Spiny Norman 23 november 2019 gestart Share 23 november 2019 gestart Vraag voor de retrocommunity. Ik heb een laserdisc met een TV-programma die ik af wil spelen, maar geen apparatuur. Je ziet ze zelden, en een speler die ik te koop wist werd voor m'n neus weggekaapt. Het is nogal lastig om een complete werkende set aan te schaffen. Het enige wat ik moet nakijken is waarom er een extra hoofdstuk op het einde zit en of dat nog iets bijzonders is. Heeft er iemand nog suggesties? 't Is NTSC trouwens. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 november 2019 gepost Share 23 november 2019 gepost Ik heb er een stuk of 4, stuur 'm op of kom langs, zet ik 'm voor je over Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 23 november 2019 gepost Auteur Share 23 november 2019 gepost Den Helder, jammer dat het wat ver is! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 november 2019 gepost Share 24 november 2019 gepost 2 uur geleden, Spiny Norman zei: Den Helder, jammer dat het wat ver is! Er gaan gewoon wegen en treinen heen, en de post komt er ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 24 november 2019 gepost Share 24 november 2019 gepost Friesland is verder zeggen ze... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 25 november 2019 gepost Auteur Share 25 november 2019 gepost Jaja, zeker niks mis mee, integendeel elk aanbod is een geschenk. Alleen ik kom er niet binnenkort in de buurt en bijna 3 uur rijden is wat veel. Dan ga ik toch weer de post overwegen. En da's dan weer jammer want soms wil je er toch bij zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 november 2019 gepost Share 25 november 2019 gepost Soms moet je tijd maken voor dingen en soms is het ook wel eens leuk om mensen face to face te spreken in plaats van achter een toetsenbord . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2019 gepost Share 25 november 2019 gepost 8 uur geleden, Spiny Norman zei: Jaja, zeker niks mis mee, integendeel elk aanbod is een geschenk. Alleen ik kom er niet binnenkort in de buurt en bijna 3 uur rijden is wat veel. Dan ga ik toch weer de post overwegen. En da's dan weer jammer want soms wil je er toch bij zijn. Zetten we een live-verbinding op, kun je live meekijken Maar 3 uur rijden, kom je uit Zuid-Limburg dan? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 november 2019 gepost Share 25 november 2019 gepost 55 minuten geleden, djkoelkast zei: Zetten we een live-verbinding op, kun je live meekijken Maar 3 uur rijden, kom je uit Zuid-Limburg dan? 3 uur kun je ook als opgeteld heen en weer zien, en vanuit veel delen van het land is Den Helder 1,5 uur rijden natuurlijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 25 november 2019 gepost Share 25 november 2019 gepost 1,5 uur, da's de reistijd van huis naar m'n werk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 20 december 2019 gepost Auteur Share 20 december 2019 gepost Mogelijk bestaat de content nog ergens in een schimmige privécollectie, dus ik wacht het nog even af voordat ik moeite ga doen die waarschijnlijk voor niks is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.