RM 12 november 2017 gestart Share 12 november 2017 gestart Doom Ook Doom heeft een officiële port van Doom. Deze port maakt geen gebruik van de Doom engine. Het ziet er daarom wat simpeler uit. Doom is een first person shooter. Je loopt door gangen en moet sleutels vinden om deuren te openen. Onderweg kom je diverse monsters tegen die op je schieten. Ook zijn er power-ups om meer gezondheid of kogels te krijgen. Als wapen heb je de beschikking over bijvoorbeeld een pistool, een dubbelloops geweer of een kettingzaag. Plok Dit is een platformspel met in de hoofdrol Plok. Plok kan ledematen naar zijn vijand gooien. Als je de vijand raakt zullen de ledematen weer terug keren naar zijn lijf. Bij sommige puzzels moet je een ledemaat opofferen om een schakelaar om te zetten. Als je de schakelaar raakt komt dat ledemaat aan een klerenhanger te hangen. Deze kan zich naast de switch bevinden of ergens anders in het level. Sommige schakelaars kun je alleen omzetten met een bepaald ledemaat. Er zijn ook power-ups over het level verspreid. Voorbeelden zijn een vlammenwerper, bokshandschoenen en raketwerpers, maar ook zijn er voertuigen zoals een tank of een helicopter. Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter! Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 november 2017 gepost Share 13 november 2017 gepost Makkelijke keuze wat mij betreft: Plok mag door Leuk spel, heb het zelf onlangs aangeschaft. Qua stijl en gameplay best verfrissend en het speelt gewoon goed. Ook is Plok een leuk karaktertje. Doom is een geweldig spel, maar de SNES port is dramatisch, zie filmpje. Te weinig fps en detail waardoor je snel koppijn krijgt. Daarnaast speelt het met de SNES controller ook niet top, net als Wolfenstein 3D op de SNES. Dus die mag van mij afvallen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 13 november 2017 gepost Share 13 november 2017 gepost Blinde stem op Doom, zelfs met de dramatische graphics; de muziek is namelijk wél briljant geport. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 13 november 2017 gepost Share 13 november 2017 gepost 2 uur geleden, samba-boy zei: Blinde stem op Doom, zelfs met de dramatische graphics; de muziek is namelijk wél briljant geport. Mwah, het is maar wat je als maatstaf neemt. Met Gravis Ultrasound klonk het tenminste écht goed. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 14 november 2017 gepost Share 14 november 2017 gepost Plok. Ik ken het niet, maar als je optimaal van Doom wilt genieten (aanrader als je van FPS houdt, het is een echte klassieker) moet je gewoon voor de pc versie gaan en geen matige SNES port spelen Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 november 2017 gepost Share 14 november 2017 gepost Doom is sowieso niet echt mijn ding, dus dan valt de keuze al snel op Plok. Ziet eruit als een leuke platformer. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 14 november 2017 gepost Auteur Share 14 november 2017 gepost Tja, de keus is voor mij ook niet zo moeilijk. Ik ben ook van mening dat Doom niet tot zijn recht komt op een console, Doom speel je sneller op een PC (ook gezien de graphics). En Plok ken ik niet, maar zodra ik het filmpje start word ik echt vrolijk van die muziek! Dus Plok door als het aan mij ligt . Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 november 2017 gepost Share 16 november 2017 gepost Mijn stem is bij deze veranderd in een meelij-stem Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 17 november 2017 gepost Share 17 november 2017 gepost Doom is een legendarisch spel en van beide keuzes vind ik het een veel betere game. Echter is de SNES port echt verschrikkelijk traag. Mindere graphics kan ik overheen kijken maar de fps is echt zeer laag in deze port. Ik ga dus voor plok, wat een aardige platformer is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 november 2017 gepost Share 18 november 2017 gepost Ik ga voor Plok. Ik heb niets met Doom 1 en ik vind de muziek vreselijk. Bovendien zit hij er op de SNES helemaal niet uit. Link naar bericht Delen op andere sites
Bananensap 18 november 2017 gepost Share 18 november 2017 gepost Ik ben superfan van Doom, maar deze versie is een slap aftreksel er van. Plok was verrassend grappig om te spelen. Muziek is ook leuk. Ik ga voor Plok! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 20 november 2017 gepost Auteur Share 20 november 2017 gepost Plok zien we terug in de poule fase Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten