Max1996 13 mei 2019 gestart Share 13 mei 2019 gestart Ik ben op zoek naar volledige afleveringen van Te land, ter zee en in de lucht in de periode van 2001 tot 2006. Is er iemand die deze afleveringen nog heeft? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 mei 2019 gepost Share 13 mei 2019 gepost Ik heb wel een aantal banden met ruw materiaal (1 van de camera's), geen volledige afleveringen voor zover ze niet op ons YouTubekanaal staan. Ik denk dat 2001 en later ook iets te nieuw is voor wat ik meestal verzamel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Max1996 13 mei 2019 gepost Auteur Share 13 mei 2019 gepost 3 minutes ago, djkoelkast said: Ik heb wel een aantal banden met ruw materiaal (1 van de camera's), geen volledige afleveringen voor zover ze niet op ons YouTubekanaal staan. Ik denk dat 2001 en later ook iets te nieuw is voor wat ik meestal verzamel. 2001-2006 is een beetje nieuw, ja, maar dat is ook de periode die ik me het beste herinner. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Luukster1 18 september 2019 gepost Share 18 september 2019 gepost Ik ben zelf op zoek naar afleveringen van Te land ter zee en in de lucht van de periode 1996-2002. Op het Youtubekanaal van Retroforum heb ik er enkele zien staan. Bij deze mijn vraag of er iemand afleveringen uit deze seizoenen heeft? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.