Y J 20 mei 2004 gestart Share 20 mei 2004 gestart In de schatkaart, de kroon, en de verzonken stad is de stem van robin gedaan door Ina van Toor. Maar wie deed het in de vroegere *professor* ? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost ik geloof dat dat AART DE HEER was helemaal niks leuks aan die stem Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost aha, dan is er dus nog n reden dat die stem later opnieuw is ingesproken door Ina, behalve dat het voor geen meter klonk... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Wat ik raar vind, is op de Slager-banden van De Professor, deel 2; in het midden van de band klinkt de stem ineens heel anders, net alsof ze de stem minder schril hebben laten klinken. Terwijl op deel 3 het weer dezelfde stem is. Weet iemand hoe dit komt? Of was dat gewoon een foutje en/of een probeersel? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Ik vond ook niks aan de stem van *robin* uit de *professor* . maar nu vind ik het dus wel jmmr dat de oude stem is vervangen door de stem van Ina van Toor. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Ik vond ook niks aan de stem van *robin* uit de *professor* .maar nu vind ik het dus wel jmmr dat de oude stem is vervangen door de stem van Ina van Toor. ik niet, robin klinkt nu in alle series waarin hij voorkomt hetzelfde en dat vind ik logischer. ik vind dat dus een positieve nabewerking Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost [..]ik niet, robin klinkt nu in alle series waarin hij voorkomt hetzelfde en dat vind ik logischer. ik vind dat dus een positieve nabewerking Ik vind het niet slecht( goed zelfs), maar op een een of andere manier mis ik die oude stem, vind het zelf ook raar. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Auteur Share 21 mei 2004 gepost Ik zat zelf te denken dat het Aad Klaris is, maar dat kan niet, want op de aftiteling van de slagersbanden staat bij muziek 'van toor-mantille'. Maar het zou ook Maurizo Mantille kunnen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik vind het niet slecht( goed zelfs), maar op een een of andere manier mis ik die oude stem, vind het zelf ook raar. Het is ook een kwestie van gewenning. Net als met de oude muziek en de nabewerkingen. Robin was in de Huilende professor gewoon bekender met die afwijkende stem en dan is het vreemd om de 'Ina van Toor' stem ineens in die serie te horen. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..]Het is ook een kwestie van gewenning. Net als met de oude muziek en de nabewerkingen. Robin was in de Huilende professor gewoon bekender met die afwijkende stem en dan is het vreemd om de 'Ina van Toor' stem ineens in die serie te horen. Idd dat is precies het zelfde, wij zijn ook de oude muziek gewend. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Auteur Share 21 mei 2004 gepost [..]Het is ook een kwestie van gewenning. Net als met de oude muziek en de nabewerkingen. Robin was in de Huilende professor gewoon bekender met die afwijkende stem en dan is het vreemd om de 'Ina van Toor' stem ineens in die serie te horen. Je hoort ook bij sommige stukjes dat de echte stemmen nagesynchroniseerd zijn, omdat er overheen gesproken is. Of als Robin *bas* wakker maakt: *robin* pieeeeeBLIEEEEEEEEEP. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Je hoort ook bij sommige stukjes dat de echte stemmen nagesynchroniseerd zijn, omdat er overheen gesproken is. Of als Robin *bas* wakker maakt: *robin* pieeeeeBLIEEEEEEEEEP. Ja idd, beetje slordig gedaan, maar misschien was het ook te moeilijk om helemaal weg te werken. Er zit trouwens nog iets in dat aan de oude Robinstem herinnerd, dat geluid van Robins mond (klepperend geluid) daar hoorde ook die oude stem bij. Vreemd om het nu in combinatie met de 'Ina' stem te horen. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Auteur Share 21 mei 2004 gepost [..]Ja idd, beetje slordig gedaan, maar misschien was het ook te moeilijk om helemaal weg te werken. Er zit trouwens nog iets in dat aan de oude Robinstem herinnerd, dat geluid van Robins mond (klepperend geluid) daar hoorde ook die oude stem bij. Vreemd om het nu in combinatie met de 'Ina' stem te horen. Ina van Toor`s Robin heeft ook meer tijd nodig om iets te zeggen. En wat dacht je van de robin in de hoorspellen (op schattenjacht en verdwenen schat), om nog maar te zwijgen van de 'geheime agenten'-robin! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 24 mei 2004 gepost Auteur Share 24 mei 2004 gepost Is de Robin in de verdwenen kroon eigenlijk dezelfde als in de schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Is de Robin in de verdwenen kroon eigenlijk dezelfde als in de schatkaart? Jazeker. Niet qua grootte, maar wel qua stem en dat wilde je weten. Link naar bericht Delen op andere sites
Vlugge-Japie 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Ina van Toor sprak vanaf het begin de stem van Robin in, dus ook de oude stem.... De methode waarop de oude stem is gemaakt is volgens mij ook anders. Het opnieuw inspreken is gebeurd omdat de 'oude stem' niet naar tevredenheid was en te traag (zeker met de blieeeeeep). Om de snelheid van de DVD en series een handje te helpen heeft men Ina deze stem opnieuw laten inspreken met de vernieuwde methode... Misschien is het leuk wanneer Aad iets meer verteld over het ontstaan van Robin en hoe Aad deze (samen met iemand anders??) in elkaar heeft weten te knutselen op een manier waarop in beeld niet goed te zien is hoe Robin werkt. Daarbij is het Robotje ook gemoderniseerd zodat het makkelijker te hanteren en te bewegen was tijdens de opnamen????? Waarom werd Robin groter? Waarom geen Robin in de laatste twee avonturen (of eigenlijk drie, in Griekenland kwam ons robotje ook niet mee op avontuur) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 mei 2004 gepost Auteur Share 25 mei 2004 gepost Ina van Toor sprak vanaf het begin de stem van Robin in, dus ook de oude stem.... De methode waarop de oude stem is gemaakt is volgens mij ook anders. Het opnieuw inspreken is gebeurd omdat de 'oude stem' niet naar tevredenheid was en te traag (zeker met de blieeeeeep). Om de snelheid van de DVD en series een handje te helpen heeft men Ina deze stem opnieuw laten inspreken met de vernieuwde methode...Misschien is het leuk wanneer Aad iets meer verteld over het ontstaan van Robin en hoe Aad deze (samen met iemand anders??) in elkaar heeft weten te knutselen op een manier waarop in beeld niet goed te zien is hoe Robin werkt. Daarbij is het Robotje ook gemoderniseerd zodat het makkelijker te hanteren en te bewegen was tijdens de opnamen????? Waarom werd Robin groter? Waarom geen Robin in de laatste twee avonturen (of eigenlijk drie, in Griekenland kwam ons robotje ook niet mee op avontuur) Dat vond ik wel jammer. Maar ik denk dat het te moeilijk werd. Hoe groot zou die robot (als we het moeten geloven) nu zijn? Laten we voor hem hopen dat hij niet meer in Belgie bij Danny woont! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Dat vond ik wel jammer. Maar ik denk dat het te moeilijk werd. Hoe groot zou die robot (als we het moeten geloven) nu zijn? Laten we voor hem hopen dat hij niet meer in Belgie bij Danny woont! Waarom? België is een tof land hoor, veel en lekker eten . En eenzaam zou Robin ook niet zijn : met dat Samson daar ook woont Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost En eenzaam zou Robin ook niet zijn : met dat Samson daar ook woont Samson vind ik eerder iemand voor Lara. *lara* Moet hij die Bobientje alleen even aan de kant zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Samson vind ik eerder iemand voor Lara. *lara* Moet hij die Bobientje alleen even aan de kant zetten. Van Bobientje heeft Danny geen pop om op zijn hand te zetten Maar hij heeft wel veel boeken; misschien iets voor Wonderer Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 28 mei 2004 gepost Auteur Share 28 mei 2004 gepost [..]Van Bobientje heeft Danny geen pop om op zijn hand te zetten Maar hij heeft wel veel boeken; misschien iets voor Wonderer Waarom laat hij die dan niet maken? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost [..]Waarom laat hij die dan niet maken? Moet je niet aan mij vragen hoor, ik ben Danny niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 juni 2004 gepost Auteur Share 5 juni 2004 gepost Wie deed de stem van Robin op de cd Geheime Agenten? En op de eerste 2 hoorspellen? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Denk dezelfde als in de serie? Ina van Toor? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 juni 2004 gepost Auteur Share 5 juni 2004 gepost Denk dezelfde als in de serie? Ina van Toor? Nee, in geheime agenten was het echt heeeeeeeeeeeel anders. En in de eerste 2 hoorspellen was het haar ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Aan het einde vamn de verzonken stad als ze bij Danny in de tuin zitten heeft Robin 2 verschillende stemmen. heel hoog en heel laag. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 juni 2004 gepost Auteur Share 5 juni 2004 gepost Aan het einde vamn de verzonken stad als ze bij Danny in de tuin zitten heeft Robin 2 verschillende stemmen.heel hoog en heel laag. Ja, heb ik ook gehoord, maar dat zit tussendoor ook. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost [..]Nee, in geheime agenten was het echt heeeeeeeeeeeel anders. En in de eerste 2 hoorspellen was het haar ook niet Wat had ik nou gezegd? Het kan toch zijn dat ze een ander algoritme gebruiken om die stem te mixen? Kan het best Ina geweest zijn, zonder dat je dat eraan afhoort. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 5 juni 2004 gepost Auteur Share 5 juni 2004 gepost [..]Wat had ik nou gezegd? Het kan toch zijn dat ze een ander algoritme gebruiken om die stem te mixen? Kan het best Ina geweest zijn, zonder dat je dat eraan afhoort. Ja, zo had ik het nog niet bekeken. En ik kijk nu ECHT uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Het kan toch iedereen geweest zijn? Het is nooit van een vervormde stem aftehoren dat het die of die is. Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost De originele stem van Robin in de Huilende Professor vind ik veel minder dan de Ina van Toor stem in de latere series. Maar de stem van Robin in de Schattenjacht/verdwenen schat hoorspelen is pas echt gaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost Maar de stem van Robin in de Schattenjacht/verdwenen schat hoorspelen is pas echt gaar. Bij Sweety klonk die stem ook niet echt geweldig, hoewel het daar wel beter paste dan bij Robin. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 juni 2004 gepost Auteur Share 6 juni 2004 gepost [..]Bij Sweety klonk die stem ook niet echt geweldig, hoewel het daar wel beter paste dan bij Robin. Dat vind ik niet. Dat was echt een Robot-stem, terwijl de robin van nu een vrouwenstem heeft, terwijl robin een jongen is. Maar ik vind de Ina van Toor nnog steeds heel goed als Robin hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]terwijl robin een jongen is Waar maak je dat uit op? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]Waar maak je dat uit op? heb je ooit een meisje gezien die robin heet?? ik niet of het moet een omgebouwde zijn maar da lijk me sterk Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost heb je ooit een meisje gezien die robin heet??ik niet of het moet een omgebouwde zijn maar da lijk me sterk Oh? Nou, ik zal het doorgeven aan een meisje, genaamd Robin, dat bij me broertje in de klas zit. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 6 juni 2004 gepost Auteur Share 6 juni 2004 gepost [..]Oh? Nou, ik zal het doorgeven aan een meisje, genaamd Robin, dat bij me broertje in de klas zit. Dan zat ik ook fout, sorry voor alle vrouwelijke Robins. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]Oh? Nou, ik zal het doorgeven aan een meisje, genaamd Robin, dat bij me broertje in de klas zit. ja dan bied ik maar weer mn excuses aan he sorry maar ik heb er egt nog nooit van gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost Nee, jammer, ze is nu al huilend weggerend. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]heb je ooit een meisje gezien die robin heet?? ik niet of het moet een omgebouwde zijn maar da lijk me sterk Denk jij dat ik zo'n opmerking maak zonder dat ik aan de meest voor de hand liggende argumenten denk? Ik ben geniaal, vergeet dat niet. Ik ken meer dan een vrouw die Robin heet. In tegenstelling tot sommigen hier denk ik na voordat ik post. Meestal. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 6 juni 2004 gepost Share 6 juni 2004 gepost [..]Denk jij dat ik zo'n opmerking maak zonder dat ik aan de meest voor de hand liggende argumenten denk? Ik ben geniaal, vergeet dat niet. Ik ken meer dan een vrouw die Robin heet. In tegenstelling tot sommigen hier denk ik na voordat ik post. Meestal. SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 7 juni 2004 gepost Auteur Share 7 juni 2004 gepost [..]SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY Nee......zover ga ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost [..]Nee......zover ga ik niet. maar ik wel zie je maar weer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 juni 2004 gepost Share 7 juni 2004 gepost [..]maar ik wel zie je maar weer En nu weer on topic, sorry helpt niet tegen een waarschuwing Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2004 gepost Auteur Share 14 juni 2004 gepost Ja, verhip. De vrouw van Mike Myers (Austin Powers) heet ook Robin. En nu weer ontopic: Dit zei samba-boy aan het begin van dit topic: ik geloof dat dat AART DE HEER was helemaal niks leuks aan die stem Hoe weet je dat? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost ik geloof dat ik dat ergens had gelezen maar ik weet het niet zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2004 gepost Auteur Share 14 juni 2004 gepost ik geloof dat ik dat ergens had gelezen maar ik weet het niet zeker. Zelf zat ik te denken aan Maurizio Mantille, maar dat denk ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost [..]Zelf zat ik te denken aan Maurizio Mantille, maar dat denk ik niet. Ja, wat denk je nou? Voor mijn part heeft Aad hem zelf ingesproken. Met die vervorming hoor je echt niks meer terug. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 14 juni 2004 gepost Auteur Share 14 juni 2004 gepost [..]Ja, wat denk je nou? Voor mijn part heeft Aad hem zelf ingesproken. Met die vervorming hoor je echt niks meer terug. Maar ik vind het opzich al raar dat Robin nooit wordt genoemd op de aftiteling. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost [..]Maar ik vind het opzich al raar dat Robin nooit wordt genoemd op de aftiteling. Wel hoor... "Met Medewerking van" staat Robin onderaan, met Lara erbij (in de schatkaart dan). Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten