T4600C 20 januari 2020 gestart Share 20 januari 2020 gestart (aangepast) Nederlandse DOS GUI waar ik nooit eerder van had gehoord, ook bar weinig over online te vinden, laat staan dat de software ergens te downloaden is. Dus bij deze: DE 1.18 (Van orginele diskettes) DE_1.18_MANUAL_(part).PDF Dynamic Enviroment Boot + System 1.18.IMA Dynamic Enviroment Apartments 1.18.IMA Dynamic Enviroment Spellen + Printer 1.18.IMA DE 2.01 POWER (Van 40Mb IDE HDD) Dynamic Enviroment 2.01 Power.rar Software is getest en werkt op 8088 en hoger. Some of DE's interesting features: Ability to easily make your own GUI and programs, with the ability for programs to read, write and use data from files made in other programs (spreadsheet, word, paint, SCRIPT etc) Complete word processor with spelling checker, fonts and more: Complete database packet: Graphics plotter: File & directory management: Communication packet with support for BBS, VTX and telephone book. Share files online: Drawing program: Spreadsheet: SCRIPT to launch DOS programs while in GUI (POWER version) DOS command prompt inside window (POWER version only) , run simple DOS commands from GUI or start programs and return to DE when you 'return to DOS' Support for many printers. Ability to integrate database, spreadsheet, word, paint, SCRIPT, Graphs into DE programs and files. Make a completely interactive DE program with the use of DE functions. In de POWER version kan je een DOS command prompt venster opvragen en commando's uitvoeren. Ook kan je DOS programma's starten via het venster (en SCRIPT) om na het sluiten van het DOS programma weer terug te gaan naar DE. (Beetje kruising tussen Windows 3.11 en Windows 95 command prompt) Ik zal er eens een video over maken. Als je DE bestanden of boeken hebt, deel ze aub met ons! 20 januari 2020 aangepast door T4600C Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 9 mei 2020 gepost Auteur Share 9 mei 2020 gepost En, heeft iemand al het programma geprobeerd, en eigenaardige dingen gevonden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 mei 2020 gepost Share 9 mei 2020 gepost Ik vind dit wel tof, ga het binnenkort eens op diskette zetten en uitproberen! Ik heb vroeger veel gewerkt met Geoworks Ensemble, ook een GUI voor DOS, soort Windows, maar dan werkte het ook op echt hele trage machines. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 mei 2020 gepost Share 14 mei 2020 gepost On 5/9/2020 at 10:55 PM, T4600C said: En, heeft iemand al het programma geprobeerd, en eigenaardige dingen gevonden? Daar waar jij hebt staan Dynamic Enviroment spellen en printer klopt niet, er staat speller in de image, geen spellen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 14 mei 2020 gepost Auteur Share 14 mei 2020 gepost (aangepast) 28 minutes ago, Keetie said: Daar waar jij hebt staan Dynamic Enviroment spellen en printer klopt niet, er staat speller in de image, geen spellen. Oeps! kan het nu niet veer veranderen. Hopenlijk heb ik eens den deze maanden een boekscanner, kan ik veel documentatie waaronder de DE 1.18 handleiding inscannen in zijn geheel. 14 mei 2020 aangepast door T4600C Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.