T4600C 6 januari 2020 gestart Share 6 januari 2020 gestart (aangepast) Op aanvraag van Koen: Nederlandse uitzendingen gedigitaliseerd door mij van bandrecorderbanden. Collectie van Tivoli sterrenwacht en een Nederlandse verzamelaar. Nederlandse uitzendingen helemaal onderaan bij NL-1 en NL-2. Ik heb de collectie digitaal aangeboden bij de beeldbank, maar naar eigen zeggen hebben ze al genoeg. https://archive.org/details/thirdpartyaudiotapes 6 januari 2020 aangepast door T4600C Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 januari 2020 gepost Share 6 januari 2020 gepost Daar heb je het alweer "we hebben al genoeg" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koen 7 januari 2020 gepost Share 7 januari 2020 gepost Zeer bedankt, dit behoort tot de meest legendarische uitzendingen uit de geschiedenis van radio en TV en die opnames zijn een hele prettige aanwinst! 't Is veel en downloaden gaat relatief traag dus ik heb nog maar links en rechts een stukje kunnen beluisteren, maar wat ik van de Nederlandse audio gehoord heb is gelukkig een stuk beter dan de problematische opnames waarvan je eerder een kort stukje geplaatst had. Sommige Nederlandse opnames zijn zelfs verbazend goed! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.