djkoelkast 10 april 2020 gestart Share 10 april 2020 gestart Kijk allemaal mee, want om 16:00 uur vanmiddag kun je live meekijken met de projectie van een 35mm film (Mama is boos!) en vooral hoe dit technisch in z'n werk gaat. Uiteraard in een verder lege zaal en met gepaste afstand. Meekijken in de keuken, vanaf huis. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 april 2020 gepost Share 10 april 2020 gepost Was leuk om te zien . Ik moest eigenlijk an die Arbeit, maar dit was de moeite waard! Alleen moet samba-boy duidelijk nog leren om in te zoomen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 april 2020 gepost Auteur Share 10 april 2020 gepost Het was niet echt voorbereid, dus beetje behelpen, ook in het donker lastig met autofocus, dat had met de hand gemoeten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 11 april 2020 gepost Share 11 april 2020 gepost 18 uren geleden, RM zei: Was leuk om te zien . Ik moest eigenlijk an die Arbeit, maar dit was de moeite waard! Alleen moet samba-boy duidelijk nog leren om in te zoomen Ja nee ik kom binnen en djkoelkast zei ik heb een leuk idee, ga jij even aan de slag met een camera waar je nog nooit mee gewerkt hebt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 13 april 2020 gepost Share 13 april 2020 gepost Stoer man zo'n grote projector. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 13 april 2020 gepost Share 13 april 2020 gepost Heb je nagedacht om dit op tweakers te zetten? vast veel mensen die het gaaf vinden om te zien hoe alles er achter de schermen in elkaar zit. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 april 2020 gepost Auteur Share 13 april 2020 gepost 2 uren geleden, T4600C zei: Heb je nagedacht om dit op tweakers te zetten? vast veel mensen die het gaaf vinden om te zien hoe alles er achter de schermen in elkaar zit. Ik heb daar geen account, maar voel je vrij om een linkje te posten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 april 2020 gepost Share 15 april 2020 gepost Leuk! Vandeweek al even bekeken, en best interessant! Moet wel eerlijk bekennen dat ik het waarschijnlijk had weggeklikt als ik jullie niet had gekend (omdat je in het algemeen zo vergeven wordt van de 13-in-dozijn-zelf-benoemde deskundigen in van alles en nogwat op Youtube en dat totaal niet meer te filteren is) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 april 2020 gepost Auteur Share 16 april 2020 gepost 8 uren geleden, MarsM zei: Leuk! Vandeweek al even bekeken, en best interessant! Moet wel eerlijk bekennen dat ik het waarschijnlijk had weggeklikt als ik jullie niet had gekend (omdat je in het algemeen zo vergeven wordt van de 13-in-dozijn-zelf-benoemde deskundigen in van alles en nogwat op Youtube en dat totaal niet meer te filteren is) Het was te onvoorbereid om ècht informatief te kunnen zijn, eigenlijk zouden we dit helemaal niet doen, maar anders was het zo zonde van de tijd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.