robot797 15 april 2018 gestart Share 15 april 2018 gestart hallo ik ben dus nieuw hier op het forum (hoi) want ik had wat vragen over mijn nieuwste aanwinst hoe kan ik aan een nieuwe harde schijf komen (die van mij is helemaal dood) en hoe erg is het dat ik de helderheid omhoog heb moeten draaien op de flyback ik hoor het graag als mensen tips hebben groeten robot (peter) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 april 2018 gepost Share 15 april 2018 gepost Welkom op Retroforum Zo te zien heeft iemand een Megatouch omgebouwd tot Photoplay? Want dat is niet hetzelfde. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 15 april 2018 gepost Auteur Share 15 april 2018 gepost oke dat wist ik niet! wel interesant Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 april 2018 gepost Share 15 april 2018 gepost Megatouch is van Merit geloof ik Photoplay is van Funworld Totaal verschillende bedrijven en machines, zo te zien hebben ze er gewoon een photoplay pc in gezet. Megatouch had ook "erotische" games, find-it met soft-erotische plaatjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 16 april 2018 gepost Auteur Share 16 april 2018 gepost Oh dan loop ik dus wat mis Maar dat is niet erg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 april 2018 gepost Share 16 april 2018 gepost 1 uur terug, robot797 zei: Oh dan loop ik dus wat mis Maar dat is niet erg De kwaliteit van de Meritspellen zijn niet zo hoog, het is een beetje een slechte kopie van Photoplay. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 16 april 2018 gepost Auteur Share 16 april 2018 gepost Dat is dan weer goed nieuws Maar ik moet eerst een werkende set spellen zien te krijgen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 april 2018 gepost Share 16 april 2018 gepost 18 minuten geleden, robot797 zei: Dat is dan weer goed nieuws Maar ik moet eerst een werkende set spellen zien te krijgen Je zou het beste een SSD-kopie van het jaar van je dongle kunnen gebruiken, dan is 'ie snel en betrouwbaar voor de komende jaren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 16 april 2018 gepost Auteur Share 16 april 2018 gepost Dat klopt helemaal Maar hoe kom ik eraan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 18 april 2018 gepost Auteur Share 18 april 2018 gepost oke ik heb 2 hard disks tepakken 1 werkt (zonder dongel) de andere geeft een ds1982 error kan ieman mij een foto delen van de advanced i/o setup? (ik geloof dat mijne niet goed staat) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 april 2018 gepost Share 18 april 2018 gepost Die zijn bij mij totaal anders (nieuwer model moederbord) dus daar heb je niet veel aan. Dongle is parallel en niet serieel trouwens, dus COMA t/m COMD hoef je niet te wijzigen als de rest werkt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
robot797 18 april 2018 gepost Auteur Share 18 april 2018 gepost ik heb com b moeten wijzigen om de cddongle error op te lossen ik vermoed dat 1 van deze 4 voor de ds1982 is Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T42 14 juli 2019 gepost Share 14 juli 2019 gepost ik heb de meeste versies van photoplay weet op mijn programeer kastje staan. dit is idd een omgebouwde merit megatouch naar funworld photoplay. ik zoek de merit software nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.