Spiny Norman 16 september 2018 gestart Share 16 september 2018 gestart Hebben jullie ook wel eens voor de grap al die verloopstekkertjes op elkaar gezet om te kijken hoever je kwam? Hier is mijn poging met o.a. seriële poort, PS/2, DIN, en USB. Score: negen punten. (Meerdere keren heen en weer tussen hetzelfde formaat is bij dezen toegestaan, omdat ik de wedstrijd bedacht heb en dus de regels mag maken.) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 16 september 2018 gepost Share 16 september 2018 gepost RS232 is wat dat betreft een heel erg vergevende standaard. Dat gaat je niet lukken met iets als USB of parallel.... RS232 doet maximaal 15 meter voor dat je problemen krijgt, RS422/485 daarintegen kan tot wel 1200 meter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Spiny Norman 17 september 2018 gepost Auteur Share 17 september 2018 gepost 15 hours ago, Ross said: RS232 is wat dat betreft een heel erg vergevende standaard. Dat gaat je niet lukken met iets als USB of parallel.... RS232 doet maximaal 15 meter voor dat je problemen krijgt, RS422/485 daarintegen kan tot wel 1200 meter. Regel 2. Het hoeft niet te werken. Ik denk niet dat er echt nog een goed signaal door mijn voorbeeld heenkomt. Regel 3. Geen kabeltjes. (Anders was ik van DIN wel naar audio gegaan.) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 18 september 2018 gepost Share 18 september 2018 gepost Leuk idee. Nou heb ik een pieker-partner! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.