djkoelkast 8 juli 2018 gestart Share 8 juli 2018 gestart Ik wil binnenkort in samenwerking met de Bibliotheek van Den Helder (School 7) en de Coder Dojo in de regio een Retrodag organiseren. Vergelijkbaar met die in Schagen, maar dan in een ruimte met meer doorloop (Bibliotheek) en voor de eerste keer wel iets kleinschaliger, want ik weet niet of er mensen zijn die willen komen met spullen. De opzet is als volgt: Er zijn 2 geschakelde lokalen beschikbaar met voldoende tafels en stoelen Er zijn 2 projectoren beschikbaar (volgens mij alleen VGA, maar dat moet ik even navragen) Er is koffie/thee/water voor een ieder die meehelpt beschikbaar De computers die meegenomen worden moeten zo veel mogelijk speelbaar zijn De toegang is voor iedereen gratis Niemand krijgt hiervoor betaald Ik kan zelf al een redelijke collectie meenemen, maar zijn er nog meer mensen die 1, 2 of meer computers mee willen nemen, tentoon willen stellen etc. Ik heb een beperkt aantal monitoren, dat maakt het wat uitdagender om echt veel mee te nemen, dus ook extra composite/s-video/scartmonitoren (of tv's) zouden welkom zijn. Het wordt waarschijnlijk net na de zomervakantie, op een zaterdag. Hier kun je zien hoe de lokalen er uit zien, er wordt ook maandelijks een Coder Dojo gehouden: Meld je in dit topic, ook met ideeën. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 juli 2018 gepost Share 8 juli 2018 gepost Leuk idee, als ik het kan redden ben ik zeker weer van de partij.....heb natuurlijk ook nog een effectenbak om af te leveren....en wat weer nieuwe projecten om mee te nemen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 10 juli 2018 gepost Share 10 juli 2018 gepost Klinkt leuk, als mijn agenda het toe laat ga ik ook kijken of ik er bij kan zijn! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 17 juli 2018 gepost Share 17 juli 2018 gepost Heel veel plezier! Altijd leuk deze initiatieven! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2018 gepost Auteur Share 17 juli 2018 gepost Zijn er ook nog mensen die er heen willen en spullen willen meenemen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 17 juli 2018 gepost Share 17 juli 2018 gepost Heb zelf niet zoveel spul om mee te nemen....wil best wat gereedschap meenemen om even snel wat ter plekke te repareren of zo .... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juli 2018 gepost Auteur Share 17 juli 2018 gepost Ik ga waarschijnlijk donderdag even bespreken wat de beste datum zou kunnen zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Vance 3 augustus 2018 gepost Share 3 augustus 2018 gepost Leuk initiatief. Wanneer de datum mij agendatechnisch uitkomt, kom ik graag langs en neem ik ook e.e.a. mee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 augustus 2018 gepost Auteur Share 4 augustus 2018 gepost Het wordt uitgesteld tot voorjaar 2019, omdat we dan mooi verspreid over het jaar 2 evenementen hebben in dezelfde regio en we nog wat van jullie kunnen leren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.