MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Sorry, ik lag weer eens te slapen Raiders99 heeft het inderdaad goed: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=164 De volgende is voor jou, Raiders99! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost yesyesyesyesyesyes ik ben weer!!!!!! Oke vind een screenshot van poppen als ze op het teras zitten Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost yesyesyesyesyesyes ik ben weer!!!!!!Oke vind een screenshot van poppen als ze op het teras zitten Ik zie nu pas dat de opdracht is vernieuwd. Nou, kom op jongens, deze is toch niet zo moeilijk Link naar bericht Delen op andere sites
MissMouse 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Nee, op zich niet. Maar wel als je geen dvd's of video's hebt LOL Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik he deze niet op DVD. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Helaas, ik heb die dvd ook niet... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik wel, ik heb alleen geen zin om te gaan cappen en posten. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost domme EDIT, dus dom bericht Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik wel, ik heb alleen geen zin om te gaan cappen en posten. posten heb je dus nu wel gedaan alleen cappen nog ik heb de dvd ook niet Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost *B100* : Ik heb ook altijd pech! Heb ik die geluk altijd?, Als ik aan de beurt ben wilt niemand Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik heb hem gecapt en ge-upload http://users.pandora.be/peterpje/poppen.jpg Met de veronderstelling dat hij goed is : Vind een screencap van Bassie die z'n handen omhoog doet voor iemand die geen boef of z'n vriend is. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 31 juli 2004 gepost Share 31 juli 2004 gepost Ik heb hem gecapt en ge-uploadhttp://users.pandora.be/peterpje/poppen.jpg Met de veronderstelling dat hij goed is : Vind een screencap van Bassie die z'n handen omhoog doet voor iemand die geen boef of z'n vriend is. Jeeeeeeeejjj!!!! Next one Randy_roes! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost ik weet hem! is het ook goed als ik het zeg, want ik heb de dvd niet? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost ik weet hem! is het ook goed als ik het zeg, want ik heb de dvd niet? Lees jij de bovenstaande posts wel? Iedereen wist hem, maar niemand had de dvd. randy_roes heeft hem toen beantwoord en hij is nu aan de beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost http://members.home.nl/b.d.t/Bassie%20en%20Adriaan/Fotos/handjesomhoog.JPG Zat ik vannacht nog te kijken Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost [..]Lees jij de bovenstaande posts wel? Iedereen wist hem, maar niemand had de dvd. randy_roes heeft hem toen beantwoord en hij is nu aan de beurt. ik had het tegen randy hoor, Uncle Arrrrrrrrrrrr, maar het is nu toch te laat Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Jongens, niet ruziën hé, trouwens, Frey heeft het juiste moment gecapt, dus is het zijn beurt. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Jongens, niet ruziën hé, trouwens, Frey heeft het juiste moment gecapt, dus is het zijn beurt. samba-boy en ik maakten helemaal geen ruzie, toch samba-boy? Makkertje. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Vind een cap met Bassie en 2 levende Adriaans (dus geen poppen spiegelbeelden enz) Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost schatkaart. als ze de baron op heterdaad betrappen in de caravan. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost schatkaart. als ze de baron op heterdaad betrappen in de caravan. Niet goed. Ik wil trouwens caps zien, geen tekst en anders de tijd nog even edit: Bassie en 2 levende adriaans. geen poppen of spiegelbeelden. Ook niemand die zich vermomd heeft als Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost nog even edit: Bassie en 2 levende adriaans.geen poppen of spiegelbeelden. Ook niemand die zich vermomd heeft als Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost is het niet die foto dat bas voor de helft bassie is, en voor de andere helft adriaan is, en dat aad voor de helft adriaan is, en de andere helft bassie? EEDDIITT: DROMMELS!! WEER TE LAAT!! alhoewel het was toch fout. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Nu heeft Uncle Ar wel zin om te cappen en te posten Volgende voor hem Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Nu heeft Uncle Ar wel zin om te cappen en te posten Volgende voor hem Ja, lekker pûh, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Gister had ik hem uiteindelijk wel klaarliggen, maar toen was randy me voor. *Vind een shot waar ALLEEN Handige Harry vies opstaat. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 augustus 2004 gepost Share 1 augustus 2004 gepost Haha, die heb ik http://users.pandora.be/peterpje/Harry.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost Uncle Ar?????? Is hij goedgekeurd????? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost Uncle Ar?????? Is hij goedgekeurd????? Oh? Ik had die hele post over het hoofd gezien. Tuurlijk is hij goed! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost HOERA De volgende is er eentje voor de mensen met een digitaal fototoestel of een scnanner : Maak een foto van de rode zijkant van de hoes van een CNR band van "De Reis vol verrassingen" Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost chips! ik heb een digitaal foto-toestel, ik heb de reis vol verrassingen met rode zijkant, maar ik mag niet aan het foto-toestel komen! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 augustus 2004 gepost Share 2 augustus 2004 gepost chips! ik heb een digitaal foto-toestel, ik heb de reis vol verrassingen met rode zijkant, maar ik mag niet aan het foto-toestel komen! en ik had hem net voor jou gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 3 augustus 2004 gepost Share 3 augustus 2004 gepost Ik neem aan dat het goed is. Volgende opdracht: Maak een screenshot/foto van een stukje Bassie worst! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost mag die opdracht please makkelijker ik weet niet eens waar ik het moet kopen Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Kijk op veilingsites, loop rommelmarkten etc af en misschien vind je een oude band! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost zou je echt worst op de rommelmarkt kunnen kopen Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost Nee geen Bassie worst, maar ik dacht dat je het had over die CNR band van Amerika. Een foto van Bassie worst is inderdaad ook heel moeilijk ja. Is dat eigenlijk nog verkrijgbaar? En zo ja waar? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost ik heb er zelfs nog nooit van gehoord Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost ik heb er zelfs nog nooit van gehoord Het is een soort boterhamworst. Alleen met 2 kleuren worst. Gewone boterhamworstkleur, en dan is er met donkerder worst het gezicht van Bassie te zien. Je kon (kan) het bij de slager kopen. Ik zag laatst bij de slager wel een soortgelijk product maar dan niet van bassie. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 augustus 2004 gepost Share 4 augustus 2004 gepost plaats em even dan hebben we een andere vraag Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik heb het over een fotootje of screenshot ervan. je hebt de mogelijkheid bij 3 banden om een shot te kunnen maken... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost Ik heb het over een fotootje of screenshot ervan. je hebt de mogelijkheid bij 3 banden om een shot te kunnen maken... Dus het is een opdracht voor mensen met een digitale fotocamera? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Dus het is een opdracht voor mensen met een digitale fotocamera? Er zijn een paar banden met reclame voor bassie-worst. Daar kun je van cappen, dunkt me... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 5 augustus 2004 gepost Share 5 augustus 2004 gepost [..]Dus het is een opdracht voor mensen met een digitale fotocamera? Of voor mensen met een TV kaart natuurlijk, daar kun je ook mee van VHS cappen... Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost Hallo lieve forumleden, zijn we er nog? Dit topic ligt al 2 weken stil! *b2* Ja, dat is ook wat ik wil! *japie* Ik zeg: "Dit topic ligt al 2 weken stil! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]Er zijn een paar banden met reclame voor bassie-worst. Daar kun je van cappen, dunkt me... Op de slagersbanden van de huilende professor praten ze wel over de Bassie worst, maar volgens mij is er daar nergens een Bassie worst te zien.Maar misschien ligt hier ergens Bassie worst op de achtergrond. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]Op de slagersbanden van de huilende professor praten ze wel over de Bassie worst, maar volgens mij is er daar nergens een Bassie worst te zien. Maar misschien ligt hier ergens Bassie worst op de achtergrond. Waaaaaaaaaaaaar dan? *b2* Ben jij misschien een klein beetje blind (doof)? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 19 augustus 2004 gepost Share 19 augustus 2004 gepost [..]Waaaaaaaaaaaaar dan? *b2* Ben jij misschien een klein beetje blind (doof)? Nergens dat me opvalt. Het enige wat ik er eigenlijk op vind lijken, zijn de Bassie muntjes. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost zijn die 10 bassie rondjes dan niet bassie worstjes? Link naar bericht Delen op andere sites
computertje 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost zijn die 10 bassie rondjes dan niet bassie worstjes? Nee dat wil het geld voorstellen denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 augustus 2004 gepost Share 20 augustus 2004 gepost Hier, worst met Bassies gezicht! En nu niet meer zeuren! http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects/uploader/public/Bassie%20worst...%20ahem....jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten