rancho 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Dat kan toch niet? Bassie speelt ook Vlugge-Japie. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost zeg frey, kan je een hint geven? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost zeg frey, kan je een hint geven? Als het om middernacht nog niet is geraden dan geef ik een tip. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Ok, de tip: Vlugge Japie wordt hier NIET gespeeld door Bas van Toor Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost Het was wel een goeie Uncle Ar, je doet je Genius status wel eer aan Ja, de GENIALE. En terecht, want dat ben ik. Dit is hem! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 13 juni 2004 gepost Share 13 juni 2004 gepost [..]Ja, de GENIALE. En terecht, want dat ben ik. Dit is hem! Maar de geniale had wel veel vragen De volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost [..]Ja, de GENIALE. En terecht, want dat ben ik. Dit is hem! http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/speedboot.jpg Had je daar helemaal een tip voor nodig om die te weten? Ik wist 'm gelijk al! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost Had je daar helemaal een tip voor nodig om die te weten? Ik wist 'm gelijk al! Ah joh, Frey lult! Ik vroeg alleen maar of hij de Baron in het algemeen bedoelde of alleen de Aad of Paul-Baron. Kortom, ik had er niks aan. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 juni 2004 gepost Share 14 juni 2004 gepost De Baron huilt slechts ÉÉN keer in de totale reeks. Vind dat unieke moment = *baron* Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Doet er nog iemand mee Dat post ik wel weer eens wat. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost Doet er nog iemand mee Dat post ik wel weer eens wat. Volgens mij gaat de strijd al 3 weken lang alleen tussen ons. Maar goed, jij weer. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost [..]Volgens mij gaat de strijd al 3 weken lang alleen tussen ons. Maar goed, jij weer. Ik kan niet cappen en niets online zetten Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 16 juni 2004 gepost Share 16 juni 2004 gepost goed, niet zo moeilijk. Maak een foto van Adriaan die in de spiegel kijkt en waarop ook zijn spiegelbeeld te zien is Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost goed, niet zo moeilijk. Maak een foto van Adriaan die in de spiegel kijkt en waarop ook zijn spiegelbeeld te zien is Bah, die weet ik, ik kan alleen niet cappen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Bah, die weet ik, ik kan alleen niet cappen Ik weet hem ook, ik heb alleen de DVD niet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2004 gepost Auteur Share 17 juni 2004 gepost [..]Bah, die weet ik, ik kan alleen niet cappen Je had toch een DVD speler in je pc? kun je cappen met power dvd hoor... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost Je had toch een DVD speler in je pc?kun je cappen met power dvd hoor... Inderdaad, maar ik denk dat zoals bij velen het programma ASUSTEK XPDVD geïnstalleerd staat. Maar als het goed is, is de cd van powerdvd erbij gelevert. Heb ik laatst ook gevonden en uitgeleend aan Lennert. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]Je had toch een DVD speler in je pc? kun je cappen met power dvd hoor... Is stuk. Hij herkent hem niet in het BIOS, laat staan windowsm. IDE cable of moederbord probleempje. hoop ik Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2004 gepost Auteur Share 17 juni 2004 gepost [..]Is stuk. Hij herkent hem niet in het BIOS, laat staan windowsm. IDE cable of moederbord probleempje. hoop ik laat me raden: Asus moederbord voor een AMD processor? > Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 juni 2004 gepost Share 17 juni 2004 gepost [..]laat me raden: Asus moederbord voor een AMD processor? > Transcend (of hoe je dat ook schrijft). Wil binnenkort een nieuwe, en nieuwe processor, en nieuwe kast/voeding. Als ik nou gewoon het plaatje zeg, heb ik dan ook gewonnen? Ik weet nog een leuke nieuwe opdracht. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 juni 2004 gepost Auteur Share 17 juni 2004 gepost [..]Transend (of hoe je dat ook schrijft. Wil binnenkort een nieuwe, en nieuwe processor, en nieuwe kast/voeding. Als ik nou gewoon het plaatje zeg, heb ik dan ook gewonnen? Ik weet nog een leuke nieuwe opdracht. teken hem dan? *nieuw spel bedenkt* Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost [..]Transcend (of hoe je dat ook schrijft). Wil binnenkort een nieuwe, en nieuwe processor, en nieuwe kast/voeding. Als ik nou gewoon het plaatje zeg, heb ik dan ook gewonnen? Ik weet nog een leuke nieuwe opdracht. Noem gewoon de serie en de precieze tijd, dan zal ik kijken Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Precieze tijd weet ik niet uit mijn hoofd (dat zou wel ERG triest zijn) maar het is plaaggeest, aflevering 1, ergens rond de vijf minuten. Bassie is net naar bed en Adriaan zegt welterusten tegen zichzelf in de spiegel. Die pyjama... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Precieze tijd weet ik niet uit mijn hoofd (dat zou wel ERG triest zijn) maar het is plaaggeest, aflevering 1, ergens rond de vijf minuten. Bassie is net naar bed en Adriaan zegt welterusten tegen zichzelf in de spiegel. Die pyjama... Reken ik goed Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Misschien een makkelijke, maar ik wil een screenshot waar B2 in een auto rijdt, achter het stuur dus. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Misschien een makkelijke, maar ik wil een screenshot waar B2 in een auto rijdt, achter het stuur dus. http://picserver.org/view_image.php/D3V ... erver.jpeg Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Bassie is net naar bed en Adriaan zegt welterusten tegen zichzelf in de spiegel. Die pyjama... Corectie, Adriaan zegt tegen zichzelf '' Dank je wel adriaan '' Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Bah, hij was dus makkelijker dan ik had gedacht Jouw beurt Link naar bericht Delen op andere sites
morton 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost ff een vraagje: Hoe moet je cappen? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Bah, hij was dus makkelijker dan ik had gedacht Jouw beurt Okay, Ik wil een screenshot waar B2 een sigaar in zijn mond heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost Denk aan de serie de diamant Als hij de grote baas na wilt doen! *b2oud* Ja, Nou ben ik de grote baas!!, Stommeling uilskuiken!, Balgehakt, *Ding slaat dicht* (weet niet hoe zo'n ding heet) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost ff een vraagje: Hoe moet je cappen? Het kan met het programma PowerDVD. Als je dat programma niet hebt, dan kan je het ook doen met het programmaatje FRAPS. De downloadlink heb ik alleen niet... Link naar bericht Delen op andere sites
morton 21 juni 2004 gepost Share 21 juni 2004 gepost [..]Het kan met het programma PowerDVD. Als je dat programma niet hebt, dan kan je het ook doen met het programmaatje FRAPS. De downloadlink heb ik alleen niet... okeej dankje wel, weet ik dat ook weer Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Ik wil een screenshot waar B2 een sigaar in zijn mond heeft. Is deze opdracht echt zo moeilijk voor jullie? Maargoed, als maandag nog niemand de opdracht heeft voltooid geef ik wel een nieuwe opdracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Ik kan geen screenshots maken, Maar kijk even voor informatie in de quote! Denk aan de serie de diamant Als hij de grote baas na wilt doen! *b2oud* Ja, Nou ben ik de grote baas!!, Stommeling uilskuiken!, Balgehakt, *Ding slaat dicht* (weet niet hoe zo'n ding heet) Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Ik kan geen screenshots maken, Maar kijk even voor informatie inde quote! Als je de tijd op de DVD zegt, mag jij de volgende opdracht doen Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost 01:48:26? Gokje! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost 01:48:26? Gokje! Reken ik goed http://picserver.org/view_image.php/544 ... erver.jpeg Raiders99, de volgende opdracht is voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost Yes Yes Yes!!! , Ik ben aan de beurt!! Ik wil een screenshot van waar de bassie clown en bassie zelf helemaal goed in beeld staan!! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost http://picserver.org/view_image.php/X05 ... erver.jpeg Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost MaartenF, Jij bent weer!! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 26 juni 2004 gepost Share 26 juni 2004 gepost MaartenF, Jij bent weer!! Oke, even een makkelijke: Ik wil een afbeelding waar je B1 en B2 ziet die elkaar 'omhelzen' Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Niemand heeft het shot gevonden, dus misschien een tip? En kunnen de al gerade foto's niet worden verwijderd? Het topic laadt erg sloom. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Niemand heeft het shot gevonden, dus misschien een tip? Hier een tip: Het gebeurt op het circusterrein. Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 4 juli 2004 gepost Share 4 juli 2004 gepost Wanneer ze bijna worden aangevallen door dat jachtluipaard van andre du lord grijpt b2 zich vast aan b1 volgens mij. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost Wanneer ze bijna worden aangevallen door dat jachtluipaard van andre du lord grijpt b2 zich vast aan b1 volgens mij. Als je de serie en de tijd op de DVD geeft mag jij de volgende opdracht doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost Serie: Het geheim van de sleutel Tijd: 24 minuten en 32 seconden Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost [..]Als je de serie en de tijd op de DVD geeft mag jij de volgende opdracht doen. heb ik niet Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Er zit weer eens geen vaart in dit topic Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Raiders99 heeft toch het goeie antwoord gegeven? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten