Lifestyle Hero 21 juni 2019 gestart Share 21 juni 2019 gestart (aangepast) Hallo, Ik weet niet of er ook verzamelaars aanwezig zijn op dit forum, maar ik heb het zeldzame Gameboy spel Kid Dracula DMG-DF-USA beschikbaar voor de verkoop. Een uniek object voor elke Gameboy verzamelaar. Kid Dracula is een komische platformgame met videogame met gothic-thema en een spinoff voor Castlevania. Het is tegelijkertijd een remake en een vervolg op de 1990 Famicom-game Akumajō Special: Boku Dracula-kun. De Europese versie is al zeldzaam, maar de USA versie des te meer. Video link: Vraagprijs: €99,95, bieden vanaf €80,-. Mocht je interesse hebben dan kan je contact met mij opnemen. Op eBay kan je zien dat dit nog een milde prijs is. Mvg, Pieter Havermans 21 juni 2019 aangepast door Lifestyle Hero Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juni 2019 gepost Share 21 juni 2019 gepost Welkom op Retroforum! Het is hier wel verplicht je vraagprijs te noemen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lifestyle Hero 21 juni 2019 gepost Auteur Share 21 juni 2019 gepost Excuus, dat wist ik niet. Heb de vraagprijs en link naar mijn Marktplaats advertentie toegevoegd aan mijn bericht... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 juni 2019 gepost Share 21 juni 2019 gepost Kan gebeuren. Ik zie dat het topic met regels weg is, dus dat moeten we dan even opnieuw maken. In het kort: vraagprijs verplicht en geen links naar andere verkoopsites Ik zal die link wel even verwijderen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 juni 2019 gepost Share 21 juni 2019 gepost (aangepast) Wellicht helpt het ook om een link naar het spel te plaatsen... Ik herken er trouwens wel ontzettend veel Castlevania in (vooral in de muziek) 21 juni 2019 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lifestyle Hero 21 juni 2019 gepost Auteur Share 21 juni 2019 gepost Hoi, Dank voor de tip! En dat kan kloppen want Kid Dracula is een humoristische spinoff van Castlevania... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 27 juni 2019 gepost Share 27 juni 2019 gepost Welkom op Retroforum! De kans dat je hier een koper vindt voor je spel (voor dat bedrag) is kleiner dan de kans dat jij hier nog inlogt . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.