Deemster 25 juli 2018 gestart Share 25 juli 2018 gestart (aangepast) Een Nederlander heeft een CD gevonden in een tweehands Photoplay automaat die werkt zonder dongel ! Beelden: https://www.youtube.com/watch?v=FZKl12bv9og Nu heeft hij deze ISO gedeeld: https://www.arcadepunks.com/photo_play-2004-ripped-no-dongle-required-requires-fiddling-works/ Ik heb deze stappen gevolgd: 1. Een virtual machine aangemaakt in VMware met 3 seriele porten (COM1, COM2, COM3) 2. De ISO gemount 3. De VM opgestart en gekozen voor 'DOS' 4. Naar de CD drive gegaan (UIt mijn hoofd x:) 5. De harddisk image recovered met pqdi 6. Logo regel weggehaald in config.pts 7. Menu regel weggehaald in autopts.bat Nu probeer ik, net zoals deze persoon in zijn youtube video doet, touch/mt/dostouch.exe te launchen met als parameter /COM3 Echter krijg ik de error "Device not found". Zijn er meer mensen geinteresseerd in photoplay emulatie, die het wellicht wel aan de praat kunnen krijgen? Ik zag bijvoorbeeld dat @djkoelkast had geliked/gereageerd toen deze persoon het filmpje tweette. Ik ga intussen verder met proberen dit aan de praat te krijgen 25 juli 2018 aangepast door Deemster Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juli 2018 gepost Share 25 juli 2018 gepost Er zijn meerdere Photoplay-images zonder dongle, ik twijfel wel of dat wel mag eigenlijk. Emuleren hoef ik niet, ik heb een Photoplay Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 14 juli 2019 gepost Share 14 juli 2019 gepost emulatie is klote. en er zijn meerdere dongeloze versies maar er missen vaak ook spellen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ramon 5 februari 2020 gepost Share 5 februari 2020 gepost 6. Logo regel weggehaald in config.pts 7. Menu regel weggehaald in autopts.bat Welke commando's moet je hiervoor geven? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
hackertuga 26 november 2020 gepost Share 26 november 2020 gepost Hi guys, can you share/reupload this image, since the link in the other website is down? thanks Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 november 2020 gepost Share 29 november 2020 gepost Op 26-11-2020 om 23:37, hackertuga zei: Hi guys, can you share/reupload this image, since the link in the other website is down? thanks Hi, welcome to Retroforum! Unfortunately I don't have it, but I did want to welcome you. I'm not sure if dumping images like that is allowed here though, but I strongly suggest you to keep looking online! What Photoplay-game is your favorite, if I may ask? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.