Mark87 10 augustus 2019 gestart Share 10 augustus 2019 gestart Wie oh wie helpt mij aan opnamens van de schreeuw van de leeuw 1992/1994 en andre van duin zoals ep oorklep shows. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 augustus 2019 gepost Share 10 augustus 2019 gepost Welkom op Retroforum! Deze categorie is niet echt bedoeld om dit soort vragen neer te gooien, maar om juist iets te vertellen over bepaalde series, kijk even naar de andere topics voor voorbeelden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mark87 11 augustus 2019 gepost Auteur Share 11 augustus 2019 gepost Ik snap hier niks van. Waarom kan niemand mij gewoon even vertellen waar ik mijn vraag moet zetten?? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 augustus 2019 gepost Share 12 augustus 2019 gepost 8 uur geleden, Mark87 zei: Ik snap hier niks van. Waarom kan niemand mij gewoon even vertellen waar ik mijn vraag moet zetten?? Dit is toch een forum, bedoeld om gezellig met elkaar te praten over, in dit geval, retrozaken. Het is toch geen prikbord voor alles wat je maar zoekt? Dus dan stel je je even voor in het voorsteltopic, je praat mee in andere topics, je maakt een mooi topic over bijvoorbeeld Paul de Leeuw als dat er nog niet is en dan zou je ook wel eens kunnen vragen of er wellicht mensen zijn die nog iets hebben wat ze willen ruilen met je bijvoorbeeld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.