gerben 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Maar die boot was toch ook voor 1 dag gehuurd? Dus moesten alle scenes met de Baron en Harry op de boot ook in 1 dag worden opgenomen... Ja, dat was een keer bij Laat ze maar lachen het onderwerp, toen hadden ze B&A uitgenodigd, en die zeiden toen dat de boot voor 1 dag gehuurd was, en dat de baron zoveel tekst in zijn hoofd moest stampen. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Ja daar heb ik het ook van Bij Laat ze maar lachen is ook de enige keer dat Adriaan dat verteld heeft Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost [..]Ja, dat was een keer bij Laat ze maar lachen het onderwerp, toen hadden ze B&A uitgenodigd, en die zeiden toen dat de boot voor 1 dag gehuurd was, en dat de baron zoveel tekst in zijn hoofd moest stampen. Zooohw he.. Dan zijn ze wel heel erg druk geweest. Alles gaat natuurlijk niet in 1 keer goed.. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Maar als ze de boot maar voor 1 dag hadden... ik kan me niet voorstellen dat je al die *baron* / *harry* opnamen op de boot in 1 dag afhebt. En hebben ze dan in de Amerika serie een andere boot gebruikt? Hij zag er wel aardig hetzelfde uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost De boot in Amerika is gewoon dezelfde, hadden ze hem gewoon nog een keer geleend. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost De boot in Amerika is gewoon dezelfde, hadden ze hem gewoon nog een keer geleend. Misschien hebben ze die Amerika scenes er op die ene dag gewoon bij opgenomen, het was immers maar 1 aflevering (daarna blies HH de boot op) en na Curacao kwamen ze er niet meer. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Misschien hebben ze die Amerika scenes er op die ene dag gewoon bij opgenomen, het was immers maar 1 aflevering (daarna blies HH de boot op) en na Curacao kwamen ze er niet meer. Dit zou dus wel betekenen dat ze het script enz. voor de Amerika serie toen al af moesten hebben, anders kan het niet. Ik denk dat ze de boot gewoon nog eens hebben geleend, de eigenaar zal 'm vast wel een dag kunnen missen . Ik maak wel een nieuw topic, voor er weer dubbele komen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten