Spiny Norman 30 april 2018 gestart Share 30 april 2018 gestart Een aantal dagen terug vond ik een Video8 deck van Sony: Toch best geinige dingetjes. Al heb ik 'm nog niet getest - heeft er iemand toevallig nog een Video8 bandje misschien ergens? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost @djkoelkast, kom er maar in! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost Dat model heb ik ook nog staan... berucht om defecte koppen en programmawiel problemen. Maar misschien heb je geluk Zijn wél schattige deckjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2018 gepost Share 1 mei 2018 gepost 21 uur geleden, samba-boy zei: @djkoelkast, kom er maar in! Ik heb wel wat testtapes, maar die gebruik ik zelf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.