MaartenF 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost N.B. Dit topic wordt onwijs traag. Kan iedereen zijn of haar plaatje die al geraden is niet even weghalen??? Ik ga nu mijn plaatje van Adriaan wel wat kleiner maken, dan is dit topic minder traag. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Plaatje verkleind, hopelijk laadt dit topic nu wat sneller. Trouwens, als je een plaatje hebt geraden krijg je toch punten? Nou, die hebben we helemaal niet bijgehouden! (niet boos bedoeld) Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Stenen uit de droom wereld waar bassie zijngeld word geboeft!! in de serie van de sleutel de stenen uit de sleutel in de bergen als B&A daar gaan zwemmen Jullie zitten er allebei aardig dichtbij. Toch is het antwoord nog niet volledig. Wil meer horen Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost De stenen op het onbewoonde eiland uit de Verzonken Stad waar de Baron B&A achterlaat? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost de punt van adriaan's schoen in de droom van cowboys? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Stukje van adriaan zijn schoen en stenen als ze verstoppen tussen die rotsen in de droomwereld van die cowboys in de serie van de sleutel Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Stukje van adriaan zijn schoen en stenen als zeverstoppen tussen die rotsen in de droomwereld van die cowboys in de serie van de sleutel Dit is echt zo goed als goed maar toch ontbreekt er nog 1 detail. Kijk nog een keer goed.... Link naar bericht Delen op andere sites
morton 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost de punt van adriaan's schoen op de stenen. Ook zie je een stukje van Bassie's schoen. Volgens mij als bassie achter de rotsen zit en adriaan net van plan is om weg te lopen. (dat bassie de hoeden met een tak omhoog moet houden) in de droomwereld cowboys uit de sleutel Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost de punt van adriaan's schoen op de stenen. Ook zie je een stukje van Bassie's schoen. Volgens mij als bassie achter de rotsen zit en adriaan net van plan is om weg te lopen. (dat bassie de hoeden met een tak omhoog moet houden) in de droomwereld van de cowboys en in de serie van de sleutel!!! Link naar bericht Delen op andere sites
morton 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost [..]in de droomwereld van de cowboys en in de serie van de sleutel!!! ja, dat moet er natuurlijk bij Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 juni 2004 gepost Auteur Share 1 juni 2004 gepost De punten tel ik wel als het topic vol en dus dicht is, dan hebben we een tussentijdse stand Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost Morton schreef: de punt van adriaan's schoen op de stenen. Ook zie je een stukje van Bassie's schoen. Volgens mij als bassie achter de rotsen zit en adriaan net van plan is om weg te lopen. (dat bassie de hoeden met een tak omhoog moet houden) in de droomwereld cowboys uit de sleutel En dat is helemaal, 100%, tot in de puntjes precies enz. enz. Goed Gefeliciteerd, de volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
morton 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost okee hier komt ie dan: Wat is dit? edit: plaatje weggehaald i.v.m. de snelheid van dit topic Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Schoenen van bassie??? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 juni 2004 gepost Auteur Share 3 juni 2004 gepost okee hier komt ie dan:Wat is dit? De pistemat in het circus? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost jullie zitten er allebei naast Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Wat mij betreft mag je een tip geven of het plaatje vergroten (of allebei) want ik heb werkelijk geen flauw idee.... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Misschien kun je een klein hintje geven dat we op het goed spoor komen want ik kan er niet veel van maken van die afbeelding. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Een kleine tip: hij komt uit de serie van de diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Stukje van b2 zijn hoed met verf? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Stukje van b2 zijn hoed met verf? nee Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost is het het jack van *japie* ? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Speelt *japie* in de diamant? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Speelt *japie* in de diamant? ow ik wist niet dt het plaatje uit de diamant kwaM. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Een gedeelte van een grotschildering in Valkenburg?? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 3 juni 2004 gepost Share 3 juni 2004 gepost Stukje van een kartkarretje waarop de boefjes en B&A rijden? Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Van de droomwereld van de musketiers denk ik. Waar dat logo op staat Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2004 gepost Auteur Share 4 juni 2004 gepost Van de droomwereld van de musketiers denk ik.Waar dat logo op staat ja dat zou wel eens goed kunnen zijn of de cape! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]ja dat zou wel eens goed kunnen zijn of de cape! Is het een screenshot uit de serie van de Schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2004 gepost Auteur Share 4 juni 2004 gepost ==edit== totaal overbodige en buitengewoon grove discussie van Archibald Chagerijn verwijderd== Link naar bericht Delen op andere sites
morton 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost nee jullie zitten er allemaal naast. als je hem na deze tip nog niet weet: Het hangt boven het hoofd van bepaalde mensen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2004 gepost Auteur Share 4 juni 2004 gepost hmmm...tentdoek dan van het circus??? ik gok ook maar wat, anders een iets duidelijker plaatje Link naar bericht Delen op andere sites
morton 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost hmmm...tentdoek dan van het circus???ik gok ook maar wat, anders een iets duidelijker plaatje nee ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Het vliegtuigje waarmee B&A de boeven terugjagen naar nederland? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 juni 2004 gepost Auteur Share 4 juni 2004 gepost Het vliegtuigje waarmee B&A de boeven terugjagen naar nederland? die MOET t zijn anders eet ik de tafel op (spreekwoordelijk ) Link naar bericht Delen op andere sites
morton 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Het vliegtuigje waarmee B&A de boeven terugjagen naar nederland? dat is het goede antwoord edit: plaatje weggehaald i.v.m. de snelheid van dit topic Frey, de volgende is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]dat is het goede antwoord Jammer, ik had graag gezien hoe djkoelkast de tafel op at De volgende Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost De wereldbol uit het liedje van Bassies wereldreis? Of de wereldbol uit de Professor? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost De wereldbol uit het liedje van Bassies wereldreis? Of de wereldbol uit de Professor? Nee, dat is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost De wereldbol uit de shorties? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Het is geen wereldbol Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost De landkaart waarop Adriaan aanwijst waar ze nu weer zitten in Europa? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost In de professor de kaart die op het politiebureau hangt Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Het zijn geen landkaarten, wereldbollen of navigatiesystemen Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Iets van een gordijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Tot nu toe zit iedereen er naast Zeg maar als ik een tip moet geven. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Tot nu toe zit iedereen er naast Zeg maar als ik een tip moet geven. Volgens mij zou een tip wel handig zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Ok, de tip: Mij zou het juist wel verbazen als ze er mee vandoor waren gegaan. Best wel duidelijk denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost Ok, de tip:Mij zou het juist wel verbazen als ze er mee vandoor waren gegaan. Best wel duidelijk denk ik Een briefje van honderd gulden Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 juni 2004 gepost Share 5 juni 2004 gepost [..]Een briefje van honderd gulden Jaaa! Dat is hem Gefeliciteerd Freek, de volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten