K3 17 november 2017 gestart Share 17 november 2017 gestart Hebben jullie het al gehoord de oude serie Het huis anubis komt terug op nickelodeon met nieuwe special afleveringen !! Wisten jullie het al en wat vinden jullie ervan ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 17 november 2017 gepost Share 17 november 2017 gepost Anubis werd uitgezonden in mijn studententijd, heb dat toen nooit gevolgd maar weet wel van het bestaan uiteraard. Ik vond dat nummer wel aardig (met back vocals van Jody Pijper), verder heb ik er weinig mee. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 november 2017 gepost Share 17 november 2017 gepost Ik had verwacht dat je met een betoog zou komen dat het een programma voor volwassenen was Maar, nee nooit gekeken. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 17 november 2017 gepost Share 17 november 2017 gepost Ik ben een groot fan van Het Huis Anubis Ik heb alle Nederlandse en Duitse dvd boxen (Das Haus Anubis is mijn favoriete versie). Ik weet echter niets over speciale afleveringen Maar even googelen dan... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 17 november 2017 gepost Share 17 november 2017 gepost Ik heb het vroeger wel gezien (eerste 4 seizoenen) en ik vond het wel aardig. Ik denk alleen dat @K3 niet helemaal goed heeft gekeken... http://www.nickelodeon.nl/static/article_anubis Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 17 november 2017 gepost Share 17 november 2017 gepost Meh, het zijn dus gewoon herhalingen (en dan ook nog gecropt naar breedbeeld, Brr) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2017 gepost Share 18 november 2017 gepost Pan & Scan eigenlijk, maar de boven-en onderkant zijn dan inderdaad gecropt. Lelijk. Serie heb ik nooit gezien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
K3 18 november 2017 gepost Auteur Share 18 november 2017 gepost (aangepast) Klopt niet helemaal als je kijkt naar de YouTube account van iris ( Die in het huis anubis amber speelde ) Zegt zij dat er specials komen met de oude cast 18 november 2017 aangepast door K3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 november 2017 gepost Share 18 november 2017 gepost 36 minutes ago, K3 said: Klopt niet helemaal als je kijkt naar de YouTube account van iris ( Die in het huis anubis amber speelde ) Zegt zij dat er specials komen met de oude cast En per wanneer zou dat dan moeten zijn? Wellicht handig om ook een datum te noemen voor de mensen die dat willen zien. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
K3 18 november 2017 gepost Auteur Share 18 november 2017 gepost Dat weet ik helaas niet maar hier is wel een link van de video !! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 18 november 2017 gepost Share 18 november 2017 gepost 6 januari dus reunie special op MTV Spike (?) en vanaf 8 januari de herhalingen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jelmer 26 november 2017 gepost Share 26 november 2017 gepost Ja ik heb het ook gehoord het anubis terugkomt heb alle afleveringen gelukkig in bezit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 november 2017 gepost Share 26 november 2017 gepost Ja allicht, ze zijn op dvd uitgebracht hè. Welkom op Retroforum! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.