Keetie 6 oktober 2019 gestart Share 6 oktober 2019 gestart In het topic heb ik het over bouwplaten van auto's. Nog even terug denkend: ik vond een bouwpakket van de Citroën XM en een bouwpakket van de DS. Bouwplaten van auto's en indertijd ook een bouwplaat van een fototoestel. Gisteren vond ik iets heel aparts: bouwplaten van (home)computers. Van de Amiga, de Atari en meerdere andere, helaas niet van de Acorn Electron/BBC waar ik mijn 'computercarrière' mee startte. Toch eens naar vragen... Meer vouwwerk is te vinden op : "http://rockybergen.com/" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 oktober 2019 gepost Share 6 oktober 2019 gepost Haha wat grappig, ziet er leuk uit, maar ook heerlijk nutteloos. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 7 oktober 2019 gepost Auteur Share 7 oktober 2019 gepost (aangepast) Voor jou misschien nutteloos maar voor hem/haar een mooie vrijetijdsbesteding. 7 oktober 2019 aangepast door Keetie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 oktober 2019 gepost Share 7 oktober 2019 gepost 7 uur geleden, Keetie zei: Voor jou misschien nutteloos maar voor hem/haar een mooie vrijetijdsbesteding. Ik doelde op als het eenmaal gevouwen is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 oktober 2019 gepost Auteur Share 8 oktober 2019 gepost Als je zo redeneert is alles wat iemand gecreëerd heeft nutteloos. Dan bekijkt men die daar interesse in heeft 'nutteloze'b kunst. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 oktober 2019 gepost Share 8 oktober 2019 gepost Sommige dingen zijn functioneel, dat is dit in mijn ogen niet en in mijn ogen is dit ook geen kunst. Maar daarover kunnen en mogen meningen uiteraard verschillen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 8 oktober 2019 gepost Auteur Share 8 oktober 2019 gepost Ik zeg ook niet dat het kunst is, ik vind het wel kunstig. :) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Roland Huisman 14 oktober 2019 gepost Share 14 oktober 2019 gepost Wat grappig, nooit gezien. Zo'n papieren model is wel een stuk compacter dan mijn PDP-8 machine hier... Maar jouw papieren computer heb ik ook schaal 1:1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 oktober 2019 gepost Share 14 oktober 2019 gepost Haha gaaf spul en welkom op Retroforum, dit staat bij jou in de huiskamer? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Roland Huisman 30 oktober 2019 gepost Share 30 oktober 2019 gepost Bedankt voor het warme welkom En ja het staat momenteel bij mij in de huiskamer. De bedoeling is dat we gaan verhuizen en dat het dan een eigen plek gaat krijgen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.