Ramon 1 februari 2020 gestart Share 1 februari 2020 gestart (aangepast) Hallo, ik reviseer moederborden van gokkasten, en hier en daar een keer een photoplay. Alleen deze keer kom ik een geheel andere bios tegen, 1 waar ik de instelling niet van heb, en ook nog nooit gezien heb. Ik vermoed dat de harde schijf handmatig geconfigureerd moet worden. Dat al eens geprobeerd maar zonder geluk. Heeft iemand deze instellingen voor me? 1 februari 2020 aangepast door Ramon Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 februari 2020 gepost Share 2 februari 2020 gepost @T42 kom er maar in, ik heb geen ervaring met deze BIOS. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 2 februari 2020 gepost Auteur Share 2 februari 2020 gepost Hallo daar, ik ben ondertussen al een stukje verder. De hdd kreeg dan wel, en dan geen stroom. Dat was de reden dat hij er dan wel en dan weer niet was. Dat is opgelost door een andere stekker van de voeding te gebruiken. Maar ik zit nu met de com poort instellingen. Normaal appeltje eitje zou je zeggen.... Maar het vreemde is dat er een bios op de pc zit, en een bios op een kaart. Deze 2e kan je benaderen door tijdens het opstarten F2 in te drukken. Dat staat dan ook in het scherm tijdens het opstarten, net na de melding push del to enter setup(bios). Dan kom ik in dit menu. Ik heb gemerkt als je de bios com poorten configureren, deze een probleem geven met deze instellingen van dit menu. 2e foto is van de com poort instellingen van de bios van de pc zelf. Ik denk dat die 2e foto, van de pc bios op auto moet staan. En dat je de poorten moet configureren via dat menu van de eerste foto. Heeft iemand een idee die hij wilt delen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 2 februari 2020 gepost Auteur Share 2 februari 2020 gepost Dit is hoe hij nu opstart. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 februari 2020 gepost Share 14 februari 2020 gepost Zo te zien missen er wat bestanden .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 29 februari 2020 gepost Auteur Share 29 februari 2020 gepost Inmiddels een versie 2004 geïnstalleerd , hdd settings op lba en alles werkt als weer als behorens. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Joyce 21 mei 2021 gepost Share 21 mei 2021 gepost Hoi Ramon, ben je hier nog actief? Kan je contact met mij opnemen? Ik heb een vraagje over mijn photoplay kast, ik hoop dat jij mij misschien verder kan en wil helpen. Groetjes Joyce Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 21 mei 2021 gepost Auteur Share 21 mei 2021 gepost Dag Joyce, Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Mvg Ramon Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 mei 2021 gepost Share 21 mei 2021 gepost Het is niet de bedoeling hier een mailoproep van te maken, er is een PM-functie op dit forum en we zouden het fijn vinden als je ook elders post. Daarom heb ik het e-mailadres verwijderd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2021 gepost Share 21 mei 2021 gepost Ja en wellicht is er sprake van een probleem waar anderen met hun kast ook mee te kampen hebben, dan is het tof de oplossing daarvoor hier terug te vinden zodat het niet 300x gemaild hoeft te worden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
nirman 6 april 2023 gepost Share 6 april 2023 gepost (aangepast) Hoi ik heb hier een photoplay 2000 kast die niet door boot naar het programma. Iemand hier nog een handleiding voor mij? Bios is naar default.. heb een toetsenbord, pc werkt verder wel gewoon 6 april 2023 aangepast door nirman Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 6 april 2023 gepost Auteur Share 6 april 2023 gepost Welke photoplay kast heb je staan? Kan je dit maken van de bios? Maar default terug zetten heeft geen nut. Je zal de bios handmatig moeten aanpassen, instellingen verschillen per bios. Mvg Ramon Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Michel 30 augustus 2023 gepost Share 30 augustus 2023 gepost Ik heb ook photoplay met die apparte bios ik kom helaas niet verder graag wil ik ook de instellingen daarvan Bij mij blijft hij op funwold staan en start niet door Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 30 augustus 2023 gepost Auteur Share 30 augustus 2023 gepost Heb je foto's van de bios instellingen? Wordt de hdd herkent in de bios? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
borisovnl 30 september 2023 gepost Share 30 september 2023 gepost Goede dagen mensen, Ik heb een vraagje wat voor toetsenbord moet ik gebruiken voor de photoplay. Dank jullie wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 30 september 2023 gepost Auteur Share 30 september 2023 gepost Een toetsenbord met een din stekker. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.