T4600C 19 januari 2020 gestart Share 19 januari 2020 gestart Microsoft WORKS 2.0 voor MS DOS, Nederlandse editie. WORKS2NL1.IMA = Setup WORKS2NL2.IMA = Spelling/Help WORKS2NL3.IMA = Studieprogramma 1 & 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost De Chriet Titulaer in mij wordt hier zo vrolijk van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost Hey @RM kijk, een soort DOS-excel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost 22 minutes ago, djkoelkast said: Hey @RM kijk, een soort DOS-excel Haha ja inderdaad. Het grappige is dat ik er nooit iets mee wilde doen in MS DOS. Pas toen Windows kwam en ik geen keuze meer had om oude tekstverwerkers te gebruiken ben ik over gegaan op Word en Excel. En nu zweer ik er bij . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost 7 minuten geleden, RM zei: Haha ja inderdaad. Het grappige is dat ik er nooit iets mee wilde doen in MS DOS. Pas toen Windows kwam en ik geen keuze meer had om oude tekstverwerkers te gebruiken ben ik over gegaan op Word en Excel. En nu zweer ik er bij . De eerstvolgende contest graag volledig in DOS maken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost Hahaha dat gaat hem niet worden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost Nohhhh! Jammer hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 januari 2020 gepost Share 20 januari 2020 gepost Was wel leuk geweest met een award in DOS-style Ontopic: prachtig stukje behoud van Nederlandstalige software Quote Link naar bericht Delen op andere sites
foxsoft 2 juli 2020 gepost Share 2 juli 2020 gepost Aan de kast en indicatoren op het voorfront te zien, is dit een echte IBM AT kast. Alleen de voeding is waarschijnlijk vervangen, de IBM 5170 had een voeding met een inkeping in het huis, aan de schakelaar zijde. Maar toch mooi dat je deze kast in ere laat. Ik neem aan dat je ook de ombouw nog hebt ? Cees Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.