RM 2 november 2019 gestart Share 2 november 2019 gestart Het laatste deel van deze serie stamt alweer uit 2012 (jaja de tijd vliegt!) En na 12 delen zou je zeggen dat je geen nieuwe tune meer zou kunnen vinden, maar niets is minder waar. Inmiddels hebben in deze reeks in totaal 301 tunes de revue gepasseerd en ook nu weer heb ik 25 tunes/leaders gevonden voor ID CONTEST TV TUNES - DEEL 13 Het concept is simpel; 25 tunes, dus 25 punten die in totaal te verdienen zijn. Er is geen antwoordformulier toegevoegd, maar de antwoorden kunnen zoals vanouds gewoon via pb naar mij worden gestuurd. De looptijd van deze contest is afhankelijk van de animo, maar er wordt tijdig aangegeven wanneer deze afloopt. Ditzelfde geldt voor de runner-up award (bij genoeg deelnames en animo wordt deze ook uitgedeeld). De contest bestaat uit zowel hele makkelijke als pittige opgaven en ik ben vooral benieuwd wie de wat oudere en wat pittig te vinden tunes (her)kent... SUCCES! ID Contest TV Themes 13.zip Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 november 2019 gepost Share 2 november 2019 gepost Leuk!, Ik doe mee....kijk niet heel veel TV, maar eens zien wat ik er van bak. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 2 november 2019 gepost Share 2 november 2019 gepost Leuk, weer een contest! Ik doe mee Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 november 2019 gepost Share 2 november 2019 gepost Mijn whistle-championship is een beetje nog niet ervan gekomen. Dus dit is een mooie tussenkomst. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 november 2019 gepost Share 2 november 2019 gepost Ik doe ook mee en ga luisteren of ik iets herken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 3 november 2019 gepost Share 3 november 2019 gepost Een eerste luisterbeurt belooft niet veel goeds, maar ik doe mee ! Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 3 november 2019 gepost Share 3 november 2019 gepost Dat luisterprobleem heb ik ook, ik herken er een paar, maar nu moet de naam nog tevoorschijn komen. Ach, ik heb nog altijd mijn pech-award liggen. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 november 2019 gepost Auteur Share 3 november 2019 gepost Ja het is pittiger dan het lijkt . Inmiddels heb ik 3 inzendingen ontvangen, dus hierbij een eerste tussenstand: 1. samba-boy 2. Ross 3. TMP Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 november 2019 gepost Share 4 november 2019 gepost Ik moet ook nog een paar keer goed doorluisteren voor ik instuur, er liggen een paar op het puntje Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 5 november 2019 gepost Share 5 november 2019 gepost Leuk, ik ga mee doen! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 november 2019 gepost Auteur Share 5 november 2019 gepost Keetie heeft inmiddels ook ingezonden en komt op gelijke hoogte met TMP . Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. Ross 3. TMP 3. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 november 2019 gepost Auteur Share 6 november 2019 gepost Spiny Norman komt binnen op nummer 3; Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. Ross 3. Spiny Norman 4. TMP 4. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 november 2019 gepost Share 7 november 2019 gepost Wait....Wut.... Ik op 2 ? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 november 2019 gepost Auteur Share 9 november 2019 gepost On 11/7/2019 at 11:47 PM, Ross said: Wait....Wut.... Ik op 2 ? Nu niet meer Hinse komt namelijk nu binnen op de tweede plaats Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. Hinse 3. Ross 4. Spiny Norman 5. TMP 5. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 november 2019 gepost Share 17 november 2019 gepost Moet eerlijk bekennen dat ik zonder hints niet veel verder ga komen, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 november 2019 gepost Auteur Share 18 november 2019 gepost Ik ga aankomende weekend eens nadenken over hints en op welke manier ik de hints ga geven. Ondertussen kun je natuurlijk gewoon blijven zoeken en blijven inzenden . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 november 2019 gepost Auteur Share 22 november 2019 gepost In de afbeelding hieronder zijn enkele hints te vinden. De hints leiden naar de fragmenten van de tunes die nog door niemand zijn gevonden. Dit zijn er in totaal 8. Deze hints zijn gratis. Vanaf woensdag 27 november mogen de deelnemers aan deze contest mij ook via pb een extra hint vragen voor alle opgaven. Let op: Deze hints zijn niet gratis! Een hint zorgt ervoor dat je voor die betreffende opgave nog een half punt kunt verdienen in plaats van een volledig punt. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 november 2019 gepost Auteur Share 29 november 2019 gepost Deze contest blijft open tot en met 20 december. Dat betekent dat iedereen nog 3 weken de tijd heeft om in te zenden en/of hints aan te vragen via pb. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 november 2019 gepost Share 29 november 2019 gepost Ik ben toch zeker geen laatste meer ? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 november 2019 gepost Auteur Share 29 november 2019 gepost 9 minutes ago, TMP said: Ik ben toch zeker geen laatste meer ? Hmm goeie.. Ik ga dat vanavond even nakijken en rectificeren Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 november 2019 gepost Auteur Share 30 november 2019 gepost Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. Hinse 3. Ross 4. Spiny Norman 4. TMP 5. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 november 2019 gepost Auteur Share 30 november 2019 gepost djkoelkast komt binnen op een 2e plaats; Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. djkoelkast 3. Hinse 4. Ross 5. Spiny Norman 5. TMP 6. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 november 2019 gepost Auteur Share 30 november 2019 gepost TMP stijgt weer een plaatsje Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. djkoelkast 3. Hinse 4. Ross 4. TMP 5. Spiny Norman 6. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 december 2019 gepost Auteur Share 2 december 2019 gepost En TMP klint steeds een beetje meer omhoog Nieuwe tussenstand: 1. samba-boy 2. djkoelkast 3. Hinse 4. TMP 5. Ross 6. Spiny Norman 7. Keetie Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2019 gepost Auteur Share 8 december 2019 gepost Nog iets meer dan 12 dagen voordat de contest sluit. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 december 2019 gepost Auteur Share 14 december 2019 gepost Nog iets minder dan een week de tijd om de awards te verdienen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 22 december 2019 gepost Share 22 december 2019 gepost Geen award voor mij. Ben wel benieuwd naar de antwoorden! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 december 2019 gepost Share 22 december 2019 gepost Ik heb echt gezocht en gezocht, maar meer zat er niet in. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 december 2019 gepost Auteur Share 22 december 2019 gepost (aangepast) En hierbij dan officieel de uitslag van deze contest; De einduitslag 1. samba-boy [16 punten] 2. djkoelkast [15,5 punten] 3. Hinse [8 punten] 4. TMP [4,5 punten] 5. Ross [4 punten] 6. Spiny Norman [3 punten] 7. Keetie [2 punten] De Samenvatting Uiteindelijk zijn niet alle nummers geraden: Niet gevonden zijn de nummers 2, 9, 23 en 25. In de OP gaf ik al aan dat ik zeer benieuwd was wie van jullie de oudere en de wat pittig te vinden tunes zou (her)kennen; Daarbij doelde ik vooral op de nummers 2, 7, 14, 18 en 23. En wat viel mij voornamelijk op? Dat de nummers waarvan ik dacht dat die het eerst geraden zouden worden niet geraden werden, maar uiteindelijk werden gevonden na het geven van hints. Hierbij doel ik vooral op de nummers 3, 4, 10, 11 en 13. Vooral nummer 11 sprong hier uit, want uiteindelijk wisten 2 van de 7 deelnemers deze zonder hints te vinden en 1 van de 7 deelnemers vond hem na de hint. Gratis Hints Laten we eerst kijken naar de gratis gegeven hints en het nummer waaraan de hints gekoppeld konden worden; Uitleg Gratis Hints: 2. De laarzen dienden in het Engels vertaald te worden en daarna had je het windows logo kunnen gebruiken als hint naar computers 9. De pollepel staat centraal voor 'de keuken' 13. Een kat met een computermuis in zijn bek; Een direct verwijzing naar de titel van het programma (en gek genoeg werd deze door 1 van de deelnemers geopperd, maar nog niet officieel ingeleverd en geraden) 17. Het ZDF logo refereerde naar Duitsland, gezien de naam van het programma een Duitse term is 20. De afbeelding / het logo is van het programma, maar natuurlijk is de naam weggeveegd 23. De rode pet (zonder het logo) wordt gedragen door de hoofdpersoon van dit programma en is ook een verwijzing naar de titel van het programma 25. Het monsters is 1 van de monsters uit het programma Extra Aangevraagde Hints: Hieronder het complete overzicht van alle hints die via pb aangevraagd werden (door slechts 2 van de 7 kandidaten ) Uitleg Extra Aangevraagde Hints: 1. Het overzicht van alle voorgaande en huidige hoofdpersonen van de serie 2. De Canadese vlag was een verwijzing naar de herkomst van het programma 4. Het politielogo duidde op een politieserie 5. De afgebeelde radio is het logo van het programma (en ook hier is de titel weggeveegd) 8. Een dansend stel; Als je de titel van het programma ziet behoeft die niet meer uitleg te hebben 9. Een printscreen / foto van de hoofdpersonen van de serie 10. Een portret van Jonas Geirnaert; De stem van het hoofdpersonage van de serie 11. Een marionet; De basis voor het programma 12. Een baby in een berenpak; Als je de titel van het programma ziet zul je de hint begrijpen 13. Een kat en een muis; Behoeft ook niet meer uitleg na het zien van de titel van het programma 14. Een gouden beker; Ook hier geen extra uitleg benodigd lijkt mij. 15. Iemand die precies dat uitvoert wat de titel en de inhoud van het programma is 16. Mary-Lou van Steenis, maar zoek eens op "Patty & Shift" (of klik eens op deze link) 18. Een oog; Het symbool voor de titel van het programma en een deel van de leader 19. Een ansichtkaart van een district van Amsterdam; De naam van het district is weggeveegd omdat het anders te makkelijk werd 20. 2 deuren; Kijk eens goed naar het plaatje en je zult de titel in het Nederlands bijna letterlijk noemen (en dan even vertalen naar het Engels) 21. Het logo van het programma: Ook hier is weer de titel weggeveegd 22. Een zakje met drugs..., zou genoeg moeten zeggen 23. Een foto van de cast van het programma (zien jullie de rode pet ?) De Antwoorden En dan hieronder de antwoorden van deze contest! 01. Doctor Who 02. Reboot 03. Sluipschutters 04. Smeris 05. The Big Music Quiz 06. Bonanza 07. Tante Soesa & Sassefras 08. Dancing With The Stars 09. De Proefkeuken 10. Kabouter Wesley 11. Thunderbirds 12. Mascha En De Beer 13. Tom & Jerry Tales 14. De Eerste De Beste 15. Bommetje 16. Spijkerhoek 17. RundFunk 18. Kroongetuige 19. Bureau Raampoort 20. Codename: Kids Next Door 21. Ik Wed Dat Ik Het Kan 22. Breaking Bad 23. Caps Club 24. Dit Was Het Nieuws 25. Foster's Home For Imaginary Friends samba-boy wint deze contest! djkoelkast is de runner-up van deze contest! De awards volgen z.s.m. 27 december 2019 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 december 2019 gepost Share 22 december 2019 gepost 8 en 19 had ik moeten kunnen vinden, maar ik heb heel veel 'dancing'-achtige titels bekeken maar kon niet de juiste tune vinden. Gefeliciteerd @samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 23 december 2019 gepost Share 23 december 2019 gepost Jammer maar helaas, ik kon er niet meer vinden, en daarbij kwam dat ik nogal een hectische maand achter de rug heb (verjaardagen etc).... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 december 2019 gepost Share 23 december 2019 gepost Ook met heel veel zoekwerk was ik niet meer bij een award in de buurt gekomen. Hulde voor het vele werk en de leuke contest ! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 december 2019 gepost Share 25 december 2019 gepost Leuke contest maar wel heel pittig! Dank voor de organisatie en felicitaties aan de awardwinnaars! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 27 december 2019 gepost Auteur Share 27 december 2019 gepost En hierbij dan ook de awards; samba-boy wint: djkoelkast wint: Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 december 2019 gepost Share 27 december 2019 gepost De awards zijn uitgereikt ! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten