Bananensap 8 november 2019 gestart Share 8 november 2019 gestart Ik weet niet hoe ik contact kan krijgen met technisch support van dit forum maar in de mails van retroforum staat een gigantisch retroforum logo. De notificaties zijn daardoor moeilijk leesbaar geworden. Is daar iets aan te doen? Bedankt! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2019 gepost Share 8 november 2019 gepost Technisch support, dat ben ik gewoon Ik zal er eens naar kijken, zou mee moeten schalen zou je zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 november 2019 gepost Share 8 november 2019 gepost Ik heb er een kleinere versie ingezet, dus nu moet het beter gaan Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 9 november 2019 gepost Auteur Share 9 november 2019 gepost Dat is snel. Dank je wel! Het ziet er weer goed uit! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost Dan kan deze dicht Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten