djkoelkast 25 maart 2018 gestart Share 25 maart 2018 gestart Vandaag hebben @RM en ik het hele forum een enorme 'overhaul' gegeven naar aanleiding van dit topic. We hebben alle echt oude topics in het nieuwe archief gegooid, alle "hier & nu / toen"-onderdelen samengevoegd, alle beschrijvingen (die te lang waren) verwijderd, alles compacter gemaakt en beter leesbaar. Er zullen wellicht nog topics op niet helemaal logische plekken staan, laat dat dan hier weten, dan kunnen we dat weer verplaatsen. Hopelijk is het forum nu (vooral ook mobiel) nu beter leesbaar en prettiger voor iedereen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 maart 2018 gepost Share 25 maart 2018 gepost Geweldig, lekker overzichtelijk geworden zo! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 26 maart 2018 gepost Share 26 maart 2018 gepost Goed begin! Sowieso al fijn dat de enorme lange scrollijst is gehalveerd en dat veel 'niet-gebruikte' topics / subkopjes zijn samengevoegd (serious, creative, offtopic, enz) of gearchiveerd. M'n gevoel zegt dat er hier en daar nog meer te halen valt (andere termen voor 'overig' en 'algemeen' en nog iets meer logische ordening per onderdeel al is het maar alfabetisch), maar zal er nog eens goed over nadenken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 maart 2018 gepost Share 26 maart 2018 gepost Goed gedaan ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 30 maart 2018 gepost Share 30 maart 2018 gepost Ik kick deze nog even omdat het wel van belang is; is iedereen tevreden met de huidige indeling en/of zijn er kritische/verbeter punten? Alle meningen en ideeën helpen, dus laat het juist nu vooral weten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost Deze emoticon is kapot: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ross 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost (aangepast) Nee hoor.... even Categories bovenin de selectiebox klikken .... 29 april 2018 aangepast door Ross Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 april 2018 gepost Auteur Share 29 april 2018 gepost Werkt hier gewoon? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost 47 minutes ago, djkoelkast said: Werkt hier gewoon? Ja op de computer inderdaad wel, maar op mobiel doet dit het niet... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 29 april 2018 gepost Share 29 april 2018 gepost Excuus, had inderdaad voor het gemak even erbij moeten vermelden dat het inderdaad op mijn mobiel was toen ik dit merkte. Op desktop doet hij het wel... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.