Keetie 12 september 2019 gestart Share 12 september 2019 gestart Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 september 2019 gepost Auteur Share 14 september 2019 gepost Niemand? Terwijl het niet eens lang geleden is, in 1997, dat de publicatie van het tegenscript in de VPRO aangekondigd werd. Ik citeer van Internet:  Het Utrechtse registratieonderzoeksbureau Eens Gegeven Blijft Gegeven (EGBG) vindt het hoog tijd dat telemarketingbureaus met hun eigen middelen bestreden worden. Hiervoor ontwikkelde EGBG het Tegenscript, een handleiding voor het voeren van een gesprek met telemarketeers. 'Met het Tegenscript hoeven mensen niet langer vervelende vragen te beantwoorden, maar kunnen zij zelf vragen stellen.'  Zie foto:   Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 september 2019 gepost Share 14 september 2019 gepost Ik ken het niet, maar ik heb ook nooit de VPRO-gids gehad. En een paar jaar later was ik zelf call-agent Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 14 september 2019 gepost Share 14 september 2019 gepost Nee ik kende het niet maar het is wel grappig uitgedacht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.