MarsM 26 maart 2018 gestart Share 26 maart 2018 gestart Het is gewoon een enorme prestatie, dus dat verdient een eigen mijlpaal-topic. De statistieken liegen niet, we hebben het onmogelijke mogelijk gemaakt: 150.000 berichten op Retroforum met elkaar gedeeld! Wie had dat ooit gedacht! Chapeau! En we zijn er nog lang niet klaar mee, toch? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 26 maart 2018 gepost Share 26 maart 2018 gepost Zojuist, MarsM zei: Het is gewoon een enorme prestatie, dus dat verdient een eigen mijlpaal-topic. De statistieken liegen niet, we hebben het onmogelijke mogelijk gemaakt: 150.000 berichten op Retroforum met elkaar gedeeld! Wie had dat ooit gedacht! Chapeau! En we zijn er nog lang niet klaar mee, toch? Haha zo hee dat is wel idioot veel Waar zie je die statistieken staan trouwens? Op naar de volgende 150k! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 26 maart 2018 gepost Auteur Share 26 maart 2018 gepost 2 minuten geleden, Hinse zei: Haha zo hee dat is wel idioot veel Waar zie je die statistieken staan trouwens? Op naar de volgende 150k! In de statistieken-widget op de forum-index. Op mobiele weergave vrijwel onderaan en op desktop weergave aan de rechterkant van het scherm . Maar eh, ja het is zeker iets om trots op te zijn en ik zie overigens dat het 5000e topic zich ook al spoedig aandient Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 maart 2018 gepost Share 26 maart 2018 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 maart 2018 gepost Share 26 maart 2018 gepost Mooie mijlpaal ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 maart 2018 gepost Share 26 maart 2018 gepost Leuk dat het nu ook ineens zichtbaar wordt (of dat het in ieder geval nu wordt gezien) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 28 maart 2018 gepost Share 28 maart 2018 gepost Vis een optie? Woeps, verkeerde forum. Gefeliciteerd RF! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 29 maart 2018 gepost Auteur Share 29 maart 2018 gepost 7 uur geleden, samba-boy zei: Vis een optie? Woeps, verkeerde forum. Gefeliciteerd RF! Je maakt ons natuurlijk wel weer nieuwsgierig ... 'Er is iets mis, want ik ruik vis' is natuurlijk niet van toepassing in dit feestelijke topic, dus eh..... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 maart 2018 gepost Share 29 maart 2018 gepost (aangepast) 22 minuten geleden, MarsM zei: Je maakt ons natuurlijk wel weer nieuwsgierig ... 'Er is iets mis, want ik ruik vis' is natuurlijk niet van toepassing in dit feestelijke topic, dus eh..... http://frontpage.fok.nl/weblog/521630/1/1/50/vis-een-optie.html 29 maart 2018 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 30 maart 2018 gepost Share 30 maart 2018 gepost Gaat heel goed met Retroforum ja De besproken onderwerpen worden steeds breder en in deze topics wordt actief gediscussieerd. Dat we nog jaren mogen doorgaan! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 maart 2018 gepost Auteur Share 30 maart 2018 gepost Op 28-3-2018 at 17:59, samba-boy zei: http://frontpage.fok.nl/weblog/521630/1/1/50/vis-een-optie.html Sapristi! Maar voor de honderd-miljoenste moeten we nog even sparen vrees ik... Wie het kleine niet eert..... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 november 2019 gepost Auteur Share 18 november 2019 gepost Op 26-3-2018 at 09:29, MarsM zei: In de statistieken-widget op de forum-index. Op mobiele weergave vrijwel onderaan en op desktop weergave aan de rechterkant van het scherm . Maar eh, ja het is zeker iets om trots op te zijn en ik zie overigens dat het 5000e topic zich ook al spoedig aandient Gelukt! 5000 topics! Ik vind het een prestatie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost 5000 topics. Goeiedag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost Goede reden om eens met een groepje van het forum een pizzaatje te gaan eten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost Whahahaha, ik wilde bijna dezelfde grap maken maar vond 't een te slechte actie Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost 3 minutes ago, djkoelkast said: Goede reden om eens met een groepje van het forum een pizzaatje te gaan eten Inderdaad! Dan ga ik voor de Fan-ta-sie-ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost 46 minuten geleden, RM zei: Inderdaad! Dan ga ik voor de Fan-ta-sie-ja Met de complimenten (restjes van gisteren) van de kok .... Fan-ta-sie-ja... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost 40 minutes ago, Ross said: Met de complimenten (restjes van gisteren) van de kok .... Heb jij die lasagne meegenomen ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost Zojuist, RM zei: Heb jij die lasagne meegenomen ? Nee hoor, ik doel meer op de beschrijving van die pizza: Fantasie van de kok, ofwel "de restjes van gister" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2019 gepost Share 18 november 2019 gepost 47 minuten geleden, RM zei: Heb jij die lasagne meegenomen ? Nee, die heeft sambaboy opgegeten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 19 november 2019 gepost Share 19 november 2019 gepost 1 uur geleden, djkoelkast zei: Nee, die heeft sambaboy opgegeten Nogmaals mijn dank aan popje Die lasagne was me een partijtje op en top (En daarna op) Fan-ta-síe-ja Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 november 2019 gepost Share 19 november 2019 gepost Haha, als niet-insider kan ik toch smakelijk lachen om de opmerkingen hier. Maar toch: je moet erbij zijn geweest, dus volgend jaar beter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 21 november 2019 gepost Auteur Share 21 november 2019 gepost Op 18-11-2019 at 12:18, djkoelkast zei: Goede reden om eens met een groepje van het forum een pizzaatje te gaan eten Ongeacht welke Italiaan / Pizzaria - Nummer 1: Margharita tomaat en kaas. Punt. . Ik zeg keertje in het voorjaar als het mooi weer wordt en de dagen weer wat langer! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 november 2019 gepost Share 21 november 2019 gepost 8 uur geleden, MarsM zei: Ongeacht welke Italiaan / Pizzaria - Nummer 1: Margharita tomaat en kaas. Punt. . Ik zeg keertje in het voorjaar als het mooi weer wordt en de dagen weer wat langer! Sowieso: nowhere to hide. Alleen in Gent neem ik de pizza met ham, want daar hebben ze een pizzeria die dat biologisch lokaal heeft. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.