samba-boy 16 september 2019 gestart Share 16 september 2019 gestart Op dit moment is Retroforum op Facebook weer eens druk bezig met een live-uitzending, en dat is al een paar keer eerder gebeurd. Weinig kijkers, zonde zonde, maar een sociaal experiment desalniettemin. Daarom is het ook toepasselijk dat nú een speciale livestream bezig is met de allereerste live-uitzending van Big Brother, precies 20 jaar na de allereerste uitzending. De start van een sociaal experiment... Welke programma's zou jij willen terugkijken via een live-uitzending van Retroforum? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 september 2019 gepost Share 17 september 2019 gepost 13 uur geleden, samba-boy zei: Op dit moment is Retroforum op Facebook weer eens druk bezig met een live-uitzending, en dat is al een paar keer eerder gebeurd. Weinig kijkers, zonde zonde, maar een sociaal experiment desalniettemin. Daarom is het ook toepasselijk dat nú een speciale livestream bezig is met de allereerste live-uitzending van Big Brother, precies 20 jaar na de allereerste uitzending. De start van een sociaal experiment... Welke programma's zou jij willen terugkijken via een live-uitzending van Retroforum? Gelukkig kan ik de aflevering wel terug zien op FB, dat scheelt. Ik had het namelijk helemaal gemist. Ik zou wel eens wat willekeurige footage van FoxKids (eind jaren '90s) willen terug zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 september 2019 gepost Share 17 september 2019 gepost Fox Kids hebben we ook nog wel e.e.a. van Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.