DoKoCo 15 mei 2004 gestart Share 15 mei 2004 gestart Het gaat zo: De een stelt een vraag en de volgende member beantwoord die. Komt ie: Waar is de bloemenveiling van De Geheimzinnige Opdrachtgever? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Het gaat zo: De een stelt een vraag en de volgende member beantwoord die. Komt ie:Waar is de bloemenveiling van De Geheimzinnige Opdrachtgever? In Aalsmeer. In De Plaaggeest gebruikt Adriaan een bepaalde slogan waarmee hij dreigt Bassie te slaan. Wat is die slogan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost [..]In Aalsmeer. In De Plaaggeest gebruikt Adriaan een bepaalde slogan waarmee hij dreigt Bassie te slaan. Wat is die slogan? fout, het was NIET de bloemenveiling te Aalsmeer! Link naar bericht Delen op andere sites
morton 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost [..]In Aalsmeer. In De Plaaggeest gebruikt Adriaan een bepaalde slogan waarmee hij dreigt Bassie te slaan. Wat is die slogan? Mijn handen jeuken! ( *bas* Nou dan moet je krabben! ) Hoeveel telefoons neemt B100 mee naar Curacou? Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost [..]Mijn handen jeuken! ( *bas* Nou dan moet je krabben! ) Hoeveel telefoons neemt B100 mee naar Curacou? 20 telefoons Hoeveel pakjes moeten B&A in totaal zoeken? (Even doordenken) Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost 13 pakjes (12 Europa, 1 Curacao) Welke snack wordt door de Baron slechts éénmaal als scheldwoord gebruikt en in welke serie? Link naar bericht Delen op andere sites
B98 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost ''Kroket'' in de verzonken stad Wat zegt Adriaan als Bassie een wijze opmerking maakt en wegloopt? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost *adriaan* : bassie, ik heb het gevonden! *bas* : gevonden? ik wist geeneens dat je wat kwijt was! vertel alle 12 landen waar bassie en adriaan zijn doorgereist met het zoeken naar de 12 pakjes. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Dat is het foute antwoord Samba Boy Nogmaals de vraag: Wat zegt Adriaan als Bassie een wijze opmerking maakt en wegloopt? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Wat zegt Adriaan als Bassie een wijze opmerking maakt en wegloopt? Volgens mij zegt ie dan: EN DAT NOEMEN ZE EEN DOMME CLOWN. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Dat is correct Maarten F Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Nieuwe vraag: Wie speelt (in aflevering 4 van de Plaaggeest) de man met de baard? Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Danny?? Nee, die komt niet in de Plaaggeest voor. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Het antwoord is: Mar de Baan Hoe heeft de Acteur die Adjudant van der Steen speelt? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost dick rienstra? Link naar bericht Delen op andere sites
DoKoCo 15 mei 2004 gepost Auteur Share 15 mei 2004 gepost Inderdaad. Wat riep de baron bij een scéne toen de camera en geluidsman omvielen van het lachen. Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Inderdaad.Wat riep de baron bij een scéne toen de camera en geluidsman omvielen van het lachen. Hij riep: 'bamihap!, frikandel!, bal gehakt!', 'zalmschotel!, garnalencocktail! en hap kaviaar!' Na het laatste scheldwoord vielen de camera en geluidsman om van het lachen. Nieuwe vraag: Welk nummer heeft de bagagekluis op het station in Het Geheim Van De sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost zalmschotel!, garnalencocktail! en hap kaviaar! Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost nummer 1613!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost nummer 1613!!!!!! Da's fout... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost 1609 In hoeveel series gaan B&A naar Griekenland en welke? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost [..]Da's fout... waaaatt?? Hoe kan dat nou.. de bagagekluis naast hun is 1609+4= 1613 want er zijn 5 bagagekluisjes in 1 rij Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost 1609 In hoeveel series gaan B&A naar Griekenland en welke? In 2 series: De Verzonken Stad en Op Reis Door Europa. In welk circus werden B&A aangenomen in De Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Hallo de 1e vraag was al meteen fout hoor dus jullie hadden nooit door mogen gaan Link naar bericht Delen op andere sites
DoKoCo 15 mei 2004 gepost Auteur Share 15 mei 2004 gepost Hallo de 1e vraag was al meteen fout hoor dus jullie hadden nooit door mogen gaan Ik heb het maar bedacht. Ik ben .. JIJ BENT ROBBERT TEN BRINK en wij zijn kandidaten. Ofzow.. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Hallo de 1e vraag was al meteen fout hoor dus jullie hadden nooit door mogen gaan Ik vind dit een beetje vreemde werking van dit spel. Mensen posten het antwoord op de vraag en stellen gelijk een nieuwe vraag, terwijl ze nog geen eens weten of hun gegeven antwoord al goed is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost och laat lekker gaan telt toch niet mee in je posts, 't is offtopic maar de bloemenveiling is echt NIET in Aalsmeer Link naar bericht Delen op andere sites
'Robin' 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Hoe heet de bekende Nederlander van dit forum? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Hoe heet de bekende Nederlander van dit forum? Begin je nou weer? Vreemde vraag trouwens voor een BASSIE & ADRIAAN: TRIVIANT. Anyway, het antwoord is Maiko van Bakel. Zo, ook weer vanaf. Volgende vraag! Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Wat is het laatste liedje dat je hoort in de laatste grote serie van B&A? (logisch denken) Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Wat is het laatste liedje dat je hoort in de laatste grote serie van B&A? (logisch denken) Dag vriendjes? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Hallo de 1e vraag was al meteen fout hoor dus jullie hadden nooit door mogen gaan Het is Naaldwijk Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Is het niet leuker om zo veel mogelijk vragen te bedenken, die te bewaren en tijdens een forummeet echt triviant te gaan spelen met die vragen? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Begin je nou weer? Anyway, het antwoord is Maiko van Bakel. Zo, ook weer vanaf. Volgende vraag! Klopt ook niet helemaal, Maiko is de ene bekende, maar vergeet ook DJ Koelkast niet, die heeft ook in de krant gestaan Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost [..]Klopt ook niet helemaal, Maiko is de ene bekende, maar vergeet ook DJ Koelkast niet, die heeft ook in de krant gestaan Ik ook wel een paar keer Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 mei 2004 gepost Share 15 mei 2004 gepost Ik ook wel een paar keer Lukas. Ok, dus is het antwoord helemaal onvolledig. Maar Freek had inmiddels het antwoord op de laatste vraag gegeven dus aan hem de eer voor een nieuwe vraag! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Wat is het laatste liedje dat je hoort in de laatste grote serie van B&A? (logisch denken) *adriaan* Eh... Eh... Eh... Eh... Volgens mij is dat liedje 'Clowntje wil ik zijn', maar dan gaat het over lachen. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost [..]Ok, dus is het antwoord helemaal onvolledig. Maar Freek had inmiddels het antwoord op de laatste vraag gegeven dus aan hem de eer voor een nieuwe vraag! Ik neem aan dat ik het goede antwoord heb gegeven, volgens Antonio, dus hier komt mijn vraag: Hoe heet het plaatsje waar in Griekenland het pakje ligt (in de Geheimzinnige Opdracht)? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Ik neem aan dat ik het goede antwoord heb gegeven, volgens Antonio, dus hier komt mijn vraag:Hoe heet het plaatsje waar in Griekenland het pakje ligt (in de Geheimzinnige Opdracht)? Marathon. * Hoe heet de DERDE Amerikaanse staat die B&A en de boeven bezoeken? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Broadway? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Broadway? Da's geen staat, dat is een straat in New-York of Washington. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Marathon.* Hoe heet de DERDE Amerikaanse staat die B&A en de boeven bezoeken? San Fransisco?? * Hoe heet het restaurant waar B&A in de serie 'B&A en de Diamant' worden uitgenodigd om hun 'beloning' in ontvangst te nemen. Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Glitter en skitter ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Glitter en skitter ofzo? Nope Glitter en Schitter is de diamantenfirma waar de diamant tot toe behoort. Nogmaals de vraag: * Hoe heet het hotel/restaurant waar B&A in de serie 'B&A en de Diamant' worden uitgenodigd om hun 'beloning' in ontvangst te nemen. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost De Beschimmelde Pony ofzoiets?? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Nogmaals de vraag: * Hoe heet het hotel/restaurant waar B&A in de serie 'B&A en de Diamant' worden uitgenodigd om hun 'beloning' in ontvangst te nemen. Het Beschimmelde Paard Vraag: Welk attractiepark bezochten B&A als eerste toen ze in Orlando waren? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Cypress Gardens Nieuwe vraag: Welke kindervriend komt voor in de Professor? Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 16 mei 2004 gepost Share 16 mei 2004 gepost Bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten