Integra 16 december 2019 gestart Share 16 december 2019 gestart Van mijn werkgever kwam de opdracht om een serie filmpjes te gaan maken over diverse oude broadcast video recorders. De eerste is een pilot en gaat over de 1 inch C-Format. Samen met een kameraad de opdracht aangenomen en afgelopen woensdag mee gestart. Aanvang: het opbouwen en afstellen van de spullen. Gehuurd zijn een achtergrond scherm en verlichting. Zelf meegenomen zijn 2 HD XDCAM camera's, statieven, een XDCAM recorder voor opnamen vanaf de gefilmde machine en een RS422 controller om de machine op afstand te kunnen besturen (zo zijn er geen handen in beeld te zien). Na de voorbereidingen (er moest eerst ook nog rechtenvrij materiaal op de tape gezet worden om dit in het filmpje weer te kunnen afspelen) Kameraad achter de camera's Monitor van camera 1 (overzicht) Monitor van camera 2 (close-ups) Monitor van de machine (beeld komt van de tape!) En voor de grap nog wat ingewanden van de dinosaurus Nu ben ik nog bezig met het schrijven van de tekst en het "verhaal". We moeten nog een voice over opnemen en dan kunnen we editen. De video zal t.z.t. online komen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2019 gepost Share 16 december 2019 gepost Gaaf spul, toffe video's! Wie gaat de voice-over doen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 16 december 2019 gepost Auteur Share 16 december 2019 gepost 20 minuten geleden, djkoelkast zei: Wie gaat de voice-over doen? Dat gaan we nog bekijken. Even zoeken naar een geschikte stem. En het zal in het Engels moeten. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2019 gepost Share 16 december 2019 gepost 13 minuten geleden, Integra zei: Dat gaan we nog bekijken. Even zoeken naar een geschikte stem. En het zal in het Engels moeten. Als er budget voor is dan weet ik wel wat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 16 december 2019 gepost Auteur Share 16 december 2019 gepost Voor de pilot is 0,0 budget. Als de opdrachtgever tevreden is, is er wél budget voor de opvolgende filmpjes.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2019 gepost Share 16 december 2019 gepost 33 minuten geleden, Integra zei: Voor de pilot is 0,0 budget. Als de opdrachtgever tevreden is, is er wél budget voor de opvolgende filmpjes.... Dan kan er wel iets geregeld worden Als je iets stuurt binnenkort kan ik wel een proefstukje opsturen, dan heb je een idee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.