Keetie 21 december 2019 gestart Share 21 december 2019 gestart Wat is jouw favoriete Kerstsong van dit jaar 2019? De mijne is al jaren Little drummerboy. Op vinyl. Die single heb ik jaren geleden eens van een oom van mij gekregen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 december 2019 gepost Share 22 december 2019 gepost Ik draai standaard 1 kerstplaat zo vanaf ongeveer een week voor kerst. Het is een libraryplaat van Chappell. Ik draai alleen de eerste 4 nummers: En sinds dit jaar heb ik er een tweede plaat bij, deze heb ik wel eens op cd gedraaid, maar op vinyl is het toch altijd leuker: Ik hoop dat ik voor kerst nog mijn derde kerstplaat binnenkrijg, begin deze maand besteld. Het is een plaat die mijn vader elk jaar draaide. Ik heb nog niet exact zijn uitvoering kunnen vinden, maar het bij ons thuis jaarlijks terugkerende nummer staat er wel op. Als hij optijd is zal ik een update plaatsen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 december 2019 gepost Share 22 december 2019 gepost Dit vind ik trouwens ook heel erg tof: https://anomaliebeats.bandcamp.com/album/holidays Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 december 2019 gepost Share 24 december 2019 gepost Geen. Maar eerlijk gezegd ook geen 'nieuwe' gehoord. Uberhaupt weinig van meegepikt dit jaar, behalve 1x Flappie en 1x feed the woohoohooohoorllld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 december 2019 gepost Share 25 december 2019 gepost Fijne kerst allemaal trouwens, ik moet nog wel even deze draaien dit jaar: Inclusief de enge Vlaamse cover: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Minuteman 25 december 2019 gepost Share 25 december 2019 gepost Niet veel van jullie zullen dit liedje kennen maar ik draai hem graag. 1975 Chris de Burgh - A Spaceman came travelling. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
ShelLuser 22 januari 2020 gepost Share 22 januari 2020 gepost Beetje late reactie, maar beter laat dan nooit? Jingle bells. En de enige reden is omdat ik deze redelijk op mijn audio apparatuur kan fabrieken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.