Hinse 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Okay, de hint...: het is niet echt. - Close up van iets uit Madurodam (uit het filmpje van Wij zijn reuzen)? - Afbeelding uit een attractiepark een park waar B&A zijn geweest (uit de Amerika serie)? Edit: slaat eigenlijk nergens op, deze gokjes Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Ik had toch niet gedacht dat het zo lastig zou zijn, aangezien het plaatje waar ik hem uit heb gehaald toch wel erg bekend is... wanneer moet de volgende tip komen? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Ik had toch niet gedacht dat het zo lastig zou zijn, aangezien het plaatje waar ik hem uit heb gehaald toch wel erg bekend is... wanneer moet de volgende tip komen? NU DIRECT! Of anders wacht je even totdat er nog een aantal (voorspelbaar) misgegokt hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Decors van gebouwen in Florida Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 mei 2004 gepost Auteur Share 22 mei 2004 gepost Ik had toch niet gedacht dat het zo lastig zou zijn, aangezien het plaatje waar ik hem uit heb gehaald toch wel erg bekend is... wanneer moet de volgende tip komen? 't spel loopt zoals jullie willen ik heb ook geen idee wat het is dus geef tips wanneer je wil Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Nou goed dan. Tip nummer drie: in deze lijst vind je niks. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Schilderij in het huis van de baron. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Schilderij in het huis van de baron. Yup. Was dat nou zo moeilijk? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Jezus, nou zie ik het ook pas! Maar ja, Frey was eerder. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Ik had deze gebruikt... daarom dacht ik dat die wel makkelijk zou zijn, iedereen kent dit plaatje toch? En wat betreft die ene opmerking, Antonio zat dus in de buurt met zijn schilderij en serie Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Ok, ik ben hier niet zo goed in Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..] Whahahahahahaha! De foto's mogen alleen wat met B&A te maken hebben, maar houdt vooral je onderschrift. Uncle Ar, wat doe jij nog eigenlijk op dit forum? Als je een beetje B&A kent weet je toch dat B&A in de serie van de geheimzinnige opdracht bij de Notre Damme gefilmd hebben voor het liedje 'Franse les'. Dus het had toch gekund! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Ok, ik ben hier niet zo goed in Wat is dit? Een 'nog niet afgemaakt portret van wol' (ik heb geen idee hoe ik het moet noemen...) in een Navajo-werkplaats? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Uncle Ar, wat doe jij nog eigenlijk op dit forum? Als je een beetje B&A kent weet je toch dat B&A in de serie van de geheimzinnige opdracht bij de Notre Damme gefilmd hebben voor het liedje 'Franse les'. Dus het had toch gekund! Argh! Het is eindexamenstress, hoor. Ik weet het zeker! Lorenzo, 1000 maal excuses. En nog maar eentje om het af te ronden. Het was NOOIT mijn bedoeling om een ruzie uit te lokken. Zo ben ik niet. Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Is het soms een stukje gordijn van de cover van Bas van Toor speelt mondharmonica? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Het gordijn uit 25 jaar theater? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 mei 2004 gepost Auteur Share 23 mei 2004 gepost Ik gok een accordeon Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_Miyagi 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Ik gok een accordeon Wilde net hetzelfde gaan zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Dat zit niet in de buurt Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Dat cape-achtige kleed (hoe je 't ook noemt) van Bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Dat cape-achtige kleed (hoe je 't ook noemt) van Bassie? Zoiets heet een poncho Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Zoiets heet een poncho Oh ja, dat was het. Nou ja, ik denk dat ze 't wel snapten... Link naar bericht Delen op andere sites
morton 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost stukje gordijn op t podium bij de eerste aflevering van de geheimzinnige opdracht? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Ok, ik ben hier niet zo goed in Wat is dit? Eén van de gebouwen in Las Vegas? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Er zit iemand heel dichtbij, maar het moet preciezer. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Dit hotel. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Dit hotel. Gefeliciteerd Wer-Al_Zwowe Dat is hem En een duidelijker voorbeeld dan op jouw plaatje dan niet De volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Hier is de volgende opgave: Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Stukje van de hijskraan waar bassie in zit in de serie van de plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost Stukje van de hijskraan waar bassie in zit in de serievan de plaaggeest? En ik dacht een moeilijke gemaakt te hebben Maar goed, gefeliciteerd. Het antwoord klopt. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 23 mei 2004 gepost Share 23 mei 2004 gepost [..]En ik dacht een moeilijke gemaakt te hebben Maar goed, gefeliciteerd. Het antwoord klopt. In 2 minuten nog wel! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Dit is dus echt goed van mij.. Alleen het probleem is ik kan niet cappen! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Alleen het probleem is ik kan niet cappen! Dan kan ik het wel voor je doen, dan doe ik gewoon een ronde niet mee. Ik heb hier een hele moeilijke liggen, dus voor degene die hem graag willen raden... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 mei 2004 gepost Auteur Share 24 mei 2004 gepost Dit is dus echt goed van mij.. Alleen het probleem is ik kan niet cappen! Voor DIT spel mag je dus WEL een plaatje van een andere site gebruiken......... Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Waar blijft een nieuwe, want dit topic ligt al 'heel lang' stil... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Auteur Share 25 mei 2004 gepost Waar blijft een nieuwe, want dit topic ligt al 'heel lang' stil... MaartenF, maak jij maar de volgende opdracht. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost MaartenF, maak jij maar de volgende opdracht. Wat een eer! Oké, hier komt 'ie: Zo, probeer deze maar es te raden! (hopelijk is 'ie niet te moeilijk voor jullie! ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Het lijkt op een motor van een vliegtuig maar ik denk toch iets van Robin ofzo.... Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Het lijkt op een motor van een vliegtuig maar ik denk toch iets van Robin ofzo....Lukas. Nope, je komt niet eens in de buurt.... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Bovenkant van een draaiorgel in Duitsland? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Bovenkant van een draaiorgel in Duitsland? Het is geen draaiorgel, en het komt niet in Duitsland voor, maar met die bovenkant kom je wel in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost De bovenkant van het treintje in Wales? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost De bovenkant van het treintje in Wales? Gossie, en ik dacht dat ik zo'n moeilijke opdracht had gemaakt! Maar Frey heeft gelijk, zie hier een screenshot als bewijs: Frey, kom maar op met de volgende opdracht! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Nou, hier issie. En meteen een tip: Het komt uit een B&A serie Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Nou, hier issie. En meteen een tip: Het komt uit een B&A serie Is het de bovenkant van het kantoor van Inspecteur Kalettie in De Huilende Professor Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]Is het de bovenkant van het kantoor van Inspecteur Kalettie in De Huilende Professor Nope, dat komt niet in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Forum gek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Stukje van de kluis van de BB in de Sleutel ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Auteur Share 25 mei 2004 gepost Nou, hier issie. En meteen een tip: Het komt uit een B&A serie De printer van Adriaan in de Verdwenen Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Achterkant monitor van Van der Steen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Auteur Share 25 mei 2004 gepost Achterkant monitor van Van der Steen... Dat zou mijn 2e gok zijn, maar ik heb ook zo'n soort printer gehad (Star Gemini 10x) en deze lijkt er best wel op zo Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten