Sam 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Ik merk dat het wat te moeilijk wordt dus ik wil een voorzichtige hint geven: het is alleen op een DVD ergens in een speciaal gedeelte te vinden omdat het niet direct in een serie voorkomt als scene. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 september 2004 gepost Share 22 september 2004 gepost Ik merk dat het wat te moeilijk wordt dus ik wil een voorzichtige hint geven: het is alleen op een DVD ergens in een speciaal gedeelte te vinden omdat het niet direct in een serie voorkomt als scene. Volgens mij snap ik hem: Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 29 september 2004 gepost Share 29 september 2004 gepost Is ie nou goed? Het wordt zo langzamerhand een beetje stilletjes, hier. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 29 september 2004 gepost Share 29 september 2004 gepost Is ie nou goed? Het wordt zo langzamerhand een beetje stilletjes, hier. van welke dvd komt die screen eigenlijk Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 september 2004 gepost Share 29 september 2004 gepost van welke dvd komt die screen eigenlijk De Huilende Professor. Het is een foto uit het fotoboek waar op de achtergrond ''Ga naar het Bos of het Strand'' wordt gezongen. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 29 september 2004 gepost Share 29 september 2004 gepost [..]De Huilende Professor. Het is een foto uit het fotoboek waar op de achtergrond ''Ga naar het Bos of het Strand'' wordt gezongen. aha k dacht et wel door dat ie uit de prof. kwam maar kon dat beeld nergens bij bedenken, van de extra's Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 oktober 2004 gepost Share 5 oktober 2004 gepost *schop* Dit ligt hier al te lang plat. Uncle Ar post maar een nieuwe opdracht zou ik zo zeggen, want Dj Sammy heeft al lang geen nieuwe hint geplaatst of gezegd dat het mis is. @ Dj Sammy, niet persoonlijk hoor, mar het duurt gewoon lang Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 oktober 2004 gepost Share 5 oktober 2004 gepost *schop*Dit ligt hier al te lang plat. Uncle Ar post maar een nieuwe opdracht zou ik zo zeggen, want Dj Sammy heeft al lang geen nieuwe hint geplaatst of gezegd dat het mis is. @ Dj Sammy, niet persoonlijk hoor, mar het duurt gewoon lang Ja, "B&A Triviant" en het "Wat is dit?-spel" ligt ook al heel lang stil Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 6 oktober 2004 gepost Share 6 oktober 2004 gepost [..] Volgens mij snap ik hem: YES! Deze is helemaal goed. Uncle Ar, verzin maar snel een nieuwe want dit topic ligt inderdaad al veel te lang stil. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost *SLIK!* en ik kom ook eens thuis na 2 weken. Daar gaat hij dan: eindelijk Vind een moment waarbij Koningin Beatrix & Prins Claus B&A gezelschap houden Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost *SLIK!* en ik kom ook eens thuis na 2 weken. Daar gaat hij dan: eindelijk Vind een moment waarbij Koningin Beatrix & Prins Claus B&A gezelschap houden Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost [..] Ik snapte hem al niet... Nou wonderer... de beurt is weer aan jou... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Ik ga er maar vanuit dat ie goed is, ja... Ik wil een plaatje waarbij Adriaans oor te zien is, maar zijn haar DROOG is. Dus niet als ie een keer ergens koppie onder is gegaan. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Moet zijn oor HELEMAAL in beeld komen of is de helft van zijn oor ook voldoende? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Moet zijn oor HELEMAAL in beeld komen of is de helft van zijn oor ook voldoende? Een flink stuk. Niet een randje of zo. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Bedoel je zoiets? (afbeelding uit het geheim van de sleutel aflevering 9) http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=351 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Bedoel je zoiets? (afbeelding uit het geheim van de sleutel aflevering 9)http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=351 Het was niet het plaatje dat ik bedoelde, maar ik moet hem wel goedrekenen, want hij voldoet aan de eisen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost haha, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor plaatje je zelf in gedachten had. (het is natuurlijk te verwachten dat er meerdere plaatjes zijn, waarbij zijn oor in beeld is) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost haha, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor plaatje je zelf in gedachten had. (het is natuurlijk te verwachten dat er meerdere plaatjes zijn, waarbij zijn oor in beeld is) deze Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost En nu ik Vind een moment waarop je kan zien dat Paul van Soest beslist geen ''Harige Harry'' is > (natuurlijk een plaatje uit een van de series ) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost En nu ik Vind een moment waarop je kan zien dat Paul van Soest beslist geen ''Harige Harry'' is > (natuurlijk een plaatje uit een van de series ) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Heeeee das een mooie! ik had zelfs nog een andere in gedachte. Maar hij is zeker goed ja! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 oktober 2004 gepost Share 12 oktober 2004 gepost Heeeee das een mooie! ik had zelfs nog een andere in gedachte. Maar hij is zeker goed ja! Er zijn inderdaad meerdere! (Dit kop van Paul bij dit plaatje ) Nu ikke weer: Maak een screenshot van een scene waarin *b2oud* (dus alleen Harry zegt) "Zeg dat wel dat zijn geen grappen!" Dus uit de sleutel of de diamant... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Alsje... hier is ie http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=352 *bb* De clown en acrobaat! Laat ze niet ontsnappen! *b2oud* Zeg dat wel dat zijn geen grappen! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Alsje... hier is ie http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=352 *bb* De clown en acrobaat! Laat ze niet ontsnappen! *b2oud* Zeg dat wel dat zijn geen grappen! Haha perfect! It's your turn... By the way vind ik het jammer dat er geen plaatje is van BB2, zoals die er wel is van BB1: *bb* Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost hehe, zo gaat het lekker over en weer... okee nu een makkelijke; Laat een afbeelding zien van Adjudant Vandersteen zien uit De Verdwenen Kroon, waarbij hij VOLLEDIG in beeld is. (Dus van top tot teen ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost hehe, zo gaat het lekker over en weer... okee nu een makkelijke; Laat een afbeelding zien van Adjudant Vandersteen zien uit De Verdwenen Kroon, waarbij hij VOLLEDIG in beeld is. (Dus van top tot teen ) Niet geheel zeker of je deze bedoelt.. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]http://info.bassieenadriaan.nl/images/hoofd_en_voeten.jpg Niet geheel zeker of je deze bedoelt.. Misschien het filmpje dat hij in z'n onderbroek loopt. Daar zag je hem helemaal (zonder een bureau ertussen). Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Misschien het filmpje dat hij in z'n onderbroek loopt. Daar zag je hem helemaal (zonder een bureau ertussen). Voeten ook? Daar heb ik niet op gelet... *was afgeleid* Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]http://info.bassieenadriaan.nl/images/h ... voeten.jpg Niet geheel zeker of je deze bedoelt.. Ik vind deze ook prima, alleen ik denk dat hij dat stukkie bedoeld van *bas* Geen broek? ... *adjudant* Als dat maar goed gaat... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Voeten ook? Daar heb ik niet op gelet... *was afgeleid* Volgens mij wel, eerste stond er nog een auto voor, maar daarna zie je hem echt helemaal in beeld. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Ik vind deze ook prima, alleen ik denk dat hij dat stukkie bedoeld van *bas* Geen broek? ... *adjudant* Als dat maar goed gaat... Die is tot zijn knieen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Die is tot zijn knieen Oooh okay! Nu is het jou beurt weer, wonderer... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost [..]Oooh okay! Nu is het jou beurt weer, wonderer... Ja, wacht even, ik weet dus niet of deze wordt goedgekeurd, omdat het bureau ertussen zit... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 13 oktober 2004 gepost Share 13 oktober 2004 gepost Nee er is nog een ander stukje in de serie van de Verdwenen Kroon waar Adjudant Vandersteen HELEMAAL in beeld komt, en daarmee geef ik dus aan dat er NIKS voor hem staat/is, dus ook geen stukje bureau... Dit is dus nog niet de goede... (maar het moet echt uit de film komen en dus niet uit een bonus/weggeknipt fragment, zoals dat hij geen broek aan had...) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Nee er is nog een ander stukje in de serie van de Verdwenen Kroon waar Adjudant Vandersteen HELEMAAL in beeld komt, en daarmee geef ik dus aan dat er NIKS voor hem staat/is, dus ook geen stukje bureau... Dit is dus nog niet de goede... (maar het moet echt uit de film komen en dus niet uit een bonus/weggeknipt fragment, zoals dat hij geen broek aan had...) Drommels, die adjudant, steeds als hij in beeld komt dan zoomt het beeld in of zo... Lastige personage Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost haha, ja dat was mij dus ook al opgevallen. En daarom vraag ik ook of iemand dat ene moment kan vinden waar hij wel helemaal in beeld komt. Er is echt 1 moment Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost haha, ja dat was mij dus ook al opgevallen. En daarom vraag ik ook of iemand dat ene moment kan vinden waar hij wel helemaal in beeld komt. Er is echt 1 moment He he, dan eindelijk gevonden : Deze komt trouwens van http://www.picturetrail.com/bassie-adriaan... staat niet veel op, maar leuk als je plaatjes verzamelt, hier staan ook alleen maar plaatjes op voor t forum die ik nodig heb om iets aan te duidden... vrij nieuwe site vandaar dat er nog niet veel plaatjes opstaan Edit: link werkende gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost YEAH! Twice heeft het weer voor elkaar . Het was toch lastiger dan ik dacht, want het heeft even geduurd . Maar jij bent aan de beurt bij deze Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost YEAH! Twice heeft het weer voor elkaar . Het was toch lastiger dan ik dacht, want het heeft even geduurd . Maar jij bent aan de beurt bij deze Dankje...! Ik zie gere een plaatje van een huilende boef BUITEN de serie van de huilende professor om... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Die is weer voor mij http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=354 Uit het geheim van de sleutel *b1* je hebt die remleiding doorgesneden en ze zijn zo het ravijn ingereden! *b2oud* snifsnif... nou ben ik niet alleen een boef, nou ben ik ook nog een gemene misdadiger!...snifsnif...had ik maar naar mn moeder geluisterd! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Die is weer voor mij http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=354 Uit het geheim van de sleutel *b1* je hebt die remleiding doorgesneden en ze zijn zo het ravijn ingereden! *b2oud* snifsnif... nou ben ik niet alleen een boef, nou ben ik ook nog een gemene misdadiger!...snifsnif...had ik maar naar mn moeder geluisterd! keurig, mooie foto! It's your turn... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Zoek een moment uit de Verzonken Stad, waarbij Bassie zijn bekende Schotse Ruiten Jasje NIET aanheeft. en LET OP...hierbij tellen niet mee: de gedeeltes waarbij Bassie aan het zwemmen is, of uit de droom van koning Midas! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost YEAH! Twice heeft het weer voor elkaar . Het was toch lastiger dan ik dacht, want het heeft even geduurd . Maar jij bent aan de beurt bij deze Ik wist welke ik moest hebben, maar ik was Luxemburg aan het cappen De volgende Adjudant vraag is voor mij! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Het antwoord op de volgende vraag weet je vast wel volgende keer beter... Maar wat bedoel je dan met Luxemburg cappen? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost Het antwoord op de volgende vraag weet je vast wel volgende keer beter... Maar wat bedoel je dan met Luxemburg cappen? Ik vertrek maandag naar Vianden, minilocatietour. Wat shotjes aan het maken om uit te printen, aangezien ik geen DVD-speler mee kan slepen. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 oktober 2004 gepost Share 14 oktober 2004 gepost ooooh... ik snap heeet leuk! ik dacht al, ik had nog nooit een aflevering met adjudant Vandersteen *adjudant* in Luxemburg gezien Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Zoek een moment uit de Verzonken Stad, waarbij Bassie zijn bekende Schotse Ruiten Jasje NIET aanheeft. en LET OP...hierbij tellen niet mee: de gedeeltes waarbij Bassie aan het zwemmen is, of uit de droom van koning Midas! aste Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost ja, die is natuurlijk goed! jij bent weer... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 oktober 2004 gepost Share 15 oktober 2004 gepost Geef 2 screenshots waar Bassie en Adriaan dubbel in beeld zijn. Hiermee bedoel ik: 1x van vlees en bloed en 1x niet van vlees en bloed... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten