djkoelkast 19 januari 2020 gestart Share 19 januari 2020 gestart Het forum heeft net een enorme update ondergaan. Als het goed is merk je er niet te veel van, maar dit is er gebeurd: Compleet nieuwe versie van de software Compleet nieuwe versie van de awards Compleet nieuwe vertalingen (er kunnen gekke Belgische dingen in staan, kom je ze tegen laat het mij dan weten dan wijzig ik het) Up to date versie van ons thema/skin Hiermee zijn we voorlopig weer klaar voor 2020. En nu komt 'ie weer, zo'n update kost natuurlijk best wat geld, het is niet anders, niemand maakt die updates voor niets helaas. Als je je geroepen voelt om (al dan niet anoniem) een klein bedrag te doneren (paypal of bank) stuur me dan een PM, dan stuur ik je de gegevens door. Maar vooral: blijf veelvuldig gebruik maken van het forum, want dat is natuurlijk een enorme motivatie het ook echt up to date te houden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 februari 2020 gepost Auteur Share 6 februari 2020 gepost Er is weer een update gedaan, kleine update maar wel met wat grote interne wijzigingen. Als je wat geks tegenkomt laat het mij dan weten. Ook mag er nog steeds gedoneerd worden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2020 gepost Auteur Share 7 november 2020 gepost Er is weer een major update geweest, als het goed is ziet mobiel er nu ook beter uit dan voorheen. En verder geldt hetzelfde als hierboven: als je wat geks tegenkomt laat het me weten! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 november 2020 gepost Share 7 november 2020 gepost In de kolom 'topics' aan de rechterkant van de homepage kreeg ik voorheen de topics die ik nog niet had (bij)gelezen dik gedrukt te zien. Dat is volgens mij nu niet meer het geval. Was wel handig... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 november 2020 gepost Auteur Share 7 november 2020 gepost 1 uur terug, TMP zei: In de kolom 'topics' aan de rechterkant van de homepage kreeg ik voorheen de topics die ik nog niet had (bij)gelezen dik gedrukt te zien. Dat is volgens mij nu niet meer het geval. Was wel handig... Als het goed is stond bij jou nog niet alles in 'nieuwe mode' omdat je ook admin bent, dan wordt niet alles automatisch overgeschakeld, hopelijk is het nu allemaal zoals het hoort. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten