Keetie 31 mei 2019 gestart Share 31 mei 2019 gestart Ik heb ook een ticker! Dat berichtje verstuurde ik naar mijn zoon via de ticker. Mijn man heeft nl een ticker geschreven waarmee de nl nieuwsberichten gelezen kunnen worden middels een balk onderaan het beeldscherm, maar er kunnen ook mails mee verstuurd worden naar iedereen in de groep of individueel. Hij en mijn man wisselden al diverse informaties uit en nu kan ik ook meedoen! Maken nog meer retroforumleden gebruik van een ticker? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 mei 2019 gepost Share 31 mei 2019 gepost Op het beeldscherm bedoel je dan de monitor van de computer, de tv, de telefoon? Alles heeft tegenwoordig een beeldscherm Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 31 mei 2019 gepost Auteur Share 31 mei 2019 gepost Het is een computerprogramma wat ik op mijn laptop heb geïnstalleerd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.