djkoelkast 18 mei 2004 gestart Share 18 mei 2004 gestart Ik ben gek op spelletjes Het werkt als volgt: Je plaatst een klein, onbewerkt* fotofragment van iets, iemand of wat dan ook, zolang het maar met B&A te maken heeft. *vergroten/verkleinen toegestaan, voor de rest niet Aan de rest om dan te raden wie of wat het is. Lukt het echt niet dan mag je 1 hint geven, raadt nog niemand het dan maak je een nieuw plaatje van hetzelfde voorwerp, alleen dan duidelijker. Dit tot max. 3 plaatjes. Raad je het bij het 1e plaatje: 3 punten, raad je het bij het 2e plaatje: 2 punten, raad je het bij het 3e plaatje: 1 punt. De eerste die het antwoord goed geeft, die krijgt de punten, de rest niet. Er mag pas aan een nieuwe opdracht worden begonnen als de andere is goedgekeurd (of het moet HEEL duidelijk zijn ) --maak het niet tè moeilijk-- LET WEL OP NAMEN VAN BESTANDEN! Als je een plaatje van Robin maakt, noem het plaatje dan niet robin.jpg of zoiets Voorbeeld: (stel deze wordt niet binnen een laten we zeggen halve dag / dag geraden of er komen alleen maar foute antwoorden) Hint: Uit een jaren '70 serie... (het blijkt weer niet te lukken, dan: ) Hint: "Met wat hij dan naar boven komt dat is voor mij de vraag" Tot slot als het nog te moeilijk is een andere opdracht. HIER DE ECHTE OPDRACHT: en de vraag is: WAT IS DIT? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost HIER DE ECHTE OPDRACHT: en de vraag is: WAT IS DIT? Een van de lampen van de Honda Prelude? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Een van de lampen van de Honda Prelude? Dat denk ik niet. Het lijkt wel veel op een koplamp van een auto, maar van welke zou ik echt niet weten... Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost [..]Dat denk ik niet. Het lijkt wel veel op een koplamp van een auto, maar van welke zou ik echt niet weten... Alhoewel, ik denk dan dat het eerder iets van Robin zou kunnen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2004 gepost Auteur Share 18 mei 2004 gepost Jullie zitten niet in de juiste richting... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost De walkie-talkie van één van de boeven? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Een close up van een riem van Adriaan? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost en de vraag is: WAT IS DIT? Een knop op de radiopeiler die B&A gebruiken om Joris op te sporen. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost HIER DE ECHTE OPDRACHT: en de vraag is: WAT IS DIT? Amai! Da's een moeilijke. Ik gok op een bel ofzo, van het boevenhuis in Griekenland of de bel uit Wales (Serie Geheimzinnige Opdracht). Let even op hoe je quote :s Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost [..]Amai! Da's een moeilijke. Ik gok op een bel ofzo, van het boevenhuis in Griekenland of de bel uit Wales (Serie Geheimzinnige Opdracht). Let even op hoe je quote :s Die twee bellen waren niet echt in beeld gekomen en dit lijkt in de verste verte niet op een bel. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Is het niet een oog van een Robin ofzo. Wat een moeilijke. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Nou djkoelkast, geef ons een hint! Link naar bericht Delen op andere sites
Danny 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Een knop op het radiopaneel van de BB? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Raad je het bij het 1e plaatje: 3 punten, raad je het bij het 2e plaatje: 2 punten, raad je het bij het 3e plaatje: 3 punt. neem aan dat je bedoeld 1 punt? Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 19 mei 2004 gepost Share 19 mei 2004 gepost Het pak van de Baron in San Francisco? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Zo'n infrarood lens uit de Verdwenen Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost *bas* Dat plaatje is zo moeilijk te raden, dat raden we nooit! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost En Dj Koelkast kan ons geen hint geven want hij was dit weekend weg.. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2004 gepost Auteur Share 20 mei 2004 gepost [..]Een knop op de radiopeiler die B&A gebruiken om Joris op te sporen. Dit is GOED (sorry ik was er niet dus kon geen hint geven) Wonderer: 3 punten en de volgende opdracht is aan jou Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2004 gepost Auteur Share 20 mei 2004 gepost [..]neem aan dat je bedoeld 1 punt? dat moet inderdaad 1 punt zijn, heb het even aangepast. bedankt dat jullie zo scherp zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Wonderer: 3 punten en de volgende opdracht is aan jou Gezien Wonderer niet kan cappen, mag ze mij daarvoor schoppen, gewoon zeggen wat je wilt hebben, doe ik wel een ronde niet mee. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2004 gepost Auteur Share 20 mei 2004 gepost [..]Gezien Wonderer niet kan cappen, mag ze mij daarvoor schoppen, gewoon zeggen wat je wilt hebben, doe ik wel een ronde niet mee. ze mag ook een plaatje pakken van een andere site heb ik toch ook gedaan, alleen dan een klein fragment eruit ietsje vergroot... dit is niet hetzelfde als het fotospel Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Nou, hier is ie dan: WAT IS DIT? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Nou, hier is ie dan: WAT IS DIT? een rots van de grot in Lanzarote Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..]een rots van de grot in Lanzarote Ik denk eerder dat het iets is uit de grotten van Valkenburg. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..]Ik denk eerder dat het iets is uit de grotten van Valkenburg. Ik Ben het met je eens! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Het is een fakkel! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Het in brand staande clubgebouw Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik denk die rotsen waar bassie zat te wachten op adriaan in de serie van de professor Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Ik denk iets van een kasteel (links) en een boom (rechts). Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Nou, hier is ie dan: WAT IS DIT? Is het niet kasteel van de boeven in De Diamant? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Een stukje van het schip De Geffioen op het schilderij. Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Een stukje van het schip De Geffioen op het schilderij. Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs! Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost @ De moderators: Laatst aangepast door 'Robin' op Vr Mei 21, 2004 5:15 pm, in toaal 3 keer bewerkt Ik weet niet of jullie van deze spelfout op de hoogte zijn? Mijn excuses dat het offtopic is, maar ik wilde het gewoon even melden . Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs! Correctie: Het is GEFIOEN. En als je me niet gelooft, DAN ZAL IK JE...! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..]Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs! Nee stommeling, dat schip heet de Gefioen. Pak je DVD erbij en kijk goed. Over klassiekers gesproken, je kent niet eens de klassiekers waar deze site over gaat! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Had ik net al gemeld, maargoed. Even on-topic: Heeft er iemand het plaatje al goed geraden, wonderer? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Had ik net al gemeld, maargoed. Even on-topic: Heeft er iemand het plaatje al goed geraden, wonderer? Nope, maar een iemand zat wel in de buurt. En ja, timing Ik had het topic al een tijdje open staan voor eraan toekwam te antwoorden, dus toen was jij me voor. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Nou, hier is ie dan: WAT IS DIT? De Notre Damme in Parijs! Link naar bericht Delen op andere sites
morton 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..]De Notre Damme in Parijs! lijkt me niet want de Notre Damme ziet er zo uit plaatje verwijderd, maakte het topic onzettend traag Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost De Notre Damme in Parijs! Whahahahahahaha! De foto's mogen alleen wat met B&A te maken hebben, maar houdt vooral je onderschrift. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost [..] Whahahahahahaha! De foto's mogen alleen wat met B&A te maken hebben, maar houdt vooral je onderschrift. Jullie vergeten zeker dat B&A in Parijs waren in de tweede aflevering van Europa Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Jullie vergeten zeker dat B&A in Parijs waren in de tweede aflevering van Europa Argh! Het is eindexamenstress, hoor. Ik weet het zeker! Lorenzo, 1000 maal excuses. En nog maar eentje om het af te ronden. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Is het de rookpluim van de brandende auto uit 'De Sleutel'? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Papa Tonio, het schilderij heet De Griffioen! Ken uw klassiekers! Het is de aardsvogel uit het paradijs! De naam is ANtonio Robin! Enn, ohja Gefioen is met één f! foutje..... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Na een half uur laden (letterlijk!) kan ik eindelijk eens in dit topic posten. Wordt het geen tijd voor een hint Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Na een half uur laden (letterlijk!) kan ik eindelijk eens in dit topic posten.Wordt het geen tijd voor een hint bij mij duurde het even lang als een *bas* en *adriaan* aflevering. (sorry voor het off-topic gaan) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Okay, de hint...: het is niet echt. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Okay, de hint... ik weet niet of er al een groter plaatje bij moet nu, maar anders edit ik dat wel even. Een groter plaatje moet er uiteraard bij. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 mei 2004 gepost Share 22 mei 2004 gepost Het lijkt mij nu ineens een straat of zo. Aan de linkerkant rijtjeshuizen en rechts bomen. Maar ja, dat is echt, dus ...... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten