samba-boy 19 mei 2004 gestart Share 19 mei 2004 gestart wat vinden jullie het leukste programma op nick? en nu niet allemaal zeggen: BASSIE EN ADRIAAN!!!!! ik zelf vind *saved by the bell* even leuk als *bas* en *adriaan* en daarom was ik kei-blij dat the college years op tv komt. maar wat vinden jullie het beste programma op nick? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost *bas* & *adriaan* zoop(soms) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Behalve B&A vind ik ook Sabrina (de pratende kat ) en Kenan en Kel erg lollig. Sabrina vind ik vooral leuk omdat de pratende kat (Salem) er inspeelt. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2004 gepost Auteur Share 19 mei 2004 gepost eigenlijk vind ik alles op nick leuk behalve rocko`s modern life Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Nickelodeon is een k*t zender! Da Zoop ook, nog nooit zo iets slechts mee gemaakt *elise*: ik denk da die aap en ik verliefd op elkaar zijn Yeah right Alleen Bassie & Adriaan is de moeite waard, maar dat is niet eens een Nick productie. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Spongebob Squarepants! Saved by the Bell Rocket Power ZOOP (ik ken Bastiaan onderhand al 3 jaar we treden nog vaak samen op met onze toneelgroep) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2004 gepost Auteur Share 19 mei 2004 gepost he uncle ar, wist je dat er binnenkort the college years komt op nick? zack en kelly worden steeds closer bij elkaar en kijk eens op kazaa, want daar is een saved by the bell film te downloaden.(je houdt houdt toch van saved by the bell?) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost he uncle ar, wist je dat er binnenkort the college years komt op nick? zack en kelly worden steeds closer bij elkaar en kijk eens op kazaa, want daar is een saved by the bell film te downloaden.(je houdt houdt toch van saved by the bell?) Ja, bedankt! Ga gauw eens kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Rocket Power --> Als ik de aflevering nog niet (te vaak) gezien heb SpongeBob --> Als ik melig ben en als ik de aflevering nog niet (te vaak) gezien heb Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2004 gepost Auteur Share 19 mei 2004 gepost je moet zoeken op saved by the bell Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Samba-boy ik erger mezelf eraan dat jij niet goed quote. Volgens mij zit jij aan die vinkjes.. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Spongebob HEEL soms, en Ren & Stimpy nog somser. Oh, en ik kijk wel eens Montana, ik vind de stem van Frans van Deursen leuk en het is eigenlijk een Bassie en Adriaan...de goeien gaan achter de schat aan en de kwaden (een geniale boef op stand en twee stommelingen) proberen het af te pakken Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 mei 2004 gepost Auteur Share 19 mei 2004 gepost dat snap ik niet. in het begin werd djkoelkast kwaad omdat ik steeds aan de vinkjes zit. maar wat zijn vinkjes!?!? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost dat snap ik niet. in het begin werd djkoelkast kwaad omdat ik steeds aan de vinkjes zit. maar wat zijn vinkjes!?!? Als je een bericht schrijft, zie je onder het tekstvak een paar hokjes staan die je kunt aanvinken. Je moet zorgen dat het vakje voor "schakel BBCode uit in dit bericht" LEEG is. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost dat snap ik niet. in het begin werd djkoelkast kwaad omdat ik steeds aan de vinkjes zit. maar wat zijn vinkjes!?!? Of wat Wonderer zegt in beeldspraak: Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Dingen als Keenan en Kel en Saved by the Bell vind ik echt helemaal niks. Ik ga voor de moeder der absurde cultcartoons, Ren & Stimpy. En Spongebob Squarepants is ook leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 mei 2004 gepost Auteur Share 20 mei 2004 gepost [..]Of wat Wonderer zegt in beeldspraak: bedankt uncle, bedankt wonder, nu zal ik nooit meer fout quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Ik kijk nou echt HELEMAAL NOOIT naar Nick, alleen toen naar de B&A marathon. Ik kijk sowieso amper tv, alleen eigen dvd's ofzo. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Alleen B&A, de rest varieert van 'zeer matig' via 'heel slecht' tot 'zéér, zéér, exorbitant extreem huilen-met-de-pet-op slecht' Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik kijk B&a natuurlijk. En Sabrina(Salem!!) Kenan&kel, cousin skeeter, saved by the bell, Spongebob, rocket power, heel af en toe Zoop. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik vind Spongebob, Kenan & Kel en Saved by the Bell wel aardig, maar B&A het best. Sabrina vind ik weer niet zo leuk, die 2 tantes zijn te slim Link naar bericht Delen op andere sites
Gast 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost sabrina vind ik ook erg leuk om te zien, maar soms is ze ook op nederland 2, en dan is ze al wat ouder geworden.... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Ik vind eigenlijk alles walgelijk op Nickelodeon Ik kijk heeeeeeeeeel soms een stukje B&A (meestal kijk ik video's) of heeeeeeeeeeeeeeeeeel soms The Wild Thornberries (geweldig maar dan wel de NL versie, vooral de stem van 'Johan' die vakkundig is ingesproken door Filip Bolluyt) Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Behalve B&A kijk ik eigenlijk alleen Sabrina als ik rond die tijd thuis ben... Kom op, bijna niemand kan die kat weerstaan, geef maar toe! Salem Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Behalve B&A kijk ik eigenlijk alleen Sabrina als ik rond die tijd thuis ben... Kom op, bijna niemand kan die kat weerstaan, geef maar toe! Salem Daarom kijk ik ook Sabrina. Die Salem is echt geweldig, zó schattig! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Vooral die aflevering dat Salem maffiabaas is. Is echt geweldig! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 mei 2004 gepost Auteur Share 25 mei 2004 gepost als jullie nog meer de stem van salem willen horen moet je s avonds kijken naar the angry beavers want daar hoor je hem ook in. als norbert (ze zeggen norbie). Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost als jullie nog meer de stem van salem willen horen moet je s avonds kijken naar the angry beavers want daar hoor je hem ook in. als norbert (ze zeggen norbie). Dat was mij ook al eerder opgevallen. Verder vind ik op Nickelodeon leuk: Saved by the Bell, Kenan & Kel en Sabrina (ook weer door Salem). Spongebob, Rocket Power en Zoop vind ik af en toe leuk. Wat ik niet leuk vind zijn bijvoorbeeld Kablam! en Ren & Stimpy. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost vroeger was op nick altijd overdag de nederlandse-versie van kablam te zien, en s avonds de engelse versie. nu komt aleen nog de engelse versie en dus vindt ik dat niet meer leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juni 2004 gepost Auteur Share 13 juni 2004 gepost sabrina vind ik ook erg leuk om te zien, maar soms is ze ook op nederland 2, en dan is ze al wat ouder geworden.... Veeeeeeeeeeeeel ouder... en harvey zie je dan ook nog maar soms. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juni 2004 gepost Auteur Share 13 juni 2004 gepost [..]Daarom kijk ik ook Sabrina. Die Salem is echt geweldig, zó schattig! ik quote even een voor-stukje van sabrina. *de twee tantes* goed in de ogen kijken en aardig zijn! *salem* ok! ik wil niet nog 75 jaar een kat zijn. *loopt naar binnen* *inspecteur* hoi salem. bevalt je het kattenleven? *salem* ja. *inspecteur* heb je blaas-problemen? *salem* nee. *inspecteur* hou je van je baasjes? *salem* ja. *inspecteur*doe je stoute dingen? *salem* nee. *inspecteur* wil je nog de wereld overheersen? *salem* ja. ehm,nee,ik bedoelde nee.ik zei nee. NEEEEE!!!!!!!*gaathuilen* *salem* *komt weer uit de klerenkast*. *sabrina* hoe ging het? *salem* ik wil er niet over praten. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Ik vind Argai een mooie serie. Prachtig getekend, leuke personages en goede stemmen. En natuurlijk ook en goed verhaal Link naar bericht Delen op andere sites
Magnolia 9 juli 2004 gepost Share 9 juli 2004 gepost Ik vind, behalve (cliche) *adriaan* en *bas* natuurlijk, verder Spongebob Squarepants en Fairly Odd Parents helemaal geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik vind, behalve (cliche) *adriaan* en *bas* natuurlijk, verder Spongebob Squarepants en Fairly Odd Parents helemaal geweldig. Helemaal mee eens, die ouders van Timmy zij egt leuk Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 juli 2004 gepost Auteur Share 10 juli 2004 gepost NIEUWE MEDEDELINGEN. voor fans van SPONGEBOB: nu en morgen gaan kijken op nick, want er is een spongebob weekend aan de gang! met alle nieuwe en oude afleveringen! plus een speciale aflevering.... the house party!!!! voor fans van ZOOP die en aflevering hebben gemist, kunnen ze 12 juli alle afleveringen nog een keer zien! ook leuk voor mij, want ik hebeen paar afleveringen gemist, onder andere de laatste aflevering! oude mededeling maar toch, nieuwe afleveringen van FARLY ODD PARRENTS!! Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost oude mededeling maar toch, nieuwe afleveringen van FARLY ODD PARRENTS!! Fairly Odd Parents heet het. Ik vind het vooral leuk vanwege Timmy's echte ouders, ookal lijken ze wel erg op die van Cow & Chicken. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Fairly odd parents is echt Doe mij maar dan Zoop. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Fairly odd parents is echt Doe mij maar dan Zoop. Ik vind The Wild Thornberry's nog saaier dan Zoop. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ja, net zoals Rocko's Modern Life, Cat Dog, Ratjetoe etc. Nu is er trouwens Spongebob Weekend. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik kijk nooit nickelodeon.. Soms als De Plaaggeest er is of De Diamant en De Sleutel, Maar die heb ik nu op Dvd, Nu nog sparen voor De Plaaggeest! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Die heb ik vandaag binnen gekregen!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 juli 2004 gepost Share 10 juli 2004 gepost Ik vind het echt balen dat Dommel verdwenen is. Dat was altijd hét toetje op *bas* en *adriaan* *bas* en *adriaan* vind ik nu op NICK duidelijk het leukste tegenwoordig, nu kuifje is, vind ik dat ook wel relaxed Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Ik vind Argai een mooie serie. Prachtig getekend, leuke personages en goede stemmen. En natuurlijk ook en goed verhaal Ja, Argaï is echt leuk, hè. Het moet alleen wel wat vroeger komen. Link naar bericht Delen op andere sites
SpinDoctor 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Niemand die Kuifje goed vind Toch wel 1 van de beste tekenfilm series ooit op tv vind ik. Verder vind ik ook Kenan en Kel wel geinig, verder vind ik niks anders meer leuk op Nick Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Niemand die Kuifje goed vind Toch wel 1 van de beste tekenfilm series ooit op tv vind ik. Ik vind Kuifje geweldig! Kijk het elke dag. Of het de beste tekenfilmserie allertijden is weet ik niet... Ik wilde gister die DVD box kopen bij de mediamarkt, maar een man pakte net het laatste exemplaar onder mn neus vandaan... Heb hem nu besteld. Krijg ik hem over 2 weken. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Mijn top 5: 1. Bassie en Adriaan 2. Spongebob Squarepants 3. Kenan & Kel 4. Farley Old Parents 5. Rocket Power Link naar bericht Delen op andere sites
bee2 30 januari 2005 gepost Share 30 januari 2005 gepost Fairly Odd Parents vind ik echt ge-wel-dig ! Spongebob Squarepants is trouwens ook wel erg grappig. Oh ja, en Bassie en Adriaan natuurlijk !! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost B&A en daarna komt SpongeBob maar verder vind ik niet zo veel leuk op Nick. Op Foxkids komt Shin Chan, das wel cool vind ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten