Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gepost (aangepast)
  Op 7-5-2018 om 08:05, djkoelkast zei:

Er waren deze aflevering geen pasvragen?

Expand  

De door de aan deze pool deelnemende deelnemers ingevulde pasvragen. ;)

Edit: oh ha het was al toegelicht :P

@MarsM

Toon verborgen inhoud

[/spoiler]

aangepast door samba-boy
  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost
  Op 7-5-2018 om 16:45, samba-boy zei:

De door de aan deze pool deelnemende deelnemers ingevulde pasvragen. ;)

Edit: oh ha het was al toegelicht :P

@MarsM

Toon verborgen inhoud

[/spoiler]

Expand  

Toon verborgen inhoud

gepost
  Op 7-5-2018 om 18:39, MarsM zei:

Toon verborgen inhoud

Expand  

Toon verborgen inhoud

gepost (aangepast)
  Op 7-5-2018 om 22:42, samba-boy zei:

Toon verborgen inhoud

Expand  
  Toon verborgen inhoud
aangepast door MarsM
gepost

Vanavond aflevering 8, dus denk weer aan je inzendingen ;).

Let op: 

Naar alle waarschijnlijkheid worden vanavond de mol, de winnaar en de verliezer bekend gemaakt.

Dat maakt het daarmee zeer waarschijnlijk de laatste keer dat we in moeten zenden voor de pool.

Dit betekent dus ook dat de 10 jokers die je in kunt zetten alleen gewonnen kunnen worden als deze op de uiteindelijke mol zijn ingezet (net als bij de vorige edities van de pool). 

Er zijn geen afvallers meer, dus bij de inzending gaat het enkel om jouw mol (met jokers), winnaar en verliezer.

Verdelen van je jokers mag uiteraard wel, maar dan ben je er sowieso een aantal kwijt ;).

gepost

De mol is bekend, de winnaar is bekend en de verliezer is bekend.

Ik weet dus al welke user de winnaar van de poule is en welke user de runner-up heeft.

Er staat nu feitelijk nog 1 ding open en dat is de potvraag.

Om niet direct iedereen te spoileren in de OP wijzig ik de stand pas als de aflevering aangeboden is en iedereen heeft kunnen kijken.

Dan kan ik ook direct de 10 punten voor de potvraag verwerken.

Voor wie wil weten wie de poule heeft gewonnen;

Toon verborgen inhoud

Gefeliciteerd! 

gepost

Hij is nu aan het uploaden. Staat er met een minuut of 5-6 op.

Er was wat storing in het eerste gedeelte (door het slechte weer, ik neem op van satelliet), maar je mist niets en later is er geen storing meer.

Veel kijkplezier! Vanavond weet je wie de mol is!

gepost
  Op 13-5-2018 om 20:30, djkoelkast zei:

Hij is nu aan het uploaden. Staat er met een minuut of 5-6 op.

Er was wat storing in het eerste gedeelte (door het slechte weer, ik neem op van satelliet), maar je mist niets en later is er geen storing meer.

Veel kijkplezier! Vanavond weet je wie de mol is!

Expand  

Dan werk ik uiterlijk woensdag de eindstand in de OP bij.

gepost

Ik ben toch een klein beetje teleurgesteld

Toon verborgen inhoud

Maar al met al wel weer een heel erg goede serie hoor!

gepost

Ik heb de finale inmiddels ook gezien en ik moet zeggen dat ik het niet heel verrassend vond, maar uiteraard zat ik er weer helemaal naast. :P 

In elk geval leuk om als afwisseling van de NL versie een versie te hebben die het anders aan pakt. Grootste nadeel vind ik alleen dat het zo ongeveer direct na de NL versie begint, waardoor je dus bijna een half jaar achtereen (Wie Is) De Mol moet kijken. Had liever gehad dat er meer tijd tussen zat. ;) 

Maar de Vlamingen doen een aantal dingen wel beter, zoals minder focus op bondjes (hoewel Baha & Lloyd er wel duidelijk een leken te hebben vanaf het begin), minder hysterische aandachtsbehoevende deelnemers, iets leukere spellen en een prima sfeertje. Wat ik inhoudelijk wel minder vond is dat je niet weet wat iedereen stemt en ze daar niets over mogen zeggen, dat is toch ook weer een vorm van manipuleren naar de kijker toe.

Of je nu de NL of BE versie kijkt, je mist uiteindelijk zoveel informatie dat je nooit op een 100% zekere manier er achter kunt komen wie daadwerkelijk de mol is. En dat is misschien ook de charme van het programma. ;) 

Toon verborgen inhoud

gepost

Wat gewoon f*cking epic gespeeld. Ook nooit die hints zoals dat telefoonnummer gezien.....

Ik ben geen super mol kijker, maar deze met alle interesse gevolgd, en volgens mij kan Nederland hier echt nog wat van leren!

• RM locked this topic
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...