computertje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Komt er nu een volgende vraag ? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Komt er nu een volgende vraag ? Ja, er komt een volgende vraag. Volgens mij is die niet zo moeilijk. Maak een foto of screenshot van Bassie met een slagroomtaart. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Inderdaad niet zo moeilijk, want hier is hij al http://users.pandora.be/peterpje/Taart.jpg Goedgekeurd? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Inderdaad niet zo moeilijk, want hier is hij al http://users.pandora.be/peterpje/Taart.jpg Goedgekeurd? Lijkt me wel. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Ok, dan hier de volgende opdracht. Maak een screencap/foto van Bassie als hij een boef knock-out slaat. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Ok, dan hier de volgende opdracht.Maak een screencap/foto van Bassie als hij een boef knock-out slaat. gebeurd dat eigenlijk wel in een serie nog nooit gezien Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost ik kan niet cappen, maar is dat niet als bassie die steen op b100s kop gooit in europa? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost ja das in luxemburg in de bossen, maar k weet nie of dat wel goed is, want hij bedoelt volgens mij dat bassie persoonlijk iemand KO slaat Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 augustus 2004 gepost Share 21 augustus 2004 gepost Is deze goed Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Is deze goed Juijst !!!!! Die is idd goed Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Ok, ff kijken voor een makkelijke Maak een screen van B100 die probeert om een telefoon te breken Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost Tja, niemand heeft hem tot nu toe gemaakt, dus maak ik hem http://users.pandora.be/peterpje/Telefoon.jpg Heb er voor de gein ook nog een avatar van gemaakt, vrij te gebruiken http://users.pandora.be/peterpje/Vrije-avatar.jpg Ik veronderstel dat hij wel goed is, dus de volgende opdracht : Maar een screenshot met minstens 20 Bassies en 20 Adriaans[/img] Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 augustus 2004 gepost Share 22 augustus 2004 gepost staat dat ergens op een dvd dan Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost Ja hoor Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost serie of shortie?? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 augustus 2004 gepost Share 23 augustus 2004 gepost Serie Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Dit onderwerp ligt al een weekje stil... Kun je niet een tip geven randy_roes? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 september 2004 gepost Share 1 september 2004 gepost Ik begrijp het niet, bijna onmiddelijk nadat ik de opdracht heb gepost gaf iemand die niet kan cappen ( ik dacht Freek, sorry als ik mis ben ) het juiste antwoord. ( over msn dan ) Maar even een tipje : zoek naar iets waarop je B&A kan zien. En dat dan in het meervoud. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 2 september 2004 gepost Share 2 september 2004 gepost Ik begrijp het niet, bijna onmiddelijk nadat ik de opdracht heb gepost gaf iemand die niet kan cappen ( ik dacht Freek, sorry als ik mis ben ) het juiste antwoord. ( over msn dan )Maar even een tipje : zoek naar iets waarop je B&A kan zien. En dat dan in het meervoud. Ja, dat was ik. Ik begrijp ook niet dat sommige mensen het niet kunnen vinden. Het is heel makkelijk, en dat terwijl ik nou niet echt elke scene van de series weet. Link naar bericht Delen op andere sites
zorofan1 3 september 2004 gepost Share 3 september 2004 gepost http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg Is die ok ik heb er drie gemaakt voor men plezier! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 september 2004 gepost Share 5 september 2004 gepost ok, Zorofan heeft het juiste antwoord gegeven, maar aangezien het JennoH was, mag hij dus de volgende opdracht niet geven. Aangezien Freek het onmiddelijk wist, mag hij de volgende opdracht geven. Freek all yours Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 5 september 2004 gepost Share 5 september 2004 gepost Aangezien Freek het onmiddelijk wist, mag hij de volgende opdracht geven.Freek all yours Allememaggies! En daarvoor hoefde ik niks te doen... Maar goed, even bedenken wat mijn opdracht wordt.... HEBBES!! Maak een screenshot van het moment waarneer niet alleen Bassie maar ook Adriaan B100 'kan' zien (maar dit niet laat blijken). Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 september 2004 gepost Share 5 september 2004 gepost Maak een screenshot van het moment waarneer niet alleen Bassie maar ook Adriaan B100 'kan' zien (maar dit niet laat blijken). http://www.mailfreeonline.com/uploader/414C4BB3.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Uncle Ar: B100 staat toch onder de ballon, dus dan zien ze hem toch niet? Ik had wat anders in gedachten, sorry. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Uncle Ar: B100 staat toch onder de ballon, dus dan zien ze hem toch niet? Ik had wat anders in gedachten, sorry. Ja, maar Bassie ziet hem wel op die foto, want direct daarna volgt zijn tekst, dus ik nam aan dat Adriaan hem ook zag, gezien het feit dat hij eveneens naar de grond kijkt, dus het was een gokje. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost [..]Ja, maar Bassie ziet hem wel op die foto, want direct daarna volgt zijn tekst, dus ik nam aan dat Adriaan hem ook zag, gezien het feit dat hij eveneens naar de grond kijkt, dus het was een gokje. Okee, daar heb je gelijk, maar Adriaan kijkt meer naar rechts en Bassie kijkt gewoon recht naar beneden, dus dan ziet Adriaan 'm nog steeds niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Okee, daar heb je gelijk, maar Adriaan kijkt meer naar rechts en Bassie kijkt gewoon recht naar beneden, dus dan ziet Adriaan 'm nog steeds niet. Oké, gokje #2: http://www.mailfreeonline.com/uploader/E1945C89.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost [..]Oké, gokje #2: http://www.mailfreeonline.com/uploader/E1945C89.jpg Je wil het gewoon winnen, hè! Nou, vooruit, de volgende is voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 6 september 2004 gepost Share 6 september 2004 gepost Je wil het gewoon winnen, hè! Nou, vooruit, de volgende is voor jou. Hoezo? Mag je maar één keer antwoorden dan? Alles goed en wel = ***Vindt het moment waarop de Kapitein al een beetje Jerome van der Steen is*** Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 8 september 2004 gepost Share 8 september 2004 gepost Bedoel je dit moment? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 september 2004 gepost Share 8 september 2004 gepost Nee, daar is hij helemaal kapitein. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 8 september 2004 gepost Share 8 september 2004 gepost Nog een poging dan: Hier zegt hij namelijk de opdracht van Joris nog wel te begrijpen maar als Joris vervolgens weg is herhaalt hij het nog een keer in zichzelf , daarna wil hij het nog een keer herhalen maar dan (bij het woord hier) lijkt hij weer zichzelf te worden, daarom heb ik ook 2 shots gecapt deze keer. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 september 2004 gepost Share 8 september 2004 gepost Nog een poging dan:Hier zegt hij namelijk de opdracht van Joris nog wel te begrijpen maar als Joris vervolgens weg is herhaalt hij het nog een keer in zichzelf , daarna wil hij het nog een keer herhalen maar dan (bij het woord hier) lijkt hij weer zichzelf te worden, daarom heb ik ook 2 shots gecapt deze keer. Oh nee nee, ik bedoel niet qua karakter of tekst, maar wanneer is de Kapitein qua uiterlijk al een beetje Jerome van der Steen? Normaal, dus. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost http://forum.bassieenadriaan.nl/album_t ... pic_id=316 de kapitein beetje als zichzelf hij is een beetje klein maar zal het proberen te omschrijven adriaan en de kapitein zijn nu op de boot aangekomen waar bassie dat vuurwerk op af stond te steken en toen hij die *kapitein* Alleee he het is gelukt Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost http://forum.bassieenadriaan.nl/album_thumbnail.php?pic_id=316de kapitein beetje als zichzelf hij is een beetje klein maar zal het proberen te omschrijven adriaan en de kapitein zijn nu op de boot aangekomen waar bassie dat vuurwerk op af stond te steken en toen hij die *kapitein* Alleee he het is gelukt En DIE bedoelde ik ook! Gefeliciteerd, benafan, verzin maar een nieuwe. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken, maar welke scène werd hier nu bedoeld? Maar een screenshot met minstens 20 Bassies en 20 Adriaans[/img] Het enige fragment wat ik me kan herinneren waarin je B&A meerdere keren ziet is dat uit de diamant, vlak na de inbraak, maar dat zijn geen minstens 20 Bassie en Adriaans. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken, maar welke scène werd hier nu bedoeld?Het enige fragment wat ik me kan herinneren waarin je B&A meerdere keren ziet is dat uit de diamant, vlak na de inbraak, maar dat zijn geen minstens 20 Bassie en Adriaans. En randy bedoelde het moment op het einde als B&A met de boeven en de agenten in die electronica winkel staan. Dan zie je op de achtergrond honderden televisies die dat uitzenden, dus bij mekaar tel je dan denk ik wel zo'n 20 Bassie & Adriaans. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost En randy bedoelde het moment op het einde als B&A met de boeven en de agenten in die electronica winkel staan. Dan zie je op de achtergrond honderden televisies die dat uitzenden, dus bij mekaar tel je dan denk ik wel zo'n 20 Bassie & Adriaans. Owja natuurlijk! Achteraf wel logisch ja. Thx Uncle Ar! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE k ben aan de beurt ehm ff denke hoor o jah komt ie (beetje makkelijk) maak screenshot van Bassie en Adriaan(de personen zelf) die bij een paard staan[/color] Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Inderdaad erg makkelijk want hier heb ik m al: Is deze goedgekeurd? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Inderdaad erg makkelijk want hier heb ik m al: Is deze goedgekeurd? ja hoor jij mag nu de volgende vraag doen Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Ik moet even een goede vraag verzinnen, ik post hem uiterlijk morgenavond! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 september 2004 gepost Share 9 september 2004 gepost Hier is ie dan: Maak een screenshot waarop Bassie met Robin in het water zwemt. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost [..]En randy bedoelde het moment op het einde als B&A met de boeven en de agenten in die electronica winkel staan. Dan zie je op de achtergrond honderden televisies die dat uitzenden, dus bij mekaar tel je dan denk ik wel zo'n 20 Bassie & Adriaans. Ik wil nog even hier op terugkomen. Randy bedoelde niet de scene in de Diamant, maar de scene in de Reis door Amerika in aflevering 1 waar B100 bij een tv-zaak staat, waar op dat moment B&A op de televisie worden uitgezonden. Toen Randy de opdracht net gepost had zei ik tegen hem op MSN dat de opdracht die hij had gesteld voorkwam in de Diamant en toen vertelde hij dus dat hij die scene in Amerika bedoelde. En zo is het gegaan. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost ja gebeurd is gebeurd praten we niet meer over Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Ik wil nog even hier op terugkomen. Randy bedoelde niet de scene in de Diamant, maar de scene in de Reis door Amerika in aflevering 1 waar B100 bij een tv-zaak staat, waar op dat moment B&A op de televisie worden uitgezonden. Ow Ok dan was dat 'm dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Ow Ok dan was dat 'm dus! Ja, maar die van mij is ook goed! Nee nog ff, randy had de inzending van zorofan1 of jennoH of Forum gek of Mr. Ommels of ba1 of BazzieIsSupCool of computertje, WEET IK VEEL WHO THE FUCK HIJ WERKELIJK HEET! goedgekeurd en die shots kwamen uit de Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Nee nog ff, randy had de inzending van zorofan1 of jennoH of Forum gek of Mr. Ommels of ba1 of BazzieIsSupCool of computertje, WEET IK VEEL WHO THE FUCK HIJ WERKELIJK HEET! goedgekeurd en die shots kwamen uit de Diamant. Je raakt zo wel in een identiteiscrisis Maar de huidige opgave was dus die van DJ Sjammie: Maak een screenshot waarop Bassie met Robin in het water zwemt ? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 10 september 2004 gepost Share 10 september 2004 gepost Ik weet welke scene hij bedoelt maar ik heb hem niet op DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 18 september 2004 gepost Share 18 september 2004 gepost ik weet niet welke scene je bedoelt maar waarom ligt dit topic dan een week al stil weet iemand anders het Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten