Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]De printer van Adriaan in de Verdwenen Kroon? Dat komt in de buurt Ook Hinse zat dichtbij. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Is het niet gewoon de computer van Adriaan in de verdwenen kroon. Ventilatiegedeelte ofzo??? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Is het niet gewoon de computer van Adriaan in de verdwenen kroon. Ventilatiegedeelte ofzo??? Nee, dat is het niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost De achterkant van de telefoon van Adjudant Van der Steen? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Is het de voorkant van de geluidsrecorder op het politiebureau in De Verdwenen Kroon, waarmee ze alle gesprekken met De Baron opnemen? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Is het de voorkant van de geluidsrecorder op het politiebureau in De Verdwenen Kroon, waarmee ze alle gesprekken met De Baron opnemen? Jaaaaaaa! Jouw beurt weer MaartenF Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Jaaaaaaa! [afbeelding] [afbeelding] Jouw beurt weer MaartenF Oke, hier komt weer een nieuwe: Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Er staat Marine, volgens mij. Een pet van Adjudant van der Steen of een van de agenten??? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Oke, hier komt weer een nieuwe: Wat is dit? Een politiepet Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Jullie komen al aardig in de buurt... Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Jullie komen al aardig in de buurt... Uhm aanwijzing ? Ik denk van de politie ofzo, komt 'ie uit de Verdwenen kroon? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Uhm aanwijzing ? Ik denk van de politie ofzo, komt 'ie uit de Verdwenen kroon? Lukas. Je zit in de verkeerde richting, maar met die pet kom je al aardig in de buurt... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost De pet van 1 van de agenten die de Baron en B100 arresteren op St. Maarten? Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Nee, denk ik niet. Het is volgens mij een jaren 70 of vroege jaren 80 serie, aan de kleuren te zien. Ik schat de schatkaart of Diamant maar mijn voorgevoel zegt uit de Diamant. Is het niet die wachter ofzo uit de Diamant bij dat museum/gebouw met die Diamant? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Een rekwisiet uit de Stadsgehoorzaal in Vlaardingen? Link naar bericht Delen op andere sites
Forum gek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost kan jij een tips geven , Bv : Het komt uit de serie ******* Ik zou het echt niet weten ... Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost kan je een tip geven , Bv : Het komt uit de serie ******* Ik zou het echt niet weten ... Jaa, is goed!, Geef jij ons maar een tip als jij het niet weet!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost De pet die Bassie opheeft als hij Kapitein Bassie zingt? Op de boot naar Engeland? Link naar bericht Delen op andere sites
Forum gek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Jaa, is goed!, Geef jij ons maar een tip als jij het niet weet!! SORRY , nu better ??? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Jaa, is goed!, Geef jij ons maar een tip als jij het niet weet!! Hij bedoelt dat MaartenF ons een tip kan geven. Bijvoorbeeld de tip: Deze foto komt uit **serie** Link naar bericht Delen op andere sites
Forum gek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Hij bedoelt dat MaartenF ons een tip kan geven. Bijvoorbeeld de tip: Deze foto komt uit **serie** Juist . Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Is het niet een pet van Bassie of Adriaan tijdens het liedje "Zijn wij bij de politie"??? Link naar bericht Delen op andere sites
Forum gek 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Is het niet een pet van Bassie of Adriaan tijdens het liedje "Zijn wij bij de politie"??? Dat zou nog eèns goed kunnen !! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Er staat duidelijk MARINE op die pet, dus het is Bassie als kapitein of misschien in een shorty Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Het is Bassie`s pet in het liedje van kapitein uit "Het geheim van de sleutel". Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Is het niet een pet van Bassie of Adriaan tijdens het liedje "Zijn wij bij de politie"??? Die dacht ik ook. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Sorry dat ik zo laat een hint geef, internet deed het vanmorgen niet bij mij. De hint: De pet wordt gedragen door iemand die NIET van het beroep is wat op de pet staat. Het is dus geen kapitein ofzo Jullie zitten allemaal trouwens NIET in de goede richting... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost Sorry dat ik zo laat een hint geef, internet deed het vanmorgen niet bij mij.De hint: De pet wordt gedragen door iemand die NIET van het beroep is wat op de pet staat. Het is dus geen kapitein ofzo Jullie zitten allemaal trouwens NIET in de goede richting... Ahaaaa is het de pet van Adriaan tijdens het liedje A B C in de Plaaggeest??? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]Ahaaaa is het de pet van Adriaan tijdens het liedje A B C in de Plaaggeest??? Nee, daar droeg ie toch een matrozenpet? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Ahaaaa is het de pet van Adriaan tijdens het liedje A B C in de Plaaggeest??? Helemaal juist djkoelkast! Lukas, dit moest jij toch wel weten want ik had deze cap wel naar jouw gestuurd toen ik alle caps had voltooid van De Plaaggeest! > Ik dacht juist dat ik een hele makkelijke geplaatst had, maar voor veel mensen was hij dus toch moeilijk! Maargoed, djkoelkast is nu aan de beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Oh. Ik heb niks gezegd. Hij droeg dus inderdaad een matrozenpet, maar naar de rand heb ik nooit gekeken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost De nieuwe opdracht: Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost De Amerikaanse vlag die je in De Reis vol Verrassingen ziet bij de aankondiging van "De volgende keer bij Bassie & Adriaan"? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost De Amerikaanse vlag die je in De Reis vol Verrassingen ziet bij de aankondiging van "De volgende keer bij Bassie & Adriaan"? De amerikaanse vlag heeft rood/wit/blauwe kleuren, nee dit is niet goed en totaal uit de buurt. Hint: uit een serie, maar niet de laatste 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost De Amerikaanse vlag die je in De Reis vol Verrassingen ziet bij de aankondiging van "De volgende keer bij Bassie & Adriaan"? Daar komt toch geen geel in voor? Ik denk dat het een circustent is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost [..]Daar komt toch geen geel in voor? Ik denk dat het een circustent is. ik had dit soort antwoorden verwacht: totaal niet in de buurt!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]ik had dit soort antwoorden verwacht: totaal niet in de buurt!!! De kuiten van Bassie met B&A boys sokken aan over zijn scheenbeschermers. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Jah, dat dacht ik dus ook. De voetbalsokken van de B&A Boys. Maar ja, er is al iemand eerder Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost [..]De kuiten van Bassie met B&A boys sokken aan over zijn scheenbeschermers. Dit is zoooooooo dicht in de buurt, eigenlijk is het zo goed als goed, alleen 1 ding is nog niet helemaal goed Link naar bericht Delen op andere sites
morton 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost De ene sok van een B&A boy en een andere sok van een B&A boy. (van de een de rechtervoet en van de ander de linker) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]Dit is zoooooooo dicht in de buurt, eigenlijk is het zo goed als goed, alleen 1 ding is nog niet helemaal goed Niet de kuiten maar z'n schenen (raar woord eigenlijk ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 mei 2004 gepost Auteur Share 26 mei 2004 gepost Jah, dat dacht ik dus ook. De voetbalsokken van de B&A Boys. Maar ja, er is al iemand eerder ofschoon Morton zijn antwoord helemaal excact goed is tot op detail is DIT het eerst gegeven juiste antwoord. Het origineel: dus Baron van Neemwegge mag de volgende ronde doen! Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Oke dan... De grote vraag is en blijft: WAT IS DIT??? EDIT: Plaatje weggehaald i.v.m. de snelheid van het topic Tip:...Neuh, daar wacht ik nog even mee Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost de binnen kant van de circus-tent van de huilende professor waar *joris* naar binnen gaat en allemaal grien-gas spuit. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Haha, in 1 keer goed. Dat was dus gemakkelijker dan ik dacht Link naar bericht Delen op andere sites
morton 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Waar blijft de nieuwe opdracht samba-boy? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost hij komt eraan... EDIT: het lukt niet, kan iemand anders een stukje neerzetten van een foto? Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Oke, als ik dan zo vrij mag zijn Hij is goed te doen vind ik. Wat is dit? Komt U maar... N.B. Dit topic wordt onwijs traag. Kan iedereen zijn of haar plaatje die al geraden is niet even weghalen??? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Stenen uit de droom wereld waar bassie zijn geld word geboeft!! in de serie van de sleutel Link naar bericht Delen op andere sites
morton 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost de stenen uit de sleutel in de bergen als B&A daar gaan zwemmen? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten