Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gepost
  Op 2-4-2018 om 07:40, Joost zei:

Ik hèb mijn inzending woensdag al naar RM gestuurd......,,

Expand  

Op 2-4-2018 om 07:50, MarsM zei:

@Joost Oh? Ik baseerde het op dat jouw vakjes nog open stonden in het schema, sorry 8)7Misschien dat het dan ergens tussen RM’s pb’s is blijven hangen...

Expand  

Ik heb zojuist nog eens gekeken, maar ik kan hem echt niet vinden...

Wellicht dat er nog een bericht gestuurd kan worden, dan zou hij zichtbaar moeten worden.

• Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost
  Op 2-4-2018 om 08:11, Joost zei:

Ik denk het wel, maar realiseer me nu ook dat ik het bericht zelf wat te onopvallend gestuurd heb. Het zat in een reply op een andere PM wisseling over de pool. Kennelijk is dit voor RM wat te onoverzichtelijk. Ik stuur mijn oplossing vanaf nu wel in een nieuwe PM.

Expand  

Dat kan wel eens kloppen ja.

Mijn inbox zit vól met inzendingen en dan kan het heel goed dat ik er wel eens eentje mis.

Ik zal dan zodadelijk nog eens goed kijken en als ik hem tegenkom dan werk ik hem uiteraard met terugwerkende kracht bij.

gepost (aangepast)

Dus ik sta naar S06E02 te kijken, struikel, val over de tafel en grijp het eerste, het beste vast. ...Dat was dus een tafelcactus. _O-

Dus hier zit ik nu, minuscule naaldjes uit mijn hand te pulken. Veel meer Mexico-vibe zal ik niet krijgen vandaag. :')

aangepast door samba-boy
gepost
  Op 2-4-2018 om 10:42, samba-boy zei:

Dus ik sta naar S06E02 te kijken, struikel, val over de tafel en grijp het eerste, het beste vast. ...Dat was dus een tafelcactus. _O-

Dus hier zit ik nu, minuscule naaldjes uit mijn hand te pulken. Veel meer Mexico-vibe zal ik niet krijgen vandaag. :')

Expand  
  Toon verborgen inhoud

Toon verborgen inhoud

gepost (aangepast)
  Op 2-4-2018 om 12:27, Ross zei:
  Toon verborgen inhoud

Toon verborgen inhoud

Expand  
  Toon verborgen inhoud
aangepast door MarsM
gepost
  Op 2-4-2018 om 08:58, RM zei:

Dat kan wel eens kloppen ja.

Mijn inbox zit vól met inzendingen en dan kan het heel goed dat ik er wel eens eentje mis.

Ik zal dan zodadelijk nog eens goed kijken en als ik hem tegenkom dan werk ik hem uiteraard met terugwerkende kracht bij.

Expand  

Ik heb het bestand uiteindelijk niet meer gevonden, dus Joost heeft mij het bestand alsnog verstuurd.

Met terugwerkende kracht heb ik zijn inzendingen van week 1 (exclusief de 10 jokers (pasvragen :P) en 1e afvaller) en week 2 verwerkt.

Zojuist heb ik ook de punten verwerkt, dus de OP is bijgewerkt.

gepost (aangepast)

In aflevering 2 krijg je eigenlijk weinig tot geen handvatten om de Mol te kunnen ontdekken;

Bij het eerste spel had de Mol zowel belang bij het vinden van Joke (commotie, afschieten en geen geld) als het niet vinden van Joke (geen geld op de blokjes maar jokers). Ik zou bij deze uitkomst denken dat de Mol een passieve rol heeft gespeeld en anderen (m.n. de 3 kandidaten in de pickup) het vuile werk heeft laten doen.

Bij dat honkspalspel liep iedereen vrij gelijkwaardig te klooien met die knuppel, dus ook lastig te zeggen wie dan dé saboteur is.

Ben het wel eens met @Ross dat deze aflevering Steve en Pascale er het verdachtst uitkomen. Bij Steve lukte het brandmerken maar niet en die groep 5 vragen zaten een aantal erg lullige antwoorden bij (# EU sterren en kindergebit, come on...). Pascale was voor een marinier wederom hardhorend bij het honkbalspel en liep ná het schietspel de pickupper's verdacht maken terwijl ze zelf mede Jokes locatie gaf (wat verwacht je dan wat er gebeurt...). Daarnaast haar test inzetten op Jeffrey terwijl die vrijwel eigenhandig 3 ruggen verdient (lijkt mij persoonlijk nu met afstand de minst verdachte deelnemer), misschien om hem toch op het verdachtenlijstje van de kijker te houden? :). Ik moet daarbij ook eerlijk bekennen dat Pascale momenteel wel mijn hoofdverdachte is...

Ik zeg het nog maar eens; een absolute verademing dit in vergelijking met de NL editie :D.

aangepast door MarsM
gepost
  Op 6-4-2018 om 04:54, MarsM zei:

Dat stukje waar Joke boos werd had ik er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen reet van gevolgd... :+

Expand  

Ik heb zo veel West-Vlaams gehoord in de afgelopen jaren dat ik het inmiddels versta, ik vind het ook echt zo'n tof accent _O_

Beetje richting Gent/Gentbrugge of Mechelen, die kant op.

gepost
  Op 5-4-2018 om 19:52, RM zei:

Ik heb het bestand uiteindelijk niet meer gevonden, dus Joost heeft mij het bestand alsnog verstuurd.

Met terugwerkende kracht heb ik zijn inzendingen van week 1 (exclusief de 10 jokers (pasvragen :P) en 1e afvaller) en week 2 verwerkt.

Zojuist heb ik ook de punten verwerkt, dus de OP is bijgewerkt.

Expand  

Dank!  Ik heb net de volgende inzending naar je gePm't  dus hopelijk nu wel ruim voor de deadline binnen :)

Oh ja en Mars, ik deel je mening over de vergelijking met de NL versie. De Vlaamse heeft gelukkig nog die kenmerken die ik de laatste tijd zo miste bij de Nl versie. Helaas zullen die ook niet meer terugkeren bij AVROTROS ben ik bang.

gepost
  Op 6-4-2018 om 04:52, MarsM zei:

In aflevering 2 krijg je eigenlijk weinig tot geen handvatten om de Mol te kunnen ontdekken;

Bij het eerste spel had de Mol zowel belang bij het vinden van Joke (commotie, afschieten en geen geld) als het niet vinden van Joke (geen geld op de blokjes maar jokers). Ik zou bij deze uitkomst denken dat de Mol een passieve rol heeft gespeeld en anderen (m.n. de 3 kandidaten in de pickup) het vuile werk heeft laten doen.

Bij dat honkspalspel liep iedereen vrij gelijkwaardig te klooien met die knuppel, dus ook lastig te zeggen wie dan dé saboteur is.

Ben het wel eens met @Ross dat deze aflevering Steve en Pascale er het verdachtst uitkomen. Bij Steve lukte het brandmerken maar niet en die groep 5 vragen zaten een aantal erg lullige antwoorden bij (# EU sterren en kindergebit, come on...). Pascale was voor een marinier wederom hardhorend bij het honkbalspel en liep ná het schietspel de pickupper's verdacht maken terwijl ze zelf mede Jokes locatie gaf (wat verwacht je dan wat er gebeurt...). Daarnaast haar test inzetten op Jeffrey terwijl die vrijwel eigenhandig 3 ruggen verdient (lijkt mij persoonlijk nu met afstand de minst verdachte deelnemer), misschien om hem toch op het verdachtenlijstje van de kijker te houden? :). Ik moet daarbij ook eerlijk bekennen dat Pascale momenteel wel mijn hoofdverdachte is...

Ik zeg het nog maar eens; een absolute verademing dit in vergelijking met de NL editie :D.

Expand  

Het volgende vind ik nog wel steeds bizar....Channy zegt tijdens die vragen tegen Steve "Jij vuile Mol" ... en gelijk ligt ze eruit .....

gepost
  Op 6-4-2018 om 16:20, Ross zei:

Het volgende vind ik nog wel steeds bizar....Channy zegt tijdens die vragen tegen Steve "Jij vuile Mol" ... en gelijk ligt ze eruit .....

Expand  

Ja... maar Channy zat ook met Pascale in de heli 

gepost (aangepast)
  Op 6-4-2018 om 16:20, Ross zei:

Expand  

Zou vooral betekenen dat ze een deel van haar test op hem heeft ingezet en dat niet goed was ;). Zoals RM zei zat ze ook solo met Pascale in de helikopter waar de samenwerking wél goed ging, wat dan weer kan betekenen dat ze géén testvragen op haar heeft ingevuld en dát wellicht ook een fout was ;).

Het is wel vaak dat in de beginfase (de eerste afvallers) kandidaten solo of in een klein groepje met de Mol zaten of een kamer deelden met de Mol en dat gelijk fataal werd omdat de 'omgang met de Mol zo goed was'. Bijv. Maurice en Owen (solo spel samen met Susan Visser), Remi de harpist (kamergenoot van Klaas van Kruistum), Ewout (kamergenoot van Kees Tol), Vincent (zat samen met Thomas Cammaert in het selecte clubje / zelfde schuitje dat een vrijstelling verdedigde), enz.

aangepast door MarsM
gepost

Morgen alweer aflevering 3. 

Vergeet niet om je inzending door te geven ;).

gepost
  Op 8-4-2018 om 18:16, MarsM zei:

Zijn er dit keer 3 man vergeten in te vullen? :{ (Aangezien aflevering 3 al is gestart)

Of is er nog achterstand in het bijwerken?

Expand  

2 van de 3 waren vergeten in te vullen en 1 was vergeten in te zenden ;)

De laatste inzending kreeg ik 5 minuten geleden binnen, dus ik tel alles nog mee.

gepost

Ik heb inmiddels de OP al bijgewerkt tot na aflevering 3.

Als je dus niet wilt weten wie er afgevallen is kun je het beste de OP even vermijden ;) 

gepost (aangepast)

Aha, gelukkig maar. Zou zonde zijn als zoveel deelnemers een hele ronde missen ;).

@Joost je eerste Mol-pooltje, maar misschien iéééééts minder je jokers spreiden, of heb je écht nog geen flauw idee? :P

Toon verborgen inhoud
aangepast door MarsM
gepost (aangepast)

Ik heb vanmiddag echt schok op schok gehad tijdens het kijken, man man man wat goed :D

Toon verborgen inhoud
aangepast door samba-boy
gepost
  Op 9-4-2018 om 21:04, samba-boy zei:

Ik heb vanmiddag echt schok op schok gehad tijdens het kijken, man man man wat goed :D

Toon verborgen inhoud
Expand  
  Toon verborgen inhoud

gepost
  Toon verborgen inhoud

gepost (aangepast)
  Toon verborgen inhoud
aangepast door Hinse
gepost (aangepast)
  Toon verborgen inhoud
aangepast door MarsM
gepost
  Op 11-4-2018 om 21:57, Hinse zei:

West-Vlaams klinkt heel erg als Zeeuws-Vlaams maar dan nog onverstaanbaarder. Echt mooi kan ik het niet noemen. :P 

Expand  

Wat zij spreeks is zo'n beetje rond Gent/Gentbrugge of Mechelen (al klinkt Mechels meestal wat platter omdat het dicht tegen Antwerps aan zit), al kan het inderdaad nog wel wat Noordelijker zijn hoor, echt tegen Zeeland aan. Maar Zeeuws klinkt toch echt weer anders (heel lelijk vind ik echt Zeeuws).

In Belgisch Limburg zingen ze alles, net als in Nederlands Limburg, maar dan factor 10.

gepost
  Op 12-4-2018 om 10:50, samba-boy zei:

Joke had gewoon 10 minuutjes moeten pauzeren onder een boom toen ze die helicopter hoorde aankomen. Dan had die heli toch geen benzine meer.

Ja, ik heb het nog even over iets uit aflevering 2. :')

Expand  

Ze wilde juist door blijven gaan omdat a) anders de grote groep sowieso eerder bij alle houtblokjes zou zijn en b) ze in ieder geval eerder bij het eindpunt wilde zijn om niet sowieso te worden opgewacht door de groep met de paintgun. Je hebt een punt hoor, maar op dát moment denk je volgens mij gewoon snelsnelsnelsnel.

En laten we eerlijk wezen; de kans dat ze zou worden onderschept of bij de eindstreep zou worden opgewacht is aanzienlijk groot, dus ik vermoed dat ze allang in d'r hoofd had om te gaan onderhandelen over delen van pasvragen. ;)

gepost (aangepast)
  Op 15-4-2018 om 12:47, samba-boy zei:

Mijne ontvangen? Gister gestuurd maar niks op gehoord, just checking.

Expand  

Blijkbaar wel, want in de OP zie ik nu alle inzendingen verwerkt behalve van djkoelkast en hinse.

Ben benieuwd naar het vervolg, in het pooltje lopen de verschillende gedachten behoorlijk uiteen :P. Alleen Katrien wordt unaniem niet gekozen in Mol, Winnaar, Verliezer en Joker velden... zou toch briljant zijn als zij een finalist wordt _O-

aangepast door MarsM
gepost

De vierde afvaller is inmiddels bekend en dus zijn de standen ook alweer bijgewerkt in de OP.

Toon verborgen inhoud

gepost
  Op 15-4-2018 om 20:42, djkoelkast zei:

Over 3 minuten staat de aflevering online, op de bekende lokatie.

Expand  

Dank weer! Wederom een toffe aflevering, man wat blijf ik toch hopen dat ze in Nederland meekijken en dit niveau ooit terugbrengen.

Toon verborgen inhoud

gepost
  Op 19-4-2018 om 04:57, djkoelkast zei:
  Toon verborgen inhoud

Expand  

Toon verborgen inhoud

Oh en verder vond ik Green Day in de Mol ook gewoon helemaal goed... zou je in Nederland ook nooit meemaken :P

gepost
  Op 18-4-2018 om 22:56, MarsM zei:

Dank weer! Wederom een toffe aflevering, man wat blijf ik toch hopen dat ze in Nederland meekijken en dit niveau ooit terugbrengen.

Toon verborgen inhoud

Expand  
  Toon verborgen inhoud

gepost

De stand in de OP is weer bijgewerkt, dus als je nog niet wilt weten wie er af is gevallen doe je er verstandig aan de OP te vermijden ;) 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...