samba-boy 5 oktober 2018 gestart Share 5 oktober 2018 gestart Ik ben al jaren op zoek naar een Amerikaanse film en ik kan er gewoon NIKS over vinden. Hi, welkom in dit topic. Er is dus een herinnering die tot zo'n 12 jaar geleden stamt, als het inmiddels niet langer is. Ik herinner me dat ik op een avond een typische 80s/begin 90s-film keek op ik geloof Net5. Het was volgens mij een comedy ofwel een actie-comedy. Ik vergeet het nooit want die avond is halsoverkop een bezoek aan de tandarts noodzakelijk geweest om een verdwaalde melktand te verwijderen... Ja, voor u niet interessant verder maar ik vind het een giller dat ik het dus nog weet. De titel van deze film was 1 woord, en dat woord was een duur technologisch woord voor 'Elektronische zakagenda/dagplanner/adressenboekje', eigenlijk dus een PDA, maar voordat dit al bestond. Het was in mijn beleving iets met Multo...? Van wat ik me er van herinner qua verhaalbeschrijving raakte de hoofdpersoon, een lowlife figuur in handen van zo'n elektronische agenda, eigendom van een rijk en succesvol iemand, en maakte hij zo in de high society helemaal de blits door een dagje diens leven in te pikken, terwijl die rijke snob de grootste moeite had de lowlifer te vinden. Ik heb een hele lange tijd gedacht dat Jim Belushi de rol van lowlifer speelde, maar hem haalde ik door de war met 1 van zijn andere films. Wie oh wie kan dit raadsel voor me oplossen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 5 oktober 2018 gepost Share 5 oktober 2018 gepost (aangepast) Filofax? https://www.superguide.nl/film/filofax-454307 5 oktober 2018 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2018 gepost Auteur Share 6 oktober 2018 gepost (aangepast) Son of a bitch, dus het was wel met James Belushi 6 oktober 2018 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.