djkoelkast 3 december 2017 gestart Share 3 december 2017 gestart Dit jaar wordt het PDC WK Darts 2018 gehouden van 14 december 2017 t/m 1 januari 2018 En dit jaar gaan we weer voorspellingen doen, Hoe werkt het? In 3 stappen: 1: Vul de bracket in op Challonge: http://challonge.com/a0iz0x12 (klik op CREATE A PREDICTION) Mijn ervaring is dat ze je niet spammen, dus e-mailadres invullen kan gewoon. Het hele verloop gaat via dit topic, alleen de eerste voorspelling gaat via Challonge, net als vorig jaar. 2: Voorspel de Qualifiers voor bonuspunten (gokvraag, 1 punt per goed antwoord) Seigo Asada of Gordon Mathers Alan Ljubic of Brendan Dolan Jeff Smith of Luke Humphries Kenny Neyens of Jamie Lewis Willard Bruguier of Cody Harris Kai Fan Leung of Paul Lim Aleksandr Oreshkin of Kevin Munch Xiao Chen Zong of Bernie Smith 3: Voorspel het totaal aantal keer 180 dat er wordt gegooid (schiftingsvraag voor 7 bonuspunten) Tip: WK 2016 had 654x 180 Tip: WK 2017 had 704x 180 2 en 3 stuur je via PM naar mij, 1 kan ik gewoon op de site zien. Uitslagen etc. verlopen net als vorig jaar in dit topic. Nog een vraag aan jullie: ik kan de punten 1 per ronde erbij doen of exponentiëel, wat willen jullie? Normaal / exponentiëel Ronde 1: 1 punt / 1 punt Ronde 2: 2 punten / 2 punten Ronde 3: 3 punten / 4 punten Kwartfinales: 4 punten / 8 punten Halve finales: 5 punten / 16 punten Finale: 6 punten / 32 punten Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 4 december 2017 gepost Auteur Share 4 december 2017 gepost Even een kickje, nog 10 dagen om je voorspelling in te zenden/te wijzigen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 4 december 2017 gepost Share 4 december 2017 gepost Het mag van mij een normale puntentelling zijn. Inzending volgt nog! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 4 december 2017 gepost Share 4 december 2017 gepost Inzending gedaan! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 4 december 2017 gepost Share 4 december 2017 gepost Eveneens ingezonden, zin in! (Gewoon wat namen geselecteerd die bekend klonken ) Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 5 december 2017 gepost Share 5 december 2017 gepost Mijn inzending is ook verstuurd! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 december 2017 gepost Share 6 december 2017 gepost (aangepast) Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb het idee alsof er iets fout gaat...? Ter voorbereiding voor mezelf heb ik een Excel bestand gemaakt om ook voor mezelf bij te houden wat er tijdens het toernooi gebeurt. Voor dit Excel bestand heb ik de poster gebruikt, zoals werd gepost in het topic waarin gevraagd werd of er interesse was voor deze pool. Daarin zie ik bijvoorbeeld staan dat van Gerwen eerst tegen Kist moet en dat als hij door gaat uit komt tegen de winnaar van de partij Wilson/Ratajski; Vervolgens wil ik nu de Bracket invullen en wat zie ik...? van Gerwen moet tegen Kist, tot zover goed. Maar volgens de Bracket zou van Gerwen (of Kist) uitkomen tegen de winnaar van de partij tussen Price/Evetts en zou ronde 3 pas mogelijk tegen Wilson/Ratajski zijn...?! Ik snap het even niet meer... Welk schema klopt er nu ? 6 december 2017 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 6 december 2017 gepost Auteur Share 6 december 2017 gepost Ik heb het speelschema gebruikt zoals gepubliceerd op de site van RTL7 Ik ga het morgen wel even nalopen, ik kan nog schuiven, moet alleen iedereen die heeft ingevuld alles even nakijken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2017 gepost Auteur Share 7 december 2017 gepost Er kloppen dingen niet, ik moet de bracket resetten, dat betekent dat wie hem nu heeft ingevuld hem opnieuw moet invullen, sorry daarvoor. Ik zal een bericht sturen zodra dat kan. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 7 december 2017 gepost Share 7 december 2017 gepost 28 minuten geleden, djkoelkast zei: Er kloppen dingen niet, ik moet de bracket resetten, dat betekent dat wie hem nu heeft ingevuld hem opnieuw moet invullen, sorry daarvoor. Ik zal een bericht sturen zodra dat kan. Ai, dat is balen! Ik heb zelf nog even snel een screenshot van mijn inzending gemaakt, zodat ik de eerste ronde (die wel gewoon hetzelfde blijft volgens mij) gewoon 1-op-1 weer kan overnemen. Wellicht handig voor de anderen om dat ook te doen voordat de reset plaats vindt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2017 gepost Auteur Share 7 december 2017 gepost ik kan even kijken wat ik kan doen, maar het moet wel kloppen natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2017 gepost Auteur Share 7 december 2017 gepost Toch is resetten de enige optie, doe ik vanavond, iedereen die zijn keuzes wil screenshotten kan dat nog doen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2017 gepost Auteur Share 7 december 2017 gepost Jullie kunnen een nieuwe voorspelling maken via: http://challonge.com/a0iz0x12 Excuses voor de fout, nu staat alles goed (gedubbelcheckt) @Ross @samba-boy @Logitech @TMP @Hinse En leuk als de rest ook nog meedoet Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 december 2017 gepost Share 7 december 2017 gepost Ik ben blij dat ik voor mezelf het Excel bestand heb gemaakt, anders hadden we dit jaar geen darts pool gehad . Ik lever morgen mijn inzending in . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 december 2017 gepost Auteur Share 7 december 2017 gepost Ik ben oprecht heel blij met je opmerkzaamheid, dit was anders een ramp geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 december 2017 gepost Share 7 december 2017 gepost Opgave verstuurd, de poedelprijs is voor mij! (Of je moet zonder enige kennis écht voordeel hebben ) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 december 2017 gepost Share 8 december 2017 gepost (aangepast) Oftewel: RTL 7 is kut, deel 764. Is het niet met streams, met reclameblokken of met het niet uitzenden van bepaalde matches, dan wel met het geven van totaal verkeerde info. Vervelend dat we opnieuw moeten invullen, maar kon jij natuurlijk ook niet weten of verder iets aan doen, dj, dus no hard feelings there. Misschien wel handig om de anderen die het nog niet gezien hebben een PB'tje of iets te sturen, gewoon als extra reminder? Ook dikke props aan @RM voor het opmerken, damn! ...Dan ga ik nu weer opnieuw vanalles aan bekende namen random naar het einde schuiven 8 december 2017 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 december 2017 gepost Auteur Share 8 december 2017 gepost 10 uur geleden, MarsM zei: Opgave verstuurd, de poedelprijs is voor mij! (Of je moet zonder enige kennis écht voordeel hebben ) Zolang je van Gerwen of in de 1e ronde naar huis laat gaan (kort format) of tot minimaal in de finale zet (is de verwachting) dan kun je hoog scoren. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 december 2017 gepost Share 8 december 2017 gepost (aangepast) Inmiddels heb ik ook mijn inzendingen gedaan . EDIT: Ik zou qua puntentelling gewoon hetzelfde principe aanhouden als vorig jaar. Dus bij elke ronde een punt erbij en niet exponentieel. 8 december 2017 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 december 2017 gepost Auteur Share 10 december 2017 gepost Ik zal even wat pm's sturen, er zijn nog 4 dagen om mee te doen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 december 2017 gepost Auteur Share 11 december 2017 gepost Nog 1 avond en 2 volle dagen om het in te vullen! Link naar bericht Delen op andere sites
Barbapapa 12 december 2017 gepost Share 12 december 2017 gepost inzending gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 12 december 2017 gepost Share 12 december 2017 gepost Ook een nieuwe inzending gedaan Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 12 december 2017 gepost Share 12 december 2017 gepost Idem! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 december 2017 gepost Auteur Share 12 december 2017 gepost Leuk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 december 2017 gepost Auteur Share 13 december 2017 gepost Laatste dag om mee te doen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 december 2017 gepost Auteur Share 14 december 2017 gepost Vandaag gaan we van start! Om 20:00u is het zo ver Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 december 2017 gepost Share 14 december 2017 gepost Wil wel gelijk alvast even stellen dat die Keuken-concurrent banners ronduit triest zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 december 2017 gepost Share 14 december 2017 gepost 19 minutes ago, MarsM said: Wil wel gelijk alvast even stellen dat die Keuken-concurrent banners ronduit triest zijn. Het zijn ook exact dezelfde banners (en reclames) als vorig jaar Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2017 gepost Auteur Share 15 december 2017 gepost Omdat ik er gisteren niet was zal ik vanavond de scores updaten. Voor de volledigheid zet ik mijn 2 & 3-voorspellingen openbaar, zodat daar geen misverstanden over ontstaan: 2: Gordon Mathers Brendan Dolan Jeff Smith Jamie Lewis Cody Harris Paul Lim Kevin Munch Bernie Smith 3: 720x Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2017 gepost Auteur Share 15 december 2017 gepost De puntentelling van de bracket blijft als vorig jaar, 1 punt per ronde. Dit was het meest gekozen onder de deelnemers. De deelnemers zijn (in willekeurige volgorde): Samba-boy TMP Hinse Ross MarsM RM Logitech Barbapapa djkoelkast Uitslagen: Steve Beaton 3-1 William O'Connor James Wilson 3-1 Krzysztof Ratajski Michael van Gerwen 3-1 Christian Kist Gerwyn Price 3-0 Ted Evetts De stand op dit moment, na dag 1 is: Rang - naam - (score) 4 partijen gespeeld, maximale score is 4. 1. Samba-boy (4) TMP (4) RM (4) djkoelkast (4) 5. MarsM (3) Logitech (3) Hinse (3) Barbapapa (3) 9. Ross (0) Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 december 2017 gepost Share 15 december 2017 gepost Lekker begin! Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 december 2017 gepost Share 15 december 2017 gepost Ross 0... heb je nou gewoon wéér van Gerwen na ronde 1 weggedaan? En de score van Barbapapa staat niet in het lijstje? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 december 2017 gepost Auteur Share 15 december 2017 gepost 24 minuten geleden, MarsM zei: Ross 0... heb je nou gewoon wéér van Gerwen na ronde 1 weggedaan? En de score van Barbapapa staat niet in het lijstje? Ah! Ja, het vervelende is dat meer mensen een voorspelling hebben ingevuld dan er echt meedoen, ik heb hem over het hoofd gezien (en helaas kan ik geen voorspellingen verwijderen en hij stond al op 'niet openbaar'). Het is aangepast. Ross is nu 9e, geen 8e En Christian Kist komt uit Vroomshoop, daar praten ze net als waar Ross vandaan komt, dus vandaar vermoed ik Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2017 gepost Auteur Share 16 december 2017 gepost De scores t/m gisteravond. Vandaag en morgen dubbele sessies! Uitslagen: Stephen Bunting 1-3 Dimitri Van den Bergh Phil Taylor 3-1 Chris Dobey Rob Cross 3-0 Qualifier 3 Maximale score na deze sessie: 7 1. djkoelkast (7) 2. TMP (6) RM (6) 4. Logitech (5) Barbapapa (5) Hinse (5) MarsM (5) Samba-Boy (5) 9. Ross (2) Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 december 2017 gepost Share 16 december 2017 gepost Je rekent de extra punten van de qualifiers pas later mee zie ik? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 december 2017 gepost Share 16 december 2017 gepost @djkoelkast Alles goed voorspeld, netjes! Als je dat bij de bookmakers had ingezet had je nu behoorlijk wat centen verdiend Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2017 gepost Auteur Share 16 december 2017 gepost 38 minuten geleden, RM zei: Je rekent de extra punten van de qualifiers pas later mee zie ik? Klopt, die komen weer helemaal aan het einde, dat is het leukste (en het makkelijkste rekenen). Maar nu zijn ze maar 1 punt waard, niet zoals vorig jaar 2 punten. Houdt het spannender. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 december 2017 gepost Auteur Share 16 december 2017 gepost 2 minuten geleden, Hinse zei: @djkoelkast Alles goed voorspeld, netjes! Als je dat bij de bookmakers had ingezet had je nu behoorlijk wat centen verdiend Ik denk dat dit nog wel in de lijn van de verwachtingen lag, alleen Bunting / van den Bergh was wat lastiger. Bunting is een goede speler maar de laatste tijd minder in vorm, van den Bergh heeft onlangs het jeugd-WK gewonnen, dus daarom verwachtte ik hem als winnaar. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 16 december 2017 gepost Share 16 december 2017 gepost Vandaag is/was geen beste dag voor mij qua voorspellingen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 17 december 2017 gepost Auteur Share 17 december 2017 gepost Uitslagen en scores van zaterdag: Benito van de Pas 1-3 Steve West Mervyn King 2-3 Zoran Lerchbacher Robert Thornton 3-1 Qualifier 2 Joe Cullen 2-3 Jermaine Wattimena Jelle Klaasen 1-3 Jan Dekker Gary Anderson 3-0 Qualifier 7 Mervyn King stond 2-0 voor, bukte om een pijl op te rapen en het schoot in zijn rug, kon daarna echt niet meer gooien en heeft daardoor verloren, hierdoor zijn wel wat punten verloren gegaan. Maximale score na deze sessies: 13 1. djkoelkast (10) 2. TMP (9) 3. Samba-boy (8) Barbapapa (8) RM (8) Logitech (8) 7. MarsM (7) Hinse (7) 9. Ross (4) Overigens is nog niet 100% zeker dat Peter Wright mee gaat doen, uiterlijk woensdag wordt dit bekend. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 december 2017 gepost Share 17 december 2017 gepost Mervyn King was voor mij niet eens een verrassing, die had tot en met ronde 2 Mijn punten gaan vooral verloren aan Jelle Klaassen. De uitslag valt mij trouwens nog mee . Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 december 2017 gepost Share 17 december 2017 gepost Dit is wel een heel verrassend WK...! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 december 2017 gepost Auteur Share 18 december 2017 gepost Gisteren weer een dubbele sessie. Het is wel redelijk onvoorspelbaar bij een aantal spelers inderdaad, maakt het ook wel leuker. Alan Norris 3-0 Kim Viljanen Kyle Anderson 3-1 Peter Jacques Jonny Clayton 0-3 Qualifier 4 James Wade 2-3 Keegan Brown Dave Chisnall 0-3 Vincent van der Voort Ian White 3-1 Qualifier 1 Maximaal aantal punten na deze dag: 19 1. djkoelkast (13) 2. Logitech (11) RM (11) TMP (11) 5. MarsM (10) Barbapapa (10) Hinse (10) Samba-boy (10) 9. Ross (6) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 december 2017 gepost Auteur Share 19 december 2017 gepost Verrassende uitslag weer in de ronde van gisteren, een qualifier die van Mark Webster won. Mensur Suljovic 3-0 Kevin Painter Daryl Gurney 3-1 Ronny Huybrechts Mark Webster 2-3 Qualifier 8 Maximale score na deze ronde: 22 Groepjes beginnen langzaam uit elkaar te vallen, al is het verschil nog maar heel erg klein onderling. Spannend! 1. djkoelkast (15) 2. Logitech (13) RM (13) 4. MarsM (12) Hinse (12) Samba-boy (12) 7. Barbapapa (11) TMP (11) 9. Ross (7) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 december 2017 gepost Share 19 december 2017 gepost Dat die qualifiers winnen heeft natuurlijk niemand in dit pooltje voorspeld Ik ben eigenlijk nog best verbaasd over mijn score, want ik ben echt een leek als het om darts gaat (heb redelijk blind ingevuld). Niet slecht volgens mij TMP zakt ineens wel flink terug... Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 december 2017 gepost Share 19 december 2017 gepost Altijd opvallend als de organisator tevens ver boven de rest staat Het is inderdaad nog behoorlijk spannend maar de verschillen worden nu snel groter lijkt me. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 december 2017 gepost Auteur Share 19 december 2017 gepost 19 minuten geleden, Hinse zei: Altijd opvallend als de organisator tevens ver boven de rest staat Het is inderdaad nog behoorlijk spannend maar de verschillen worden nu snel groter lijkt me. Haha, dank voor het vertrouwen, mijn inzending is gewoon openbaar inzichtelijk en kan niet tussentijds worden gewijzigd, daarom dat deel via een externe partij Hier is mijn voorspelling: http://challonge.com/tournaments/4054601/predictions/177103 Maar ik snap dat het als grapje bedoeld is hoor Zolang we nog in ronde 1 zitten zullen de verschillen nog niet heel snel groter worden, we hebben nog 9 uitslagen te gaan in de eerste ronde, dus nog 9 punten te verdelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 19 december 2017 gepost Share 19 december 2017 gepost 1 uur terug, djkoelkast zei: Haha, dank voor het vertrouwen, mijn inzending is gewoon openbaar inzichtelijk en kan niet tussentijds worden gewijzigd, daarom dat deel via een externe partij Hier is mijn voorspelling: http://challonge.com/tournaments/4054601/predictions/177103 Maar ik snap dat het als grapje bedoeld is hoor Zolang we nog in ronde 1 zitten zullen de verschillen nog niet heel snel groter worden, we hebben nog 9 uitslagen te gaan in de eerste ronde, dus nog 9 punten te verdelen. Het mooie aan een voorspelling als dit is dat er niet bij vals te spelen valt Niet dat je dat gedaan zou hebben Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 19 december 2017 gepost Auteur Share 19 december 2017 gepost 1 minuut geleden, Hinse zei: Het mooie aan een voorspelling als dit is dat er niet bij vals te spelen valt Niet dat je dat gedaan zou hebben Behalve als je als organisator achteraf je inzending zou kunnen wijzigen Daarom heb ik ook mijn andere 2 opgaven openbaar gezet, zodat daar geen sprake van kan zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten