djkoelkast 18 mei 2004 gestart Share 18 mei 2004 gestart Een leuk ideetje naast B&A triviant om ons bezig te houden. Bij succes een vervolg. Wat moet je doen? Een foto/screencap maken van de opdracht, pas als deze is goedgekeurd door de opdrachtgever mag je een nieuwe opdracht verzinnen. De snelste wint. Ik ga de punten bijhouden, elke keer dat je een opdracht goed vervult krijg je 1 punt. We gaan ook nog wel iets doen met een klassement op Radio B&A en wellicht ook prijzen, eerst zien of het aanslaat DE OPDRACHT LUIDT: (een makkelijke om te beginnen) Adriaan met een paarse blouse. [regels] Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Is het niet heel moeilijk te controleren of de foto gejat is of echt zelf gemaakt? Op zich best leuk idee maar heb er nou ff niet zo'n zin in Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Is het niet heel moeilijk te controleren of de foto gejat is of echt zelf gemaakt? Op zich best leuk idee maar heb er nou ff niet zo'n zin in Nou, je ken jezelf de pestpokken zoeken naar mijn afbeelding, je vindt hem lekker toch NIET. Hij is hartstikke vers, aangemaakt op dinsdag 18 mei 2004 om 16:31 uur. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 mei 2004 gepost Auteur Share 18 mei 2004 gepost Ik ga ook een beetje van jullie eerlijkheid uit, bij twijfel gaan we het uitzoeken. Wel een verzoek de foto's wat KLEINER te maken, anders wordt dit straks zo'n traag topic De opdracht van Uncle Ar is goed, volgende opdracht Uncle Ar! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost De opdracht van Uncle Ar is goed, volgende opdracht Uncle Ar! Zeldzame afbeelding waar de Boevenbaas (Paul Meyer) VOLLEDIG op staat. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Wel een verzoek de foto's wat KLEINER te maken, anders wordt dit straks zo'n traag topic -- EDIT -- Plaatje verkleind. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Dat is .......... GOED! Frey, aan jou de eer voor de volgende opdracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost ok Vind een foto waar Adriaan en Vlugge Japie samen als enigen op staan Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Vind een foto waar Adriaan en Vlugge Japie samen als enigen op staan Nu doe ik voorlopig ff niet meer mee, anders wordt de strijd wel erg eentonig. Mijn opdracht luidt: Maak een afbeelding van het ALLERLAATSTE moment over de gehele serie-reeks genomen dat Bassie echt goed duidelijk huilt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Da's lullig, ik kan niet cappen, en een hoop anderen ook niet Maar goed, je krijgt wel leuke plaatjes zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Mag ik ook caps van mijn eigen site gebruiken? Tenslotte heb ik ze online gezet alleen niet altijd zelf gecapt omdat ik die DVDs niet heb/had. Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Nee dan zou het wel erg makkelijk worden. Veel caps staan op jou site. Zo krijg je idd leuke plaatjes Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 18 mei 2004 gepost Share 18 mei 2004 gepost Nee dan zou het wel erg makkelijk worden. Veel caps staan op jou site. Zo krijg je idd leuke plaatjes Wie zijn spel is het nou ?? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2004 gepost Auteur Share 20 mei 2004 gepost Da's lullig, ik kan niet cappen, en een hoop anderen ook niet Maar goed, je krijgt wel leuke plaatjes zo. je mag ook met een digitale camera een foto maken van je beeld je mag dus geen bestaande caps gebruiken, anders is het wel heel makkelijk. maar je mag ook opdrachten geven als: maak een foto van een originele CNR-videoband ofzo. Ik stel voor: als deze opdracht vanavond niet volbracht is mag er een andere verzonnen worden (door Uncle Ar) Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost [..]je mag ook met een digitale camera een foto maken van je beeld je mag dus geen bestaande caps gebruiken, anders is het wel heel makkelijk. maar je mag ook opdrachten geven als: maak een foto van een originele CNR-videoband ofzo. Ik stel voor: als deze opdracht vanavond niet volbracht is mag er een andere verzonnen worden (door Uncle Ar) En als je geen digitale camera hebt? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 mei 2004 gepost Auteur Share 20 mei 2004 gepost [..]En als je geen digitale camera hebt? scanner? dvd speler in je pc? wat dan ook... enne 't is maar een spelletje Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 mei 2004 gepost Share 20 mei 2004 gepost Als 't goed is, is dit de laatste, op Sint Maarten. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Johnny, wat Ben je toch weer Good! Ja, ik weet het: hij heet JOHNNY B2 GOOD Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Johnny, wat Ben je toch weer Good! Ja, ik weet het: hij heet JOHNNY B2 GOOD pak bij toch de t en bij weer de wee. wat krijg je dan? aha. Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Okee, even een makkelijke: De Baron terwijl hij mid-sprong in de lucht hangt Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 mei 2004 gepost Share 21 mei 2004 gepost Okee, even een makkelijke:De Baron terwijl hij mid-sprong in de lucht hangt Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Waar blijft de nieuwe opdracht, want dit spel ligt al een tijdje stil Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Auteur Share 25 mei 2004 gepost Waar blijft de nieuwe opdracht, want dit spel ligt al een tijdje stil Je hebt gelijk... Hij is wel goed hoor Uncle Ar, verzin maar een nieuwe opdracht! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Je hebt gelijk...Hij is wel goed hoor Uncle Ar, verzin maar een nieuwe opdracht! Dan heb ik voor de gein eens een dubbele opdracht: (kon niet kiezen) Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Vervolgens: Vind een plaatje van een wand die dringend en met spoed opnieuw behangen moet worden. -- offtopic -- Is het misschien niet handiger dat iedereen zijn geposte afbeelding weer verwijderd als die eenmaal is goedgekeurd om dit topic snel te houden? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost [..]Dan heb ik voor de gein eens een dubbele opdracht: (kon niet kiezen) Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Vervolgens: Vind een plaatje van een wand die dringend en met spoed opnieuw behangen moet worden. -- offtopic -- Is het misschien niet handiger dat iedereen zijn geposte afbeelding weer verwijderd als die eenmaal is goedgekeurd om dit topic snel te houden? Ik zie net een foto van de plaats die Uncle Ar bedoeld, maar jammer genoeg kan ik geen caps maken Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Waar blijft de nieuwe opdracht, want dit spel ligt al een tijdje stil Ja, sorry , ik zat weer eens te slapen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Dan heb ik voor de gein eens een dubbele opdracht: (kon niet kiezen) Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Vervolgens: Vind een plaatje van een wand die dringend en met spoed opnieuw behangen moet worden. -- offtopic -- Is het misschien niet handiger dat iedereen zijn geposte afbeelding weer verwijderd als die eenmaal is goedgekeurd om dit topic snel te houden? Is dit nou werkelijk zoooooo moeilijk? Moet ik soms ook hints gaan geven? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 29 mei 2004 gepost Share 29 mei 2004 gepost Kijk in de serie van de schatkaart als japie en b2 in de gevangenis zitten!! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Kijk in de serie van de schatkaart als japie en b2 in de gevangenis zitten!! Bedoel je zo'n foto als deze *japie* *b2* Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Bedoel je zo'n foto als deze *japie* *b2* Nee, want dat is de opdracht niet: Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Vervolgens: Vind een plaatje van een wand die dringend en met spoed opnieuw behangen moet worden. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..] Nee, want dat is de opdracht niet: Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Vervolgens: Vind een plaatje van een wand die dringend en met spoed opnieuw behangen moet worden. *harry* foutjuh moet kunnen... Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [..]Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Is dit niet wat misschien uncle ar? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost [afbeelding]Is dit niet wat misschien uncle ar? Eh... [regels] *bekijkt afbeelding* Die afbeelding die jij hebt geplaatst komt van http://www.11j.nl/bena en ik heb die gecapt. En je moet zelf cappen Raiders99 Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 juni 2004 gepost Share 11 juni 2004 gepost Na een week nog steeds geen antwoord? Sjongejonge, ik had nooit gedacht dat die opdracht zò moeilijk zou zijn. Of hadden jullie gewoon geen zin? Valt me tegen, B&A Fans! Nou, dan beantwoord ik ze zelf wel = Inkoppertje: Vind een moment waar mijn avatar (en ALLEEN mijn avatar opstaat) Vervolgens: Vind een plaatje van een wand die dringend en met spoed opnieuw behangen moet worden. En gelijk maar een nieuwe (en 10 x makkelijker) = *Vind een moment waar de Honda Prelude maar één oog geopend heeft* Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost intro van de schatkaart dat dus Ja, ik heb hem gejat van Lorenzo dacht ik. hehe Am I Evil? Yes I Am Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost intro van de schatkaart dat dus Ja, ik heb hem gejat van Lorenzo dacht ik. hehe Am I Evil? Yes I Am [regels] 'nuff said. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost 'nuff said. Dan nog reken ik hem fout, want ik wil een foto waarop de auto één oog geopend heeft, NIET eentje waar hij met één oog knippert! (dan heeft hij het namelijk ook dicht op bepaalde momenten) >I am also evil! > Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Dan zou ik nu dit kleine dingetje kunnen screenen Maar daar heb ik geen zin in Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Hèhè, eindelijk kan ik de taak overdragen. Frey, ga je gang! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Vind een plaatje waar Bassie, Adriaan, de Baron, Vlugge Japie en B2 allemaal opstaan Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Dan zou ik nu dit kleine dingetje kunnen screenen Maar daar heb ik geen zin in Haha, het is niet altijd goed wat je van een ander zomaar neemt, Archibald! Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Tuurlijk wel. Dan zou ik het ZELF hebben gescreent. Ook al is het JOU avatar. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Vind een plaatje waar Bassie, Adriaan, de Baron, Vlugge Japie en B2 allemaal opstaan Is die er wel? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost Is die er wel? Als het een instinker is, dan wel = Link naar bericht Delen op andere sites
Archibald Chagerijn 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost waar zie jij bassie als bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost waar zie jij bassie als bassie? Euhm, nergens dûh! Maar Frey vraagt niet specifiek om een Bassie van vlees en bloed. Hij wil gewoon dat er EEN Bassie op de foto staat en anders moet hij de vraag wat duidelijker stellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 12 juni 2004 gepost Share 12 juni 2004 gepost [..]Euhm, nergens dûh! Maar Frey vraagt niet specifiek om een Bassie van vlees en bloed. Hij wil gewoon dat er EEN Bassie op de foto staat en anders moet hij de vraag wat duidelijker stellen. Dan zal ik bij deze de vraag duidelijker stellen, ze moeten allemaal leven Het was wel een goeie Uncle Ar, je doet je Genius status wel eer aan Ik zoek dus een plaatje waar Bassie, Adriaan, De Baron, Vlugge Japie en B2 allemaal opstaan, en levende acteurs Succes. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten