robot797 4 mei 2020 gestart Share 4 mei 2020 gestart ola ik heb een spirit gekregen waar een powerbox xtreme pc in hoort nu heb ik de pc wel maar ik mis de voeding en de harde schijf wie kan mij helpen met het weer funktioneel maken van deze machine alleen software voor deze machine zou mij ook al helpen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 mei 2020 gepost Share 4 mei 2020 gepost Wat doe je toch met al die aanwinsten? Verzamel je ze of repareer je ze voor verkoop? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 7 mei 2020 gepost Auteur Share 7 mei 2020 gepost Op 4-5-2020 om 23:09, samba-boy zei: Wat doe je toch met al die aanwinsten? Verzamel je ze of repareer je ze voor verkoop? ik krijg ze in de handen gedrukt en dit is nog maar numer 2 ik heb trouwens een voeding en hard disk te pakken nu alleen nog software Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 9 mei 2020 gepost Auteur Share 9 mei 2020 gepost Even een update de beeld unit is blijkbaar tijdens transport gestopt met werken dus hij gaat weg als iemand een spirit 2.1 wil hebben stuur even een bericht Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 mei 2020 gepost Share 9 mei 2020 gepost Mocht je onderdelen wegdoen heb ik wel interesse in de onderdelen van de pc die er in zit, als reserve voor die van mij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 9 mei 2020 gepost Auteur Share 9 mei 2020 gepost kom maar ophalen het scherm is weer gaan werken trouwens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 mei 2020 gepost Share 9 mei 2020 gepost 58 minuten geleden, robot797 zei: kom maar ophalen het scherm is weer gaan werken trouwens Hangt natuurlijk een beetje van de plaats af, ook is het momenteel niet aanbevolen te reizen als het niet echt nodig is, de post kan natuurlijk ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 9 mei 2020 gepost Auteur Share 9 mei 2020 gepost ik stuur je wel een pm Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.