DarkShine 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Maar volgens mij werden ze op dat moment nog helemaal niet gezocht. De inbraak in de villa was nog niet gepleegd, en sinds de Baron aan het begin van Europa uit de gevangenis werd ontslagen, had hij ook geen andere misdaden gepleegd (behalve dan het stelen van de boot, maar niemand kon weten dat hij dat geweest is). Waarom zitten ze in het begin van de reis door Amerika dan in een pakhuis omdat ze gezocht worden Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 februari 2004 gepost Auteur Share 25 februari 2004 gepost [..]Waarom zitten ze in het begin van de reis door Amerika dan in een pakhuis omdat ze gezocht worden Da's NA de inbraak. Als de tickets besteld worden, gaan ze naar Curacao en dan worden ze nog niet gezocht. Dacht ik. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Waarom zitten ze in het begin van de reis door Amerika dan in een pakhuis omdat ze gezocht worden Dat is dan ook pas NA de inbraak in de villa, in aflevering 3. De tickets op naam van B. van Neemwegge komen al in aflevering 1 voorbij, voordat de inbraak gepleegd is. edit: Aha, ik zie dat wonderer mij al voor was. Nou ja, beter laat dan nooit Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Da's NA de inbraak. Als de tickets besteld worden, gaan ze naar Curacao en dan worden ze nog niet gezocht. Dacht ik. [..]Dat is dan ook pas NA de inbraak in de villa, in aflevering 3. De tickets op naam van B. van Neemwegge komen al in aflevering 1 voorbij, voordat de inbraak gepleegd is. edit: Aha, ik zie dat wonderer mij al voor was. Nou ja, beter laat dan nooit *harry* Foutje, moet kunnen! *baron* Nee, een foutje kan niet! Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Ik heb trouwens het hele adelijke schema ergens op gezocht: Prins Hertog Markies Graaf/ Burggraaf Baron Ridder Jonkheer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 februari 2004 gepost Auteur Share 27 februari 2004 gepost In het hoorspel "de verdwenen schat" wordt ie Jan Haaljeweg genoemd Kan het nog fouter? Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ik denk dat de baron "Willem-Adriaan" heet... Past wel bij hem... *b2* Ik heb geen stem. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 februari 2004 gepost Auteur Share 28 februari 2004 gepost Ik denk dat de baron "Willem-Adriaan" heet...Past wel bij hem... *b2* Ik heb geen stem. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost *adriaan* Geen ruzie lopen zoeken! Bovendien, Wonderer, ik begrijp je reactie ook eventjes niet. - De Maestro - Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 februari 2004 gepost Auteur Share 28 februari 2004 gepost [..] *adriaan* Geen ruzie lopen zoeken! Bovendien, Wonderer, ik begrijp je reactie ook eventjes niet. - De Maestro - Ik snap totaal niet hoe mensen erbij komen dat de Baron dezelfde naam zou hebben als Bassie of Adriaan. En de B2 stukjes onderaan worden steeds vervelender. Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ik snap totaal niet hoe mensen erbij komen dat de Baron dezelfde naam zou hebben als Bassie of Adriaan. En de B2 stukjes onderaan worden steeds vervelender. Ok, maar in het vervolg een iets duidelijkere reactie, anders verwar je mensen. Wat betreft 'Robin', de laatste tijd ben je nogal slecht bezig, eerlijk gezegd. De B2 stukjes zijn idd niet leuk meer, eerder hinderlijk. Doe ze alleen maar als ze echt leuk in de context passen, ok? Daarbij; denk goed na voordat je een nieuw topic begint over je onderwerp en als je daarbij een poll doet, doe dan een passende. Ik ga je de komende tijd goed in de gaten houden en als je beter je best gaat doen, is er geen enkel probleem, anders moeten we maatregelen treffen! Doe je best en we houden het gezellig! - De Maestro - Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Wat betreft 'Robin', de laatste tijd ben je nogal slecht bezig, eerlijk gezegd. De B2 stukjes zijn idd niet leuk meer, eerder hinderlijk. Doe ze alleen maar als ze echt leuk in de context passen, ok?Daarbij; denk goed na voordat je een nieuw topic begint over je onderwerp en als je daarbij een poll doet, doe dan een passende. Ik ga je de komende tijd goed in de gaten houden en als je beter je best gaat doen, is er geen enkel probleem, anders moeten we maatregelen treffen! Doe je best en we houden het gezellig! - De Maestro - Maestro, bedankt voor je steun...B2 zal (voorlopig) niet meer in elk berichtje iets zeggen... Maar er heerst hier op dit forum wel een vervelende sfeer tegen mij...iedereen kraakt mijn berichten af, dus let daar aub ook op Groeten, Robin... *b2* :X Ik stuur je even een priveberichtje en dan praten we even zo verder om het topic niet vol te gooien met zulke dingen. Het is aan DJ Koelkast om deze berichten eventueel te verwijderen. - De Maestro - Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Maar er heerst hier op dit forum wel een vervelende sfeer tegen mij...iedereen kraakt mijn berichten af, dus let daar aub ook op Niet nodig: "Zo'n sfeer creeër jezelf denk ik. Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien dat wij daar rekening mee hadden moeten houden, we snappen soms niet waarom je een berichtje post of vinden dat de inhoud van je bericht ons niet duidelijk maakt wat je nu wil zeggen." Ik heb niets tegen je, maar als je je gewoon wat beter aan de dingen houd die De Maestro al eerder heeft aangestipt, wordt je vast een goede poster op het B&A Forum Laat het verder maar aan de mods over, Maikotjuh, dan komt het goed. Ik ben het wel met je eens dat iedereen zijn best moet doen om een goede sfeer te behouden. Jij doet goed je best en ik geloof er in dat 'Robin' zich gaat beteren, want dat heeft hij me beloofd. Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 2 maart 2004 gepost Share 2 maart 2004 gepost In het hoorspel "de verdwenen schat" wordt ie Jan Haaljeweg genoemd Kan het nog fouter? Een kruising tussen De Schatkaart en De Verdwenen Kroon? Ik heb de cassete van De Schatkaart, daar heet ie gewoon de Baron maar heeft ie wel een zwart pak en zwart haar ipv alles grijs. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 maart 2004 gepost Auteur Share 2 maart 2004 gepost [..]Een kruising tussen De Schatkaart en De Verdwenen Kroon? Ik heb de cassete van De Schatkaart, daar heet ie gewoon de Baron maar heeft ie wel een zwart pak en zwart haar ipv alles grijs. "De verdwenen schat" is een vervolg op "Op schattenjacht" en volgt inderdaad min of meer het verhaal van de kroon. Zeer de moeite waard. Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost Jullie weten dat ik vind dat de baron de voornaam baron moet dragen, maar ik heb een leuk alternatief gevonden: Anton van Neemwegge! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost Jullie weten dat ik vind dat de baron de voornaam baron moet dragen, maar ik heb een leuk alternatief gevonden:Anton van Neemwegge! eigenlijk vind ik deze best goed Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 maart 2004 gepost Auteur Share 3 maart 2004 gepost [..]eigenlijk vind ik deze best goed Mis ik een dubbele bodem? Anthony of Antoine is ook wel cool. Of Antonio Maar het is natuurlijk een Nederlander Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 3 maart 2004 gepost Share 3 maart 2004 gepost Mis ik een dubbele bodem?Anthony of Antoine is ook wel cool. Of Antonio Maar het is natuurlijk een Nederlander Gewoon Willem-Adriaen van Neemwegge... *aadbaron* *mad laugh* Haha...dat past wel bij mij! *baron* Drommels, dat vind ik nu eens een geschikte voornaam voor mijzelf! Link naar bericht Delen op andere sites
Heer_van_Bartolhoven 4 maart 2004 gepost Share 4 maart 2004 gepost Kom op nou mensen, de baron die ook Adriaan heet? Beetje raar hoor! En al die Anthony namen klinken te buitenlands, ik zie de baron als een echte nederlandse boef dus vind Anton van Neemwegge het beste Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 maart 2004 gepost Share 30 maart 2004 gepost Ik vind Eugenne wel een leuke naam voor de *baron* Een btje chique Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 12 mei 2004 gepost Share 12 mei 2004 gepost In het hoorspel "de verdwenen schat" wordt ie Jan Haaljeweg genoemd Kan het nog fouter? Ik heb het hoorspel gehoord vandaag en dat klopt. Mijn theorie is als volgt: hij heeft zijn achternaam van Haaljeweg naar Van Neemwegge veranderd en dat Jan komt van Johan of Johannes, dus dan heet hij Johan(nes) van Neemwegge. Ik vind hem trouwens meer een Hendrik van Neemwegge. Link naar bericht Delen op andere sites
Juichtoon 13 mei 2004 gepost Share 13 mei 2004 gepost Of wat dacht je van: Jan-Willem van Neemwegge. Vrij vertaald: Ja, wil hem wegnemen. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Ik blijf bij "Willem-Adriaen". En anders gewoon "Andre (du Lord)" . Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Of wat te denken van "Remy van Neemwegghe"? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Ik dacht eerder aan Antoine de la Pottelsperge-Potterie Van Neemwegge Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten