Keetie 22 november 2019 gestart Share 22 november 2019 gestart In een Basicode Yahoo groep wordt gevraagd of er een Basicode vertaalprogramma bestaat voor de Amiga. Heeft iemand hier een antwoord op? Zelf heb ik 'm niet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 22 november 2019 gepost Share 22 november 2019 gepost http://www.basicode.de/ En dan onder downloads -> Amiga Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 november 2019 gepost Auteur Share 22 november 2019 gepost Dat is raar. hij vraagt er zelf om: Â -I am searching for BasiCode for AMIGA Computers. In the www you can find at that BasiCode-2 exists/existed but you can't find the program itself. -Does anybody know more about it? Â Ik ga nog 'ns controleren. Â Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 22 november 2019 gepost Auteur Share 22 november 2019 gepost Aha, ik zie het al. Hij heeft Basicode 3c en hij vraagt naar Basicode 2. Iemand? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.