Ross 29 april 2018 gestart Share 29 april 2018 gestart (aangepast) Zo zeg! Maar dat is een tijd geleden.... Een klein beetje zoals een voorgaande contest, Just Music!...maar toch wat anders Deze contest start vandaag en eindigt over 2 weken (13 Mei) In deze contest zijn in totaal 121 punten te behalen. 2 voor elke goede artiest, 2 voor elk goed nummer, 15 voor de bonusvraag en 6 voor elke niet gebruikte hint. Ik denk dat de sommige opgaven pittiger zijn dan de ander, maar met een beetje zoek en goed luisterwerk kom je een eind. Uiteraard is het NIET de bedoeling om Shazam of een andere herkenningstool te gebruiken, want dat is de lol er snel af. Googelen is wel toegestaan, maar veel tekst komt er niet in voor, dus succes! Je mag zo vaak inzenden als je wilt, maar houd het wel even bij op het invulformulier. De contest wordt aangeboden in een ZIP file. Heb je geen uitpakprogramma (lijkt me sterk tegenwoordig), dan is deze HIER! te downloaden. Na 1 week mag er naar hints gevraagd worden. Elke kandidaat heeft het recht op 3 hints. Als je de hints niet gebruikt, dan worden deze bij de score opgeteld. Een hint kost 2 punten. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, dus als je niet verder komt met de hint, dan heb je helaas pech.... Met vriendelijke groet, Uwen organisator. @Random.zip Tussenstand: Hinse - 2e inzending, 72 Punten RM - 5e inzending - 60 Punten djkoelkast - 1e inzending, 56 Punten TMP - 1e inzending - 40 Punten Keetie - 1e inzending - 4 Punten 10 mei 2018 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost @Ross, Ik mis nummer 17... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 april 2018 gepost Auteur Share 29 april 2018 gepost (aangepast) 29 minutes ago, RM said: @Ross, Ik mis nummer 17... Well I be damned.....please hold on while we tackle some technical difficulties.... Fixed Even het bestand opnieuw downloaden aub.. 29 april 2018 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost We hebben denk ik een totaal andere muzieksmaak, want ik herkende er direct hooguit 3... en ik kan me zomaar voorstellen dat dat precies de titels zijn die iedereen kent Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost Maar doen RM en MarsM weer samen een inzending of separaat? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost Ik heb gisteren een eigen inzending gedaan, maar ik vind het vrij pittig Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 april 2018 gepost Auteur Share 30 april 2018 gepost We hebben een nieuwe binnenkomerrrrr....en wat voor een .... zie OP ... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 30 april 2018 gepost Auteur Share 30 april 2018 gepost 9 hours ago, MarsM said: We hebben denk ik een totaal andere muzieksmaak, want ik herkende er direct hooguit 3... en ik kan me zomaar voorstellen dat dat precies de titels zijn die iedereen kent Toch zit er een stuk mijn muzieksmaak ik, en delen volledig @random ... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost 24 minutes ago, Ross said: We hebben een nieuwe binnenkomerrrrr....en wat voor een .... zie OP ... Aiaiai dat wordt weer een pittige tegenstander Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 april 2018 gepost Share 30 april 2018 gepost 4 uur geleden, Hinse zei: Maar doen RM en MarsM weer samen een inzending of separaat? Want, wil je zo graag verliezen? Zonder gekheid; ik heb heel weinig met en dus kennis van moderne muziek / 'artiesten' en trance, (re)mixen e.d. Ik ben veel meer van 70's, 80's, 90's . Zat er op het eerste gehoor niet veel tussen... en Hinse pakt gelijk een lekkere voorsprong Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 mei 2018 gepost Share 1 mei 2018 gepost Ik ga wel meedoen, maar dat zal in de loop van deze week zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 2 mei 2018 gepost Share 2 mei 2018 gepost On 4/30/2018 at 6:12 PM, MarsM said: Zonder gekheid; ik heb heel weinig met en dus kennis van moderne muziek / 'artiesten' en trance, (re)mixen e.d. Ik ben veel meer van 70's, 80's, 90's . Zat er op het eerste gehoor niet veel tussen... en Hinse pakt gelijk een lekkere voorsprong Precies mijn probleem. Ik ga nog eens luisteren. O, de zender van de maand bij Ziggo is TV538, een muziekzender. Misschien komt er iets herkenbaars langs... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 mei 2018 gepost Auteur Share 2 mei 2018 gepost 25 minutes ago, Keetie said: Precies mijn probleem. Ik ga nog eens luisteren. O, de zender van de maand bij Ziggo is TV538, een muziekzender. Misschien komt er iets herkenbaars langs... Gewoon proberen Niet geschoten is altijd mis. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 2 mei 2018 gepost Auteur Share 2 mei 2018 gepost En we hebben een nieuwe binnenkomer ... OP is bijgewerkt.... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 2 mei 2018 gepost Share 2 mei 2018 gepost 2 hours ago, Keetie said: Precies mijn probleem. Ik ga nog eens luisteren. O, de zender van de maand bij Ziggo is TV538, een muziekzender. Misschien komt er iets herkenbaars langs... Tja... daar wordt deze muziek wel vaak uitgezonden . Ik luister alleen nog maar naar Evers en daarna ga ik naar Radio 2 . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 mei 2018 gepost Share 3 mei 2018 gepost Ik luister nooit radio, toch ga ik meedoen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 3 mei 2018 gepost Share 3 mei 2018 gepost 3 hours ago, djkoelkast said: Ik luister nooit radio, toch ga ik meedoen Het zou mij verbazen als je onder mij eindigt Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 3 mei 2018 gepost Auteur Share 3 mei 2018 gepost Hinse schiet weer een stukje vooruit met 72 punten! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 mei 2018 gepost Share 4 mei 2018 gepost Zonder hints kom ik nu niet verder meer denk ik Wel een leuke gevarieerde contest! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 mei 2018 gepost Share 4 mei 2018 gepost Er zit 1 nummer tussen waarvan ik een remix op plaat heb, die wil ik eerst vinden voor ik ga inzenden Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 4 mei 2018 gepost Auteur Share 4 mei 2018 gepost 11 hours ago, Hinse said: Zonder hints kom ik nu niet verder meer denk ik Wel een leuke gevarieerde contest! Zondag mag je een PB sturen met een nummer waar je een hint van wilt hebben. De eerste hint is al gegeven, alleen aan jullie om deze te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost Ik kom er nog niet uit, ik doe gewoon mijn 1e inzending. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 5 mei 2018 gepost Auteur Share 5 mei 2018 gepost 2 hours ago, djkoelkast said: Ik kom er nog niet uit, ik doe gewoon mijn 1e inzending. Maar toch kruip je gezellig tussen Hinse en RM in .... nee wacht, dat klinkt wel heel ..... in ieder geval, we hebben een nieuwe inzending, en dus ook een nieuwe score! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 mei 2018 gepost Share 5 mei 2018 gepost 2 hours ago, djkoelkast said: Ik kom er nog niet uit, ik doe gewoon mijn 1e inzending. Ah gelukkig, je stelt me niet teleur Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 mei 2018 gepost Auteur Share 6 mei 2018 gepost Er mag vanaf vandaag om hints gevraagd worden. Aanvragen per PM, hints zijn persoonlijk.... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 6 mei 2018 gepost Auteur Share 6 mei 2018 gepost (aangepast) Ook Keetie heeft een poging gewaagd, het is een wat lage score, maar desalniettemin een begin.... Goh? Nog helemaal geen aanvragen voor hints ? 6 mei 2018 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 mei 2018 gepost Share 7 mei 2018 gepost Een hint kost 2 punten, dus je kunt per hint maximaal 2 extra punten halen, als je er uit komt Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 mei 2018 gepost Share 7 mei 2018 gepost 3 uur geleden, djkoelkast zei: Een hint kost 2 punten, dus je kunt per hint maximaal 2 extra punten halen, als je er uit komt Precies, daarom ga ik er eerst nog even voor zitten zonder hits. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 7 mei 2018 gepost Auteur Share 7 mei 2018 gepost Maar goed wat ik al zeg, de eerste hint is al gegeven, alleen aan jullie om deze te vinden Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 mei 2018 gepost Share 7 mei 2018 gepost Ik denk dat ik die hint wel door heb, maar nu alleen nog de nummers die daar bij passen Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 8 mei 2018 gepost Auteur Share 8 mei 2018 gepost RM gaat 4 puntjes omhoog .... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 mei 2018 gepost Auteur Share 10 mei 2018 gepost (aangepast) RM gaat nog eens 8 punten omhoog. Nog een paar dagen, gebruik je hints als je wilt..... De bonusvraag is nog niet geraden.... [edit] En nog eens 4 punten [/edit] 10 mei 2018 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 10 mei 2018 gepost Auteur Share 10 mei 2018 gepost RM stijgt een plaatsje naar nummer 2.... Er kan nog van alle gebeuren met de standen, niet iedereen heeft de hints gebruikt.... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 11 mei 2018 gepost Auteur Share 11 mei 2018 gepost Iemand heeft de bonusvraag goed beantwoord.....Zondag 20:00u de definitieve scores met de hints/bonus doorgerekend ..... Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 13 mei 2018 gepost Auteur Share 13 mei 2018 gepost (aangepast) Sluit de lijnen! De eindstand is geworden: 1e plaats: Hinse (72 punten, geen hints, geen bonus, 90 punten) 2e plaats: RM (60 punten, 3 hints, bonus geraden, 75 punten) 3e plaats: djkoelkast (56 punten, geen hints, geen bonus, 74 punten) 4e plaats: TMP (40 punten, 1 hint, geen bonus, 52 punten) 5e plaats: Keetie (4 punten, geen hints, geen bonus, 22 punten) Antwoord bonusvraag: Arjen Anthony Lucassen. De volledige playlist staat HIER! Waar stond nu die verborgen hint.....? Hij is compleet bij iedereen niet binnengekomen, maar goed nu moet ik ook zeggen dat het niet makkelijk was.... Beetje vreemde console hé? Nu bestaat er in de wereld zoiets als de UNIX timestamp. Het aantal seconden dat sinds 1 januari 1970 is verstreken. Zoals je ziet is het een negatief getal, dus een aantal seconden voor 1 januari 1970....Als je dat uitrekent komt je uit op 3/4/1960, ofwel de geboorte datum van Arjan Anthony Lucassen. Nummer 16 en 25 waren de link naar de bonus. In mijn "wondere" wereld zijn er geen verliezers, dus allemaal gefeliciteerd met jullie behaalde prestatie! 13 mei 2018 aangepast door Ross Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2018 gepost Share 14 mei 2018 gepost Het systeem met de hints vond ik te link (stel ik kan niets met de hints, ben ik 2 punten per stuk kwijt). Verder: leuke, diverse contest, dank voor het organiseren! Ik heb mijn best gedaan te vinden wat ik kon, maar er zaten voor mij echt wel een paar hele lastige tussen. De hint heb ik naar gezocht, maar totaal gemist Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 14 mei 2018 gepost Share 14 mei 2018 gepost Gefeliciteerd winnaars! En bedankt Ross voor de contest. Deze is voor mij helaas in stilte verlopen. :)< Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 14 mei 2018 gepost Auteur Share 14 mei 2018 gepost Dank allen voor het meedoen! Nog tips voor een volgende contest? Een gewenst genre / wel of geen bonus / etc etc... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 mei 2018 gepost Share 14 mei 2018 gepost Ik vind het altijd leuk om door te zoeken na hints. Wat ik na mijn 1e inzending niet gevonden heb krijg ik zonder hulp ook echt niet meer gevonden namelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 15 mei 2018 gepost Auteur Share 15 mei 2018 gepost 6 hours ago, djkoelkast said: Ik vind het altijd leuk om door te zoeken na hints. Wat ik na mijn 1e inzending niet gevonden heb krijg ik zonder hulp ook echt niet meer gevonden namelijk. Dus zeg maar, een contest brede hint lijst ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 mei 2018 gepost Share 15 mei 2018 gepost 2 uur geleden, Ross zei: Dus zeg maar, een contest brede hint lijst ? Ja en dan niet specifiek per nummer, maar gewoon een hele bak met hints. Dit kan natuurlijk ook naar aanleiding van de nog niet geraden nummers na een week bijvoorbeeld. Als ik een nummer echt niet ken dan moet ik toch op een bepaalde manier op het goede spoor gebracht worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 15 mei 2018 gepost Share 15 mei 2018 gepost Ik vond het qua afwisseling in de muziek een leuke contest, @Ross! Geweldige bonusvraag, ik had hem echt nooit geraden en je profielaanpassing was me totaal ontschoten. Dank voor de organisatie en de bezorgde entertainment tijdens het zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten