blanka 1 februari 2020 gestart Share 1 februari 2020 gestart (aangepast) Ik had mijn oude Mac LC 475 weer eens erbij gepakt, en na aanzetten gebeurde er niks. Inmiddels stapje verder: voeding geherco'd, de zeer voor de hand liggende batterijvervanging gedaan en nu gaat de ventilator en HD draaien, ik krijg de welbekende gong te horen, maar meteen daarna een treurig melodietje met een beetje bel-achtige sound (soort kerkklokken). Klinkt alsof er iets mis is. Iemand een idee wat er mis kan zijn? Zijvraagje: ik heb per post een Faralon 10baseT kaart voor deze Mac ontvangen, en kan ik daarmee gewoon een netwerk optuigen met een moderne mac met gigabit ethernet? 1 februari 2020 aangepast door blanka Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 februari 2020 gepost Share 2 februari 2020 gepost Heb je de PRAM/NVRAM al eens gereset? Druk zodra je de Mac aanzet op command+option+P+R en wacht tot je de gong 3x hebt gehoord. En dan eens kijken of 'ie daarna meer doet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 25 februari 2020 gepost Share 25 februari 2020 gepost Je krijgt verder geen beeld? De LC´s zijn berucht op lekkende elco's op het moederbord... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.