heidbuurt 7 februari 2004 gestart Share 7 februari 2004 gestart Alle DVD's van Europa heb ik binnen! Bloopers van deel 3 t/m 6 zijn helaas niet veel langer als die van 1 en 2. Op deel 4 staan ook nog de bloopers van het ABC-liedje, dit hebben ze gedaan omdat er tijdens opnames van die delen niks mis ging. Maar ze zijn wel erg leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 februari 2004 gepost Share 7 februari 2004 gepost Meesterlijk, die collectie van jou! Nu de Kroon nog en alles is voor jou compleet wat betreft de series Je moet nog eens alles fotograferen en hier plaatsen heidbuurt, dan kunnen wij op jouw collectie kwijlen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 februari 2004 gepost Share 7 februari 2004 gepost Alle DVD's van Europa heb ik binnen! Bloopers van deel 3 t/m 6 zijn helaas niet veel langer als die van 1 en 2. Op deel 4 staan ook nog de bloopers van het ABC-liedje, dit hebben ze gedaan omdat er tijdens opnames van die delen niks mis ging. Maar ze zijn wel erg leuk Hoe kom jij nou zo gauw aan die andere delen? Had jij ze bij Bassie besteld of heb je een adresje? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 8 februari 2004 gepost Auteur Share 8 februari 2004 gepost Alle DVD's van Europa heb ik binnen! Bloopers van deel 3 t/m 6 zijn helaas niet veel langer als die van 1 en 2. Op deel 4 staan ook nog de bloopers van het ABC-liedje, dit hebben ze gedaan omdat er tijdens opnames van die delen niks mis ging. Maar ze zijn wel erg leuk Hoe kom jij nou zo gauw aan die andere delen? Had jij ze bij Bassie besteld of heb je een adresje? Hier gewoon in het dorp Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 8 februari 2004 gepost Auteur Share 8 februari 2004 gepost Meesterlijk, die collectie van jou!Je moet nog eens alles fotograferen en hier plaatsen heidbuurt, dan kunnen wij op jouw collectie kwijlen Hhmzz.. ik zal het eens proberen Link naar bericht Delen op andere sites
japio 9 februari 2004 gepost Share 9 februari 2004 gepost ik wil ook alle dvd's kopen, maar hier in het dorp zijn er maar een paar. Das toch jammer. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 februari 2004 gepost Share 9 februari 2004 gepost ik wil ook alle dvd's kopen, maar hier in het dorp zijn er maar een paar.Das toch jammer. Online valt een hoop te vinden. http://www.dvdoutlet.nl heeft de meeste voor een redelijke prijs, maar je kunt ook op http://www.vergelijk.nl kijken, daar kun je de goedkoopste vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 10 februari 2004 gepost Share 10 februari 2004 gepost Hé heidbuurt waarom heb jij eigenlijk deel 1 van de reis door europa twee keer? Jij bent wel een hele grote fan Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 10 februari 2004 gepost Auteur Share 10 februari 2004 gepost Hé heidbuurtwaarom heb jij eigenlijk deel 1 van de reis door europa twee keer? Jij bent wel een hele grote fan Dat is de oude versie, met Aad Klaris muziek Deze is dus weer anders als de andere DVD die er ook bij ligt Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 14 februari 2004 gepost Share 14 februari 2004 gepost ik wil ook alle dvd's kopen, maar hier in het dorp zijn er maar een paar.Das toch jammer. Ja hier in Deventer ( Colmschate dan moet in de stad nog kijken ). Alleen Europa en de schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
Sebastiaanjanssen 7 maart 2004 gepost Share 7 maart 2004 gepost [..]Dat is de oude versie, met Aad Klaris muziek Deze is dus weer anders als de andere DVD die er ook bij ligt Zijn de Dvds dan toch nog met de oude muziek verkrijgbaar?? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 7 maart 2004 gepost Auteur Share 7 maart 2004 gepost [..]Zijn de Dvds dan toch nog met de oude muziek verkrijgbaar?? Neej een aantal jaren geleden is deel 1 van Europa uitgebracht, maar toen waren de series nog niet her-gemonteerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost [..]Neej een aantal jaren geleden is deel 1 van Europa uitgebracht, maar toen waren de series nog niet her-gemonteerd. Niet her-monteerd? Hoe verklaar je het ontbreken van Franse les dan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost ik heb deel 3 & 4 bij de Blokker gezien voor €. 6,99 per stuk Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost ik heb deel 3 & 4 bij de Blokker gezien voor €. 6,99 per stuk Bart Smit & Intertoys ook voor 6,99. Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost Ik heb dit weekend deel I voor €6,99 bij Intertoys gekocht. Ga ze langzaam maar zeker verzamelen. Bloopers zijn wel geinig vind ik: *adriaan* Ach hou je kop toch s ff! Tsk Tsk @ Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost Bij de plaatselijke dvd boer voor 5,99 per stuk, allemaal in 1 keer gehaald Link naar bericht Delen op andere sites
japio 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost hier in ons dorp liggen alleen de reis door europa en de schat. ik denk dat ik de rest maar ga bestellen via internet of zo. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 8 maart 2004 gepost Share 8 maart 2004 gepost ik ga om de maand eèns naar ned. voor te gaan kijken om de week bij mij aan de stad en om de 3 weken naar brugge Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 4 april 2004 gepost Share 4 april 2004 gepost hier in ons dorp liggen alleen de reis door europa en de schat. ik denk dat ik de rest maar ga bestellen via internet of zo. Bij de Free Record Shop bij mij in Vlaardingen hebben ze een aantal B&A DVD's zoals: Het Geheim Van De Sleutel De Plaaggeest Live! Op Reis Door Europa (alle delen) Reis Door Amerika (5-DVD versie) Bij Bart Smit en Blokker hebben ze alleen alle delen van Op Reis Door Europa liggen. Dus ik raad je aan om bij de Free Record Shop te kijken, daar hebben ze vast wel meer DVD's van *bas* & *adriaan* Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten